Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Meiden ff laatste berichtje voor jullie allemaal!
Denk aan jullie & duim heelllll erg voor iedereen!
Hopelijk als ik terug kom zwangerschapsnieuws!

Ik ga nu lekker genieten en spreek jullie volgende week donderdag weer!

Liefs Nathalie

Hoi hoiii

Het gaat hier rustig worden zonder onze Nathalie !!!

Hier gaat het zn gangetje..Kan eigenlijk niet echt bevatten dat ik zwanger ben. Heb geen kwaaltjes.. ja wat een apart gevoel in mijn buik, maar kan niet zeggen dat dat misselijkheid is !
Ik slaap ook slechter nu ik het weet.   Droom telkens over hoe alles komt etc.. Ben al druk op sites etc aan het sneupen !
We hebben zo'n mooi lekdikantje gezien (vorige week al) en die is nu niet duur ! En zooooo mooi !   Alleen het showmodel is er nog en we twijfelen gigantisch
We willen hem zoo graag ! Maar ja.. ik ben dan weer zo van ja maar stel dat op de echo het niet goed is? En dan? Dan hebben we ledikantje en wat moeten we er dan mee?
Maar als we hem nu niet kopen dan is ie er na de eerste echo niet meer...
Beetje dubbel dus allemaal...

Gister de vk maar gebeld.. VOlgens haar berekeningen ben ik nu al 5 weken en 1 dag zwanger vandaag !!!! (komt door lange cyclus)
en zou ik uitgerekend zijn op 2 april 2009 !!!
Op woensdag 20 augustus heb ik eerste controle bij vk (ben dan 8 weken)en krijg dan verwijsbrief voor echo, waar ik dan waarsch een week later terecht kan (kan nie bij vk, moet in zh)
Heb er zo'n zin in, maar vind het ook giga eng omdat ik eigelijk geen kwaaltjes heb!

Sorry heb geen tijd gehad om jullie verhalen door te lezen, moet nu ook weer even verder maar wou jullie even op de hoogte stellen !
Ik kom strax weer en dan lees en reageer ik ff op jullie :)

Liefs xxx

Maike Sanne, Fijn dat je zo snel terecht kan bij de vk!!
En wat het wiegje betreft: Gewoon kopen!!
Anders krijg je echt onwijs spijt!! Dus succes met shoppen :)

Het wordt hier inderdaad rustig zonder Nathalie dus als we allemaal wat meer komen kletsen heeft Nathalie volgende week heel wat te lezen, hihi!!

Vanmorgen zijn lief en ik in ondertrouw gegaan!! Stelt natuurlijk geen reet voor maar t was toch een beetje spannend!
Kyra wordt ook in het trouwboekje gezet dus dat vind ik helemaal mooi!!
Verder geen bijzondere dingen!
Daarna zijn we ff naar de mac geweest, heerlijk ontbijtje gehaald! En toen nog even naar de bouwmarkt.
Was de 1e x weer in drie weken dat ze met z'n 3en weg gingen.

Net nog ff naar de bakker geweest om brood te halen. Heb nog wat lekkers gekocht voor bij de koffie vanmiddag want we krijgen visite... Wel een leuke dag dus :)

Ik wou eerst misschien nog het weekend testen maar hoe langer ik het voor mijn gevoel uit houdt des te langer ik wacht met testen.
Met Kyra teste ik ook heel laat positief dus ben erg benieuwd. Kwaaltjes blijven trouwens! Wordt erg spannend.......

Ik kom vanmiddag nog wel ff buurten hier!!

Liefs,

Frieda

Ohhh Frieda.. GEFELICITEERD !!!
Ondertrouw steld idd niks voor maar toch.. wel een hele stap !!!

Ohh meid..hoop zo dat de test tch postief is !
Ik heb nog een keer getest en oo nu een licht streepje. Gaan strax de stad in en haal nog twee vd kruidvat en dan volg week woensdag nog maar s testen, hopen dat ie da donkerder is !!
Vind het wel spannend allemaal !
Heb jij toen je zwanger was van Kyra meteen spulletjes gekocht? OF gewacht na de eerste echo??
K heb al paar kleertjes die ik een poos geleden van een collega heb gekregen en paar speeltjes..
He nu echt zin om een leuk kleding setje te kopen, maar manlief heeft zoiets van , meid we hebben nog 8 maand doe rustig haha !

He meid, gezellige dag vandaag ! Het regent hier..en is lekker koel heerlijk!!!

Hoi,

Bedankt voor de felicitatie!! Voor ons is het pas een stap als we alletwee ja zeggen 9 september want wij zeiden altijd dat we ons nooit op die manier wouden binden.
Zo zie je maar :)

Toen ik zwanger van Kyra was weet ik niet meer of ik nou gelijk aan het shoppen ben geslagen. Volgens mij niet heel erg. Wel wat rompertjes, spuugdoeken, hydrofiele luiers en dat soort dingen. Kreeg ook veel kado van mijn ouders enzo.
Heb vooral veel rondgekeken om me te orrienteren. Dat was een verstandige set!
Ik wist precies wat ik wou hebben toen we uiteindelijk echt gingen kopen!
Maar dat hebben we pas na de 20 weken echo gedaan toen we wisten dat het een meisje zou worden.
Je hoeft natuurlijk niet alles al in te slaan maar kan je het advies geven om nu al een beetje te beginnen met kopen. Dat is beter voor de portemonnee want anders moet je in 1 x een hele boel uit geven en zo kan je het een beetje verspreiden!

Hier regent het gelukkig niet maar het waait wel erg hard dus het is lekker afgekoeld!!
Vanmorgen was het nog vies benauwd maar dat is nu lekker weg!

Ik ga even mijn vriezer schoonmaken!

Tot later!

Liefs,

Frieda

Hoihoi!

Ik ben ff appelmoes aan het maken, en vlees aan het stoven voor de goulash (hoe burgerlijk) en ondertussen hier even mee aan het lezen!

Bloemetje, hebben jullie Buddy al opgehaald?? Nog een beetje kunnen slapen vannacht?

Laten we hopen voor Nathalie dat ze een lekker zonnige en rustige vakantie heeft!

Fritz: Hoop zo da je zwanger bent!! Zou echt geweldig zijn he!!  Heb vandaag al weekend, werk normaal 5 dagen in de week maar nu niet. Vandaag worden 2 van mijn hondjes (de mannen, heb 2 mennekes en 1 vrouwtje) geholpen. Had vanmorgen om 09.00uur een afspraak, en kon toen pas om half 11 bij de dierenarts weg. En nu mag ik zo bellen om te kijken wanneer ik ze op kan halen. Vind het zo vreselijk zielig he, als ze een prikje krijgen om in slaap te vallen. Ben al zo emo de laatste tijd haha.. En het vrouwtje is hier helemaal ongerust aan het zoeken waar haar vriendjes zijn. Zo zielig! Gefeliciteerd met jullie ondertrouw meis!! Echt leuk!

Maikesanne, absoluut kopen dat ledikantje meid!! Zo'n kans krijgen jullie niet weer, en jullie vinden hem toch mooi! Gewoon doen hoor! Je bent ten slotte al in verwachting, dus jullie zijn allebei vruchtbaar genoeg! En stel dat het nou echt een drama mocht worden, wat niet gebeurd, dan kunnen jullie hem altijd nog verkopen! Denk dat jullie er spijt van krijgen als jullie het niet doen hoor! En jij bent precies een week korter zwanger dan ik, ik ben vandaag 6 weken en 1 dag!
Grappig!

Meiden, fijne dag! Ik ga zo de dierenarts eventjes bellen om te kijken hoe het er met mijn lievies voor staat!

Doei!!

Liefs,
Mitsj

Hoi,

Frieda,
gefeliciteerd met jullie ondertrouw.
en 9 september de grotere dag. een dag om naar uit te kijken.

Mitsj,
we hebben hem opgehaald. hij heeft niet echt gejankt toen we hem mee namen, ja, twee tellen, in de auto, maar hij vond het helemaal geweldig, lag al bijna te slapen, nu half uurtje thuis, heeft net gegeten, want hij had nog niets op vanmiddag.
heeft ff gespeeld, en klein beetje gekotst. (maar van de spanning denk ik)
en ligt nu naast me, naast de bank te slapen.

Dus, gaat helemaal geweldig.
We proberen hem nu al duidelijk te maken tot waar hij mag komen.
zo mag hij wel in hal, maar niet de trap op.

Maaike sanne,
gewoon kopen dat ledikantje, je krijgt er spijt van als je het niet doet.

nou, ik ga nog ff verder genieten van mn hondje.

liefs.

Hoi hoii meiden !!

Bloemetje.. Leuk dat alles goed gaat met de hond !
Tis net een klein kindje he.., hihih...
Hoop dat jullie ook snel een "echt" kindje krijgen Bloem ! Het is je ook zo gegund !

Manlief had toch zoiets van nee we kopen het ledikantje nog maar niet.. maar nu ik jullie reacties voorgelezen heb zei ie nou dan gaan we morgenochtend meteen heen !
Haha dus BEDANKT MEIDEN !!!
Jullie zijn zulke schatten !

Heb nogsteeds af en toe een zwaar gevoel in mn buik, niet dat ik misselijk ben gelukkig maar heb dan geen trek, maar verder gaat t super !!
Vanmiddag samen de stad even in geweest, en kon het niet laten, was bij de kruidvat en daar hadden ze nog wat spulletjes van een vorige actie over.
heb 3 leuke rompertjes gekocht en sokjes en een knuffel+doekje dus zon knuffeldoekje.. Echt heel schattig !!
Had al van een collega wat kleren gekregen nog voor we voor het "echie"   gingen, terwijl ze niet wist dat we er mee bezig waren..
Maar nu zelf kopen is toch anders. Ik straalde ook helemaal toen we de winkel uit liepen zei manlief hihih...
Ik hou nu een soort dagboekje bij over hoe ik me voel wat voor dingen ik "voel"   en wat ik bv gekocht heb etc.   Is wel leuk om later weer terug te lezen.
Zusje haar man meet iedere week haar buikomvang op en maakt fotos. Dit wil ik ook gaan doen maar pas vanaf er iets zichtbaar is ..tis nu allemaa nog vet....

Nou dames, ik zal hier nog wat glitters strooien want volgens mij had ik dat hier ng niet gedaan !!

*******GLITTERS************     ***********************************

Dus dames.. pak wat jullie pakken kan en ik blijf voor jullie duimen !!!!!!!

Terug
Bovenaan