Zwanger worden na miskraam

Is zeker fijn.  Je voelt je gehoord en heel fijn dat ze er voor je zijn om je te willen helpen waar het kan... ik hoop dat je er snel heen kan! Geeft je weer een beetje rust.

Ook ik heb deze dagen dit forum bijgehouden. Wat ontzettend klote zeg R1988, ik had het je zo gegund. Volgende maand kan het zomaar raak zijn ;-).

Melissa, ik begrijp wat je bedoelt al was jouw zwangerschap niet met de mijne te vergelijken. Ik zou half februari uitgerekend zijn. Het gaat wel door je hoofd, maar het scheelt zoveel dat ik nu goed zwanger ben.

R1988 sterkte en hou de moed er in! Ik blijf voor je duimen!

Dat klopt Sanne dat heb ik nu ook. Maar vorige maand was ik niet zwanger en voelde het schuldig als ik zou worden die maand en rot. Na die maand had ik zoiets van...  wat dan nog!  Ik wil mijn kinderwens in vervulling zien gaan en welke dag of maand is bijzaak. Nu ik zwanger ben en ook nog in de maand dat ik Noud eigenlijk zou krijgen verzacht het een beetje... veranderen doe ik het niet meer maar het geeft zoveel rust dat het is gelukt en weer verder kan. Maar wat spannend ook weer hihi heb er vlinders van in de buik!

Dankje Sanne1979. Ik hoop het..

Net ewn brief ontvangen van zh dat manlief ook een doorverwijzing nodig heeft. Beetje raar het gaat om mij. Maandag even bellen..

Misschien is dat om hem ook te kunnen controleren?  Misschien gaan ze kijken waar de klink zit als deze er überhaupt is. Mijn vriend zijn zaad is destijds ook getest namelijk.

Oh wat ontzettend klote voor je R1988! Ik hoop dat je snel naar de gyn mag en dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt!

Terug
Bovenaan