Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hallo meiden!

ben dr nog hoor! Lief dat je naar me vraagt Fritz ( nog in het andere "zwanger worden of niet...poeh, wat een gedoe!! Voordat ik erachter was dat ik daar niet meer kon posten....)! Ben druk met spullen inpakken voor de vakantie, want over 2 dagen is het zover, lekker 2 weken naar het heerlijk warme Frankrijk met mijn lief!

Gister mijn beste vriendinnetje aan de telefoon die net terug was van vakantie, en ik heb eigenlijk alleen mijn vriendinnetje dat zwanger is vertelt dat wij ook gaan proberen zwanger te worden, en nu vroeg zij ook " Dit is dan misschien wel de laatste vakantie dat jullie samen gaan?" Dus ik nog heel verbaasd reageren met :" Hoezo, heb je een voorgevoel?" ( zij is daar heel goed in, zij voorspelt al sinds ons 13e heel goed wanneer ik mijn relatie verbreek enzo...beetje eng, maar wel grappig!) Dus zij zegt:"Nou, voordat ik jou ging bellen bedacht ik me bij mezelf dat het zo lomp zou zijn om te vragen of je al gestopt bent met de pil , maar da gevoel heb ik wel!" Dus toen moest ik leggen en bevestigde dat ik inderdaad nog 12 pillen ( )   moet en dat ik inderdaad al heel druk netjes elke ochtend en elke avond mijn foliumzuur slik ( ik heb die van de etos " zwanger worden" heten die, met folium en andere goede dingen, aangeraden door mijn apotheek!). Dus dat was helemala leuk, want ze vond het helemaal leuk, en ze zag mij al helemaal als mama en mijn lief als een echte papa. Nou, da's best leuk om te horen kan ik je zeggen!

Heb besloten niet meer dingen te gaan lezen over zwangerschappen, pas als ik echt zwanger ben. Ik word er namelijk een beetje zenuwachtig van, tjonge! Wat je allemaal moet, mag, niet moet, niet mag, k mag toch aannemen dat en je verloskundige en jijzelf heel goed weten wat je wel en niet mag toch! Er zijn echt boeken bij die me het gevoel geven dat je wanneer je zwanger bent, stil in een hoekje moet gaan liggen en moet wachten tot het over is.... hihi!

Vind het heerlijk om hier mee te lezen, dat is veel minder belerend en ik heb het gevoel dat er naast mij nog een heleboel andere Piekerbolletjes zijn ( en dat bedoel ik echt niet negatief hoor!), en dat geeft een fijn gevoel, bedankt meiden!

Ik ga uitloggen en log vast zaterdag nog wel even in,

Fijne dag meiden! geniet van het idee dat er een pup komt ( wat leuk!), geniet van je dagen als je op vakantie gaat, geniet!

Veel liefs Piekerbol ( misschien schrijf ik nu 2 keer hetzelfde, maar goed, beter 2 keer dan niet!)

Goedemorgen dames,

Heb weer heeerlijk geslapen!! lekker hoor niets moet en alles mag.
Geniet nu meer van mijn vakantie merk ik als voorgaande jaren. en het idee dat ik nog 2 weken vrij ben stemt mij erg gelukkig. Normaal als ik dat nog had kreeg ik letterlijk de kriebels en wou ik weer werken.

Piekerbol, Ik hoop dat je het een beetje kan laten varen en niet te veel naar zwangerschappen enzovoort te zoeken en over te lezen. Snap dat het erg moeilijk is!
Grappig is dat van je vriendin. Hoop voor je dat ze het bij het juiste eind heeft!
Zou wel leuk zijn natuurlijk.
Toen ik met de pil gestopt was ging ik met mijn mama uit eten, ik was carpaccio aan het eten en toen zij ik met mijn gekke bek tegen haar... misschien is dit wel de laatste x voorlopig dus moet er nu extra van genieten. Dat heb ik ook gedaan toen en dat was inderdaad de laatste x. Ik had dan ook het geluk om gelijk zwanger te zijn van Kyra dus ik hoefde niet maanden te wachten.

Nathalie, Had je nou vandaag weer een keuring???

Bloemetje, Misschien is het inderdaad beter om wat minder met zwanger worden bezig te zijn want het wordt dan zo beladen he??
Heb je nog leuke plannen voor het weekend??

Mitsj, Ben je nou inderdaad ongesteld geworden of......???

Meiden, ik moet jullie even wat kwijt. Ik heb het hier al met bloemetje over gehad maar kan dit niet voor me houden voor jullie. Ik heb liever dat jullie weten wat er allemaal in mijn koppie om gaat! Dan hoef ik er tenminste niet omheen te draaien.

Zoals de meeste van jullie weten wil ik eigenlijk net als lief nog wachten met zwanger worden. Mede doordat ik nog last heb van mijn bekken.
Maar dat zegt mijn verstand. Mijn gevoel zegt dat we er gewoon voor moeten gaan want wie zegt dat het over een jaar wel over is??? Niemand kan me die garantie geven en de kans is groot dat de pijn altijd aanwezig blijft al wordt het wel minder.
Lief zei vorige week "in het heetst van de strijd" we gaan er gewoon voor.
Omdat ik nu natuurlijk geen anticonseptie meer gebruik en ik heb al ondervonden dat condooms hopeloos zijn heb ik zoiets van dan kunnen we er maar beter van af zijn.
Mijn cyclus in gelijk weer goed op gang. Toen mijn spiraal verwijdert werd had ik mijn eisprong en precies 14 dagen later weer ongesteld. Dat is niet verkeerd natuurlijk.

Maar goed... dit wou ik dus even kwijt.... Ik wil dus gewoon weer zwanger worden en liever gister als vandaag..... maar dat geld ook voor jullie.

Liefs,

Frieda

Goedemorgennnn, ik heb er alweer fysio op zitten.
Leuk je verhaaltje Piekerbol. Grappig dat je vriendin dat gevoel steeds heeft
Ik heb het hier wel eens dat ik denk ohhh die is vast zwanger en dan krijg ik nog gelijk ook. Ik heb dat nu met Bears in de juli topic, heel apart. Heb dat tijdje terug al gezegd.
En toen dacht ik ships wat heb ik nog gezegd, is wel heel vroeg om dat voorgevoel uit te spreken. We moeten nog ff afwachten of het zo is, hihih. Maar 2x had ik eerder voorgevoel en kwam uit. En ik had ook steeds voorgevoel over mijn cyclus. Vorige ronde niet en nu ook niet echt dat ik denk van ohh dan. Ik verwacht wel dat ik niet volgende week vrijdag, maar pas na het weekend ongi ga worden. Zit qua gevoel al in augustus namelijk gek hè. En ik heb steeds iets met ronde 6 dus wie weet.

Dalijk hier huisbezoek van de gemeente om 11.30 uur. En denk dat ik daarna ff wat ga eten en rusten, wan meiden ben kapot van fysio. Dat had ik al om 8.30 uur vandaag. Vanavond verjaardag van kameraad van mijn vriend, dus weer druk dagje.

Fijne dag allemaal en tot snel!

Liefs Nathalie

Hhahah Frieda tegelijk gepost en ik wil het niet zeggen maar: IK WIST HET, hahah
Had het net over voorgevoel, hè. Nou weer iets wat klopt dus!
Had het ook met Bloemetje dat ze ongi werd hè meis. Balen natuurlijk
Heb liever voorgevoel dat een van jullie zwanger is ofzo.
Nee Mitsj ik heb helaas geen voorgevoel bij jou, hihih Hoe is ie met je meis?

Heel veel geluk Frieda!

Liefs Nathalie

Ps. ohhh nu kun je ook op nod lijstje, hihih

hahah Nathalie, ik bespeur een toontje van sarcasme!! haha
Ach... ik wil het gewoon graag punt...
Mijn NOD is 11 augustus dus gooi me er maar bij :p

Succes met het huisbezoek... die je op dit moment hebt,....

Liefs,

Frieda

Nod lijstje!

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           24-07-08 (28 dgn)
Nathalie,24 jaar                        5e ronde- 1e kindje            25-07-08

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           09-08-08   (42 dgn)

Bloemetje,22jaar                      3e ronde -   1e kindje         09-07-08

Frieda, ?? jaar                              1e ronde - 2e kindje          11-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het bankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Mitsj,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            17-07-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Momenteel is er helaas nog niemand zwanger, duimduimduim

Hhahah nou was meer bevestiging van mijn gevoel hoor meis, hihih
Gun het jullie van harte! En tis fijn dat je nu geen pijn meer hebt van dat domme spiraaltje en dat je mannetje ook overstag is.Je weet idd niet hoe het allemaal loopt en tis geen garanatie voor de toekomst hè. Veel klusplezier!

Net is die mevrouw van de gemeente geweest. Ze hebben nu eindelijkkkk ons badkamerprobleem duidelijk voor ogen. En denk dat die schuine wand idd weg gehaald gaat worden yes! Ook heeft ze rapport met betoog/pleidooi gemaakt voor mijn individuele vervoersvergoeding, dat ligt nu bij beleidsmedewerker die beslissing moet nemen dus *duimduimduim*

Het is in elk geval weer een klein lichtpuntje. Ik gooi het strijdbijltje voor vandaag ff neer. Ben zo moe nu! Ik moet ff rusten, want vanavond ook nog verjaardag. Als ik daar heen wil moet ik wel fitter zijn dan nu. Zelfs mijn paps hoorde het aan de telefoon dat het ff niet zo lekker ging. Ben kapot van fysio en dan als die huisbezoeken en gedoe en geregel van deze week. Dat breekt je wel op hoor. En tis toch rot weer hier, hahah

Liefs Nathalie

Nathalie, Er is misschien weer een beetje hoop dus.
Ik duim met je mee hoor!
Mijn lief is nog niet helemaal overstag hoor omdat hij dat zij in het heetst van de strijd als je begrijpt wat ik bedoel..... Hij vind regenjasjes ook helemaal niets....
En voor mij was het steeds een domper dat hij ze al pakte voor we zeg maar tot het punt kwamen waarvoor we ze echt nodig hadden.... dan was bij mij de zin alweer weg.
Maar goed, zal allemaal wel weer los lopen denk ik,.....
En ben trouwens 25... staat wat leuker als de ??

Meis, rust lekker uit vanmiddag en veel plezier op die verjaardag!!

Liefs,
Frieda

Terug
Bovenaan