Zwanger worden na miskraam

Hoi dames, hoe gaat het met jullie inmiddels?
Ik kom jullie het blijde nieuws brengen dat ik weer zwanger ben, heel pril nog 4ekn en 3 dagen. 1 februarie mag ik komen voor mijn eerste echo. Ik heb weinig last van symptomen, alleen heel erg moe.
Hoop dat met jullie ook alles goed gaat ?.
.
 
Ja echt heel erg spannend, ik heb bijna geen symptomen maar toch voelt het goed. Ben blij als ik de eerste 12 weken voorbij ben ?. 1 februari mijn eerste echo en kijk er erg naar uut
.
 
Ja echt heel erg spannend, ik heb bijna geen symptomen maar toch voelt het goed. Ben blij als ik de eerste 12 weken voorbij ben ?. 1 februari mijn eerste echo en kijk er erg naar uut
.
 
Het is alweer even stil op dit forum. Hoe gaat het met de dames? Verlopen de zwangerschappen nog goed en zijn en nog zwangerschappen bijgekomen?
Met mij en de kleine gaat het goed. Volgende week is hij gewoon alweer 8 maanden. Ik ben met mijn laatste strip bezig en dan gaan we voor een 2e kindje. Ook weer super spannend al scheelt het denk ik wel dat we al een kindje hebben.
Hoor graag hoe het met jullie gaat! 
 
Ik ben helaas bevallen van mn sterrenkindj op 8 februari met 23+5. We wachten nog op de dna uitslag die we pas volgend maand krijgen.
Vandaag ongesteld geworden, op naar weer de 1e ronde. Mocht het deze ronde gelijk gelukt zijn is ze uitgerekend datum op mijn verjaardag
 
Meid, wat verschrikkelijk voor je. Ik weet niet goed wat te zeggen. Zit hier met tranen in mijn ogen. Was uit echo’s / testen gebleken dat jullie kindje niet goed was of is het hartje gestopt?
Gelukkig is je cyclus redelijk snel weer op gang gekomen. Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dat het dan wel goed gaat. 
 
Met gde geslachtsbepaling echo zei de echoscopist dat t hoofdje wat aan de kleine kant was. En naarmate de tijd liep ik in het ziekenhuis voor controle en was ze idd ver uit de groeicurve, en ook de gewicht was niet goed want biljkbaar deed de navelstreng zn ding niet. Pas met 22 weken wisten wij dat ze een ernstige hartafwijking had omdat de baby tijdens de vorige afspraken steeds met t hoofdje op dr kin lag, en kon t ziekenhuis geen goede 20 weken echo uitvoeren. En natuurlijk kan t ziekenhuis tot 24 een zwangerschap stop zetten. ( uit eindelijk was er meer aan de hand )
 
Terug
Bovenaan