Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb in de 7 weken na de curettage al 2x een echo laten maken. De eerste keer zat er een cyste en die was de tweede keer gelukkig al kleiner geworden.
Ik zou dus ondertussen wel echt m'n menstruatie gehad moeten hebben. Heb al 2 dagen enorme buikkrampen maar er komt gewoon helemaal niets Hopelijk weet ik morgen na de echo meer.
Jammer R1988, dat is wel aan de lage kant! Maar wel beter volgens mij voor het eerste deel van je cyclus. Morgen gelukkig de uitslag. Misschien geeft je dat wat meer duidelijkheid.
Ja, ik ben er wel blij mee. Wil graag dat mijn temperatuur weer stabiel word. Zodat ik mijn eisprong goed kan vinden. Twijfel nu over ovulatie testen. Heb jij rekeming gehouden met je vruchtbare dagen?
Ja ik heb daar wel veel rekening mee gehouden. Dat zijn toch wel de belangrijkste dagen om te vrijen. Heb je wel een beetje een vaste duur van je cyclus? Dan is de eisprong natuurlijk op de helft ongeveer. Je kunt het merken aan je afscheiding en je temperatuur zakt iets. Ik deed steeds rond die tijd om de dag een ovulatietest. Ik vind het een heel handig hulpmiddel. Bij de action kosten ze bijna niks. Aanradertje! Neem er lekker wat mee... om de dag is meer dan genoeg hoor . Probeerde ook wel eens iedere dag maar dat haalt weinig uit. Kan wel een keer als je denkt dat eisprong echt komt. Je moest blijven tempen tot je eisprong of niet? Dan kun je het mooi bijhouden...