Zwanger worden na miskraam

Mijn menstruatie is heftiger sinds de bevalling. Meer bloedverlies en meer menstruatiepijn.  Maar moet zeggen dat het afgelopen maand mee viel. Dat was de 1ste.  Misschien is het lichaam dan nog aan het herstellen  ofzo ik weet het niet. Ik denk ook niet dat het uit maakt hoeveel je bloed verliest maar dat je een menstruatie hebt gehad en de eisprong goed plaats vind.

Temperatuur was vandaag 36.8. Heb heeel licht bloed verlies. Bij afvegen en bij grote boodschap  om maar zo te zeggen.. ik verwacht dat het door gaat zetten. . :(

Pffff kl*** zeg

Ik lees en leef erg mee afgelopen dagen R1988

Het kan nog steeds natuurlijk en ik blijf voor je duimen.. kan me ook voorstellen dat je aan niets anders kunt denken...

Sterkte

Liefs Lyn

Het is doorgezet:(

Wat lief Lyn! Ja is echt kutt... snik snik.. volgende maand is beetje dubbel. . Had vorig jaar in april positieve test

Ah shit R1988 wat kut. Sorry voor mijn taalgebruik... frustrerend allemaal.  Heel veel sterkte om weer te proberen dit een plekje te geven.  De hoop maar weer op volgende maand.  Verlies de hoop niet!

Dit is voor mijn ook een dubbele maand omdat ik de 23ste zou bevallen 1ste instantie, maar toch weer alles voor een goede zwangerschap.  Vorige maand vond ik het ook lastig omdat de bevallingsdatum precies op de geboorte zou zijn van Noud . Maar dat vergeet je gauw als je maar weer zwanger bent.  Spannend blijft het ook na april . Hou je taai...

Ik snap inderdaad ook vooe jou dat het dubbel is. Volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen.  Ben blij dat ii naar de gynaecoloog mag. Hopelijk snel oproep.

Terug
Bovenaan