Zwanger worden na miskraam

Hey w_p,
Lijkt me echt spannender dan normaal en snap dat je niet echt blij durft te zijn.. wat vervelend ook dat je al 3 (!) Miskramen hebt gehad! Is dit ooit onderzocht of was het gewoon pech?
Ik heb zelf vorige maand een miskraam gehad. In die week was ik er heel nuchter over zo van tja jammer dat ik net bij die 10% hoor, mijn tijd komt wel etc maar een tijd daarna brak ik echt en konden al die emoties er eindelijk uit.. er zijn best veel dames hier die zwanger zijn na hun mk en ik heb dan ook een vraag.
Degene die meteen in de ronde erna zwanger zijn geworden hadden jullie ook het gevoel sneller symptomen te voelen? Bij mijn vorige zwangerschap had ik 5 dagen na bevruchting al mega gevoelige borsten en dit is zo gebleven tot de mk. Nu heb ik sinds de mogelijke bevruchting na 2 dagen ineens ontzettend gevoelige tepels.. ik wil mezelf niet voor de gek houden maar vind het toch erg toevallig. Ook is bij 1 borst weer een ader super duidelijk net als de vorige keer. Wat denken jullie? 
 
 
W_P ik ben nadien naar de gynaecoloog gegaan en dat deed mij wel goed. Ik kreeg ook iedere 2 weken een echo. Het was fijn maar ook spannend. Toch werd je steeds wel weer gerust gesteld. Je kunt altijd overleggen. Ik had de keus om en om te doen met mijn verloskundigenraktijk maar ik merkte al gauw dat ik meer rust kreeg om voor 1 van de 2 te gaan.  
Jilla ik had iedere maand van alles waarvan ik dacht dat het gelukt kon zijn. Ik denk dat het vooral speelde dat ik er teveel op gefocust was. Probeer het een beetje los te laten.  Als je ongesteldheid uit blijft zegt dat vaak al wel wat en kun je altijd nog gaan onderzoeken hoe je je voelt en wat je voelt en dan de test doen. Het veranderd niks en als het dan toch ook nog eens niet lukt groeit je teleurstelling ook met de maand. Ik werd er behoorlijk gefrustreerd van in ieder geval!
 
Bedankt voor jullie reacties!
uit alle onderzoeken is niks gekomen, dus “pech”. Dat maakt dat ik denk, waarom zal het deze keer dan wel blijven zitten..?
En zal eens overleggen met de gyn, als de kritieke periode voorbij is, is het wel veel makkelijker om bij de vk op fietsafstand te zitten. 
Wanneer mag ik de 1e echo vragen? Ik zou het liefst niet lang meer wachten, maar ook niet te vroeg zodat er weer geen definitieve uitspraak gedaan kan worden.
 
Bedankt voor jullie reacties!
ik heb toch voor de vk gekozen, die zijn toch wat laagdrempeliger en vriendelijker. De telefoniste was al super behulpzaam ivm de eerdere miskramen. 
Ik krijg 22 mei de echo.. zo spannend.. ik heb het soms echt even niet meer van de spanning. Want waarom zou het nu opeens wél goed gaan? Ik heb ook wat bruinige afscheiding de laatste dagen, dat helpt ook niet echt mee.
we duimen maar!
 
Hai meiden,
2 weken geleden heb ik een vroege miskraam gehad, op 5 weken. Het is mijn 2e, 6 jaar geleden een ma gehad op de echo van 10 weken. Toen heb ik een curettage gehad. 
Wij wachten geen cyclus af, maar proberen het deze maand weer. Ik voel me goed, al merk ik wel dat jullie verhalen me ontzettend raken.
Ik heb er nu 2 achter de rug, maar nog geen kindje. Als het nu nog een keer zou gebeuren vind ik het fijn als er iemand mee kijkt of alles goed is. Mijn testen bleven beide keren erg licht, geen knaltest gehad.
Ik ben positief hoor, maar onvermijdelijk dat ik er toch mee bezig ben. :/
 
CoVe hoe gaat het nu met je? Wat erg dat je het al 2x hebt meegemaakt, ik vond 1x al zo heftig. Wij zijn ook gelijk doorgegaan.
Veel succes. Hopelijk mag je snel een knaltest hebben!
 
Terug
Bovenaan