Zwanger worden na miskraam

Ik ga het zeker voorleggen Melissa. Met hoeveel weken slikte hij de bloed verdunnen dan?
Emsieb tot wanneer slikte je de tarwekiem olie?
Mijn e-mail is r.w.visser@live.nl als jullie willen kunnen jullie mij een email sturen met je telefoon nummer. Dan maak ik een appe aan.
 
 
Melissa blijft spannend voor jou. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. En die tip van Ascal ga ik ook onthouden! 
R1988 hier gaat het wel zn gangetje. Injecties gaan goed. Helaas wel last van de bijwerkingen. Hoofdpijn,slecht slapen en vermoeidheid. Vrijdag krijg ik weer een echo om te kijken hoe de eitjes gegroeid zijn. En dan volgende week ergens de punctie. Ben er niet bang voor. Pijn kan ik wel hebben. Vind het alleen ontzettend spannend of er wel genoeg eitjes bevrucht kunnen worden en of het mooie embryo's worden. 
Hopelijk kan ik mij snel bij jullie aansluiten! ?
Mag ik ook in jullie app groepje? ☺️
 
Hallo ,
Ik heb in maart een miskraam gehad opgewekt met cytotec 1 april kwam dan alles er uit :-(  
We zijn nu inmiddels een half jaar verder heel wat geklust en gedaan maar niets werkte :-( 
toen maar een tijdje gewoon niets gedaan afentoe keer klussen omdat ik toch dacht waarom lukt het niet ... 
nu zal vandaag mijn NOD zijn en  had ik eergister al stiekem een testje gedaan aangezien ik pijnlijke borsten hoofdpijn enz enz heb en er kwam een heel licht streepje vandaag weer getest en een duidelijke tweede streep ben zo happy maar ook heel bang ! 


ik bel pas over een maand de VK vind het eerst wel goed zo moet denk ik eerst wennen aan het idee dat ik nu zwanger ben ..
dus zwanger naar een miskraam het kan dus blijkbaar wel ( ik dacht zelf ook dit wordt niets meer ) ik wens je heel erg veel succes !
en hopelijk lezen we snel goed nieuws
dikke knuffel 
 
Ik heb ook een berichtje gestuurd!!
 
Gister een mooie echo gehad. Zou 6w6d zijn maar volgens de VK ben ik net 6 weken. Het hartje klopte, alleen niet zo snel, dus volgens haar klopt het ook met het aantal weken dat ik ben. 17e mag ik weer en hoop dat alles goed is! Ik ben er heel erg positief over en ga er van uit dat het goed gaat.
X
 
Hoi, bij ons is het opnieuw misgegaan! Weer een miskraam met 6 weken. Echt zo'n klap in mn gezicht. Hoopte nu bespaard te blijven van die ellende. 
 
 
Hallo allemaal! Ik lees en leef al een tijdje met jullie mee. Ik heb zelf vier pubers en nu met mijn nieuwe liefde vier miskramen gehad, in feb een MA met 9 weken, in maart, april en mei weer, met 4 weken. Nu vandaag 21 weken zwanger en voel pas sinds vorige week pas het vertrouwen dat het goed zit, na de 20 weken echo. Ik kan niet beginnen met uit te leggen hoeveel stress momenten ik heb gehad. Maar wat is het nu genieten van mijn kleine, super beweeglijke baby!  Ik hoop dat mijn verhaal jullie wat hoop geeft, al moet ik uiteraard nog 19 weken en zullen we nooit een 100% garantie krijgen. Maar toch; het kan toch uiteindelijk goed gaan.
 
Terug
Bovenaan