Zwanger worden na miskraam

Hoi SO WWW ik heb niet erg meer gebloemd maar wel nog 1.5 week lichtjes.  Mijn menstruatie waar wel heviger nadien maar hadden het wel meteen weer op orde. Maar iedereen is daar wel verechillend  in...

Sorry ik zie heel veel spelfouten... ff opnieuw!

Hoi SO WWW ik heb niet erg meer gebloed maar wel nog 1.5 week lichtjes.  Mijn menstruatie was wel heviger nadien maar had wel meteen mijn cyclus weer op orde. Maar iedereen is daar wel verschillend  in…

ja idd, ik kreeg na curretage exact 4 weken later mijn menstruatie, ik denk toch dat dit mijn menstruatie was. slechts 2 dagen heel erg bruin bloedverlies.

nu deze maand al 4 dagen over tijd. eerste dag een test gedaan, negatief.

mijn cyclus was altijd hetzelfde. En nu dit... maakt het weer een beetje moeilijker :'(.

Misschien handig om te tempen in de ochtend voor je uit bed stapt en dat de hele cyclus.  Dan krijg je een goed beeld. Dan kun je morgenvroeg ook gelijk zien of je temperatuur laag is en niet zwanger bent. Of juist hoog en misschien te vroeg getest hebt!  En halverwege ongeveer goed je temp in de gaten houden en evt een ovulatietesten doen...

<p style="text-align: left;">ja moet ik ms idd eens mee beginnen. Als ik het goed heb ben jij nu zwanger he ? proficiat! Hoeveel dagen was jij over tijd wanneer je positief teste? Heb je verder nog symptomen ?</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Ik heb 1 dag na mijn NOD getest met een vroege zwangerschapstest van de action.  Deze gaf een lichte stel aan.  Ik ben nu 4+6 weken. Ik ben een beetje vermoeid. Zere borsten. Af en toe ochtendmisselijkheid. Veel plassen en krampen en steken onderin de buik.  Ik weet nu precies een week geleden dat de test positief was. Nog steeds bizar... ik hoop voor jullie dat jullie ook gauw een positieve test in de hand hebben...

Melissa, het gaat goed met mij. . Alleen temperatuur is gestegen vandaag 37. En maar 2 dagen licht bloed verlies gehad.  Beetje raar normaal.4 a 5 dagen. En normaal zakt mijn temperatuur. . Weet het niet zo goed..

Oh je maakt het wel heel spannend... zal het dan toch gelukt zijn?  Heb je nog een vroege test liggen? Mijn temp is nooit omhoog gegaan nml.  Ik duim voor je!

Terug
Bovenaan