Hoi hoiii
Het gaat hier rustig worden zonder onze Nathalie !!!
Hier gaat het zn gangetje..Kan eigenlijk niet echt bevatten dat ik zwanger ben. Heb geen kwaaltjes.. ja wat een apart gevoel in mijn buik, maar kan niet zeggen dat dat misselijkheid is !
Ik slaap ook slechter nu ik het weet. Droom telkens over hoe alles komt etc.. Ben al druk op sites etc aan het sneupen !
We hebben zo'n mooi lekdikantje gezien (vorige week al) en die is nu niet duur ! En zooooo mooi ! Alleen het showmodel is er nog en we twijfelen gigantisch
We willen hem zoo graag ! Maar ja.. ik ben dan weer zo van ja maar stel dat op de echo het niet goed is? En dan? Dan hebben we ledikantje en wat moeten we er dan mee?
Maar als we hem nu niet kopen dan is ie er na de eerste echo niet meer...
Beetje dubbel dus allemaal...
Gister de vk maar gebeld.. VOlgens haar berekeningen ben ik nu al 5 weken en 1 dag zwanger vandaag !!!! (komt door lange cyclus)
en zou ik uitgerekend zijn op 2 april 2009 !!!
Op woensdag 20 augustus heb ik eerste controle bij vk (ben dan 8 weken)en krijg dan verwijsbrief voor echo, waar ik dan waarsch een week later terecht kan (kan nie bij vk, moet in zh)
Heb er zo'n zin in, maar vind het ook giga eng omdat ik eigelijk geen kwaaltjes heb!
Sorry heb geen tijd gehad om jullie verhalen door te lezen, moet nu ook weer even verder maar wou jullie even op de hoogte stellen !
Ik kom strax weer en dan lees en reageer ik ff op jullie
Liefs xxx