Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

hoi,
leuke ideetjes jazzie. Dank je, ga zo eens met vriendlief overleggen.
Gedichtje vind ik wel leuk.
Om rompertje te kopen hebben we geen tijd meer.

Ik ga eens ff kijken wat het word.

Liefs.

Maike Sanne!

Je moet nu niet alles vergeten hoor .. het komt echt nog wel.
Het is nu allemaal even zuur.
Mijn sch-zus had ook slofjes gegeven.. maar toen kreeg ze een mk.. Maar nu had ze niks gedaan. Later zei ze dat ze het misschien wel had moeten doen.. Maar voor mijn gevoel horen die slofjes gewoon bij dit kindje!

Meid.. Ook met het ledikantje.. hou het nu maar. Het zal echt wel beslapen worden..
En dit is nu heel heftig in emotie's maar het wordt wel beter.. (Tenminste dat zie ik bij mijn schoonzus.) een nieuwe zwangerschap maakt heel wat goed.
Ik hoop niet dat dit heel cru over komt. of dat het lijkt als of ik het wil bagataliseren.. Helemaaaal niet.. Het is echt verschrikkelijk. en heeft best veel verwerking nodig.
Helaas hoort dit erbij.. je hoopt alleen dat het jouw deur voorbij gaat.

Ik hoop dat je het gauw een plekje kan geven en dat je weer verder kunt.. ( ook dit kindje.. deze uitgerekende datum zul je nooit vergeten)

Winkels zijn om maandag ook meestal pas om 1 uur open he bloemetje..
Misschien kun je bij een tankstation nog een pop of een autootje kopen.. dan zeg je.. ik weet nog niet welke ik hebben moet.. maar ach dan heb je ze allebei vast..
Dan kijken of ze het door hebben..
Als je geen foto lijstje heb dan kun je aan het einde ipv mag ik dan in dit lijstje misschien... komen jullie dan kijken misschien   ....   zetten.

Ik ben benieuwd naar de reacties

liefs Jazzie

Dat kan ook nog.
We weten nog niet zeker of we het gaan zeggen.
Maar vind het erg moeilijk dat als ik me zo beroerd voel, doen alsof er niets is.
En, was vorige week al hele week niet lekker, dan gaan ze zeggen, wat heb je, nog niet naar dokter, doe dat eens.
dat schiet ook niet echt op.

liefs

Hoi....

Vanmiddag echt heerlijk geknuffeld met mijn kleine schatje... Kreeg ook lekker veel kusjes van haar!! Wordt ik zo blij van :)
Ben nu erg moe dus het zal niet lang meer duren voor ik in mijn bedje lig!
Heb stiekem ook wel een beetje hoofdpijn dus misschien is een aprientje niet verkeerd!

Maike Sanne, Als de vk zegt dat je rustig aan moet doen zegt ze dat waarschijnlijk niet voor niets.. Neem de tijd om met je gevoel ruzie te maken!! Doe het rustig aan en luister naar je lichaam en gevoel.... !!!
En je mag hier altijd je hart luchten!!!

en aan de rest... morgen zijn jullie weer aan de beurt... Ben nu zo moe!!
Slaap lekker en tot dan!!

Liefs,

Frieda

ZO ben ik weer.. Mams kwam even wat brengen
Ze weten van niks. We hebbe besloten om het hun ook niet te vertellen
Dit omdat mijn ouders en mn schoonouders niet zulke praters zijn. En we willen graag dat wanneer we weer zwanger zijn en het wel goed gaat, het voor hun een echte verrassing is dat we zwanger zijn.   Niet dat ze al weten dat we er mee bezig zijn..
Ik heb wel veel steun aan mn zusje en mn vriendin dus het komt allemaal goed.
OOk manlief is een giga steun.. Tis echt een schat !

Het ledikantje.. tsjah... We halen hem morgen uit elkaar en brengen hem naar zolder.
Toen ik zonet boven kwam en het ledikantje zag moest ik weer meteen huilen, dus wil hem er liever uit hebben...

Frieda.. de gyn zei idd dat ik rustig an moest doen, met name vandaag.
Maar was ook al niet van plan om vandaag te gaan werken..
Maar ik kan niet thuis zitten, dan word ik gek ! Weet van mezelf dat ik dan de hele dagop t forum zit en er veel mee bezig ben , te veel..
Dus kan beter gaan werken en er dan savonds met manlief over praten.
Heb dan afleiding.. en wil het niet dan ga ik naar huis...

Het is trouwens net of ik het begin vd miskraam heb aangevoeld !!
Donderdag was ik met zusje te shoppen en in trein had ik het telkens warm/koud en was zoo ontzettend moe dat ik half 9 al op bed lag.. Vrijdag dus ziekjes, overgeven en begin paar drupjes bloedverlies. Toen is de mk al begonnen...En nu ist over..
Buikpijn zakt ook af..
K zal nu nog even in warm bad en dan op bed..
Morgen auto naar garage brengen en dan vergaderen...
Meiden ik ben er vast morgen wel weer !!     xxx

Ohhh Maike Sanne, spannend zeg. Ga je je moeder het vertellen.
Wist ze al wel dat jullie zwanger waren? Heeft je zusje dat lijstje ook al gehad of niet?
Jeetje moeilijke momenten zijn dit zeg. Aan de ene kant zijn we heel blij voor Bloemetje omdat ze zwanger is en aan de andere kant verdrietig voor jou omdat het mis is gegaan.

Jazie je mag wel als oefen op het lijstje hoor dan kunnen we je ongi ff in de gaten houden, hihih. Ben benieuwd hoelang jullie het oefenen vol houden, hihih

Grrr zelfs op tv iemand die mk heeft gehad. Jank gedoe die series, hihih
En twee meiden die zwanger willen worden van een homo vriend, echt lachen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan