Zwanger worden na miskraam

Mali mali wat super voor je! En wat leuk weer van je te horen.. snap dat de angst er in zit en helaas zal dat eerst ook wel blijven..
Maar positief denken! Je bent lekker weer zwanģer :)
 
Wat leuk Mali gefeliciteerd!
 Voor de nieuwe zwangere gefeliciteerd.
Voor de dames Waarbij het mis is gegaan veel sterkte !
Liefs Rosiana 
 
 
Dank je meiden! Hoe gaat t met jullie R1988 en Iris kip? 
Ik ben zo gelukkig! Heb wel veel krampen maar dat kan ook van mijn darmen zijn. Gelukkig al niet zo vaak meer als bij mijn miskraam maar soms best heftig wel. Afwachten en voorzichtig doen is toch alles wat op dit moment kan!
 
Ooh ben zo bang dat dit weer verkeerd gaat. Vannacht extreme kramp gehad. Moest bijna overgeven er van. Trok na een minuut of 5 weer weg
 
Hoi meiden, ik ben er nog hoor.
Mali wat vervelend, houd moed hoor, hoop zo voor je dat het deze keer goed zit. 
@R1988 vind je berichten zo fijn om te lezen dat het nu goed gaat, dat geeft een mens toch echt hoop, heb al die tijden zoooo met je meegeleefd.
@Melisa, hoe gaat het met jou en de kleine meid?
@Marleen, gefeliciteerd,wat moet dat een mooi moment voor je zijn geweest om een kloppend hartje te zien.
Alle andere meiden, leuk om nog steeds met jullie mee te lezen, hoop dat alles goed gaat.
Ik ben nog niet aan de beurt, mag nu wachten tot het nieuwe jaar 
 
Ik zou nu 5 weken en 3 dagen moeten zijn. De pijn die ik heb geloof ik niet dat die er bij kan horen. Het lijken wel weeën 
 
Terug
Bovenaan