Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wij doen normaal ook om de dag. Mijn cyclus is 26 dagen. Vandaag dag 7. Alleen morgen t/m zo heeft mijn man late dienst. Dus dat word niks. Daarna gewoon om de dag.
Ik heb vandaag goed nieuws gekregen in het zkh. Ik was zelf in afwachting van een menstruatie maar dat kreeg een andere wending. Er staat een eitje klaar van 1,7. Dus dit weekend heb ik mijn eisprong. Kunnen we flink aan de gang
R1988 misschien moet je niet zo gefixeerd zijn op je temperatuur. Ik houd nu sinds 7 weken mijn temperatuur bij maar eigenlijk heb ik er niets aan. Schiet alle kanten uit. Ik zou wel met ovulatietesten gaan werken. Dat ga ik nu zelf ook nog doen. Gewoon om te weten dat ik goed zit. Ik gebruik ook de app Clue en daar ben ik erg blij mee. Goed hulpmiddeltje! Dan hoef je niet zelf steeds uit te rekenen. Wordt dan voor je gedaan
Ik heb net mijn eerste echo gehad 5+4 weken. Alles zag er goed uit. Helaas nog geen hartactie maar dat wisten we dat dat kon zijn. Nu beginnen met mijn medicatie. Ik ben heel blij maar toch ook wel bang. Wat een spannende tijd breekt er weer aan...