Zwanger worden na miskraam

Nee ik ga niet testen. Ik temperatuur altijd rectaal rond hetzelfde tijdstip. Vandaag bij acupunctuur geweest. Hij voelde een gespannen hartslag wat de oorzaak van de hoge temperatuur kan veroorzaken. Hij probeert nu de temperatuur naar beneden te halen. Heb nu ook soort van naald in mijn oor voor ontspanning.  Deze kan blijven zitten tig 3 weken. Als hij gaat irriteren dan eruit halen. Hartslag is nu al rustiger.. En tot ovulatie temperaturen daarna niet meer.. ben benieuwd of de temperatuur nu zakt. Mijn energie niveau is nog erg laag..

<p style="text-align: left;">Pffff het is ook zo vervelend hè die onregelmatige cyclussen. Ik ben nu 7 weken na de miskraam nog niet ongesteld geworden. Ik heb ook na de curettage geen bloedverlies meer gehad. Ik ben vandaag bij de fertiliteitsarts geweest en ze denkt dat er een follikel is. Over 2 dagen terug om te kijken of het gegroeid is. Anders is het een overblijfsel van de cyste die ontstaan is na de miskraam.</p>
<p style="text-align: left;">Maar ik heb vorige week klote nieuws gekregen. Mijn schildklier werkt te traag. Dit kan mijn hele cyclus in de war gooien. De reden zijn van de miskraam en de reden dat ik nog steeds niet mentrueer. Ik heb meteen medicijnen gekregen maar het kan een hele tijd duren voor dat de schildklier stabiel is. Gelukkig heeft de arts wel aangeboden om de cyclussen te volgende met behulp van echo's. Zodat ik een beetje weet waar ik aan toe ben. Verder is het gewoon k*t.......</p>

Pff niki wat een verhaal. Ik had dus wel 4 weken na curretage menstruatie, als dit er voor kon door gaan natuurlijk. Slechts enkele dagen heel bruin verlies ?! Na hoeveel overtijd dacht je dat er iets mis was ?Heb je verder nog symptomen?

Wat vervelend Nikki ik hoop dat ze je hiermee goed kunnen helpen!

R1988... dat ziet er wel weer hoopvol uit.  Ik kan me voorstellen dat je er ook gek van wordt. Dat je niet weet hoe het nu zit!  Hoe ga je nu verder?

De acupunctuur zei net dat als hij morhen stijgt ik een griepje kan hebben. En als hij ongevwer gelijk blijft ik de huisarts moet vragen.  Ik word er nu inderdaad echt gek van.:(

Terug
Bovenaan