Zwanger worden na miskraam

Denise, gefeliciteerd! Fijn dat het goed gaat. Hopelijk nemen de kwaaltjes snel af. Spannend de 20-wekenecho! Ik keek er destijds heel erg naar uit omdat je dan lekker lang je kindje kan zien. 
Ik ben benieuwd hoe het met de andere meiden gaat. 
 
Hoi allemaal
Het is alweer even geleden... ik lees mooie en vervelende berichten. Om te beginnen gefeliciteerd Denise en heel fijn voor jullie dat het zo goed gaat! En Sanne wat leuk om te horen dat het goed met jullie gaat en stoppen met de laatste strip... spannend hoor! 
Maar Christaaa ik wil je hierbij even een dikke knuffel geven want wat verschrikkelijk dat jullie je kindje zijn verloren. Hopelijk kun je het een plekje geven en de draad weer oppakken. Ik leef echt met jullie mee! Hopelijk wordt je ook gauw weer zwanger en breng je een gezond kindje te wereld. Ik duim echt voor je! Heel veel sterkte ;) 
Hoe is het met de rest van de dames?
Bij mij gaat het erg goed. Ik geniet volop van mijn meisje en ze is echt zo leuk! Ze doet het heel erg goed en is altijd vrolijk... ik ben een gelukkig mens :D
 
@ Melissa: ik herken mezelf heel erg in jou. Fijn dat het lange wachten uiteindelijk een mooi kindje heeft opgeleverd. De ronde dat jij zwanger raakte, heb je het toen helemaal losgelaten of was je er ook toen nog heel veel mee bezig? 
 
@gebruiker10073349 waar heb jij last van? Je bent alleen maar nare reacties aan het plaatsen onder berichten. Ga je frustratie liever ergens anders uiten in plaats van mensen hier lastig te vallen!
 
Bilu toen ik weer zwanger was kon ik het heel lang niet geloven dat het goed ging. Met ieder pijnje of iets wat ik voelde en niet kende sloeg de twijfel snel toe. Vervolgens heb ik weer geen onbezorgde zwangerschap gehad dus ik ben niet echt eerlijk vergelijkingsmateriaal... nu denk ik soms het is te mooi om waard te zijn hoe het nu gaat en wacht eigenlijk tot er iets gebeurd. Ik heb de eerste tijd moeite gehad me te hechten aan mijn kleine meid. Ik durf het nu meer toe te laten. Ondanks je gelijk onvoorwaardelijke liefde voelt was ik voorzichtig en gereserveerd maar zei steeds tegen mezelf dat ze alle liefde verdient maar ik vond het moelijk.  Ik ben nog steeds bang om te verliezen.  Dat zal tijd nodig hebben merk ik om te slijten maar doe wel mijn best van de mooie momenten te genieten en het verleden meer los te laten.  Mijn dochter maakt na het verlies van mijn vorige kindje heel veel goed maar mijn kindje zal voor ons altijd een onderdeel blijven. Je probeert het een plek te geven en dat lukte niet toen ik nog aan het proberen was. Nu ik mijn dochtertje heb gaat dat makkelijker.  Mijn kinderwens is vervult en dat maakt het voor mij mogelijk om dingen af te sluiten en een plekje te geven. Ik heb niet ver terug gelezen maar jou gaat het ook niet zomaar? 
 
@ melissa: ik heb in februari een miskraam gehad na 9 weken. We waren in de 5e ronde zwanger geraakt. Redelijk snel dus. Nu zijn we twee maanden verder en Ben ik vandaag weer ongesteld geworden. Ik was vorige maand 1 hoopje verdriet en probeer er nu wat positiever in te staan, hoe moeilijk het ook is. Hoe hebben jullie het gedaan in maand dat je zwanger werd? Gewoon klussen om de dag zonder ovulatietesten? Ik hoor graag van je ?.
 
fijn dat met jou en de kleine alles goed gaat. Ik zal ook pas echt gelukkig zijn als ik zwanger ben denk ik.
 
Bilu dat is vrij snel inderdaad. Dat geeft ook wel goede hoop of niet! wij hadden vooral om de dag sex de week voor mijn ovulatie. Ik had een stabiele cyclus van 28 aan 31 dagen. Maar in de maand dat ik zwanger werd was ik ook een wrak. Weinig tot geen sex gehad die maand en nooit verwacht dat ik zwanger zou worden die maand.  Dus hoe bizar het dan kan lopen... ik zal wel precies op het goede moment gesext hebben dan...
Ik heb ook ovulatietesten gebruikt maanden daarvoor maar dat was meer om te zien of ik wel ovuleerde en wanneer.is dat precies op de helft van mijn cyclus of niet... alleen die maand dat ik zwanger werd besloten om te stoppen met tempen, ovulatietesten etc.  Ik was een beetje aan het verdrinken in mijn zelfmedelijden en dacht dat het me allemaal niet gegunt was en ik dat maar moest accepteren. En toen BAM! Je kunt het niet voorspellen... 
 
Hallo dames,
Weer even een berichtje van mij. 
@Melissa wat goed om te horen dat de kleine meid het zo goed doet.
@sanne alweer 8 maanden wat gaat de tijd snel zeg! Wat leuk dat jullie voor een tweede gaan!:)
Ik ben donderdag alweer 36 weken zwanger! Het gaat ook hard nu. Het zijn wel echt de laatste loodjes ♡ 
Liefs 
Rosiana
 
 
Terug
Bovenaan