Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hoi,
nathalie weer bijgelezen, hihi. gelukkig.
Ja, er is hier een hoop gebeurd laatste week.
En ik word echt zo stil van het nieuws van maaike sanne.
ik weet echt niet wat ik moet schrijven.
vind het zo moeilijk.
het is zo oneerlijk.

Maike Sanne..
Heel veel sterkte.. ik weet niet wat ik moet zeggen.
Wel vind ik het normaal dat je het even moet verwerken en dat je je ziek meld.
Let ook een btje op jezelf.. en mk is niet niks.. ook lichamelijk niet.
Als er wat is zijn we er voor je!
Nogmaals heel veel sterkte..

Nathalie.. welkom terug..

Laters
Liefs Jazzie

Het is fijn om weer terug te zijn en ik weet ook niet goed wat ik allemaal moet zeggen
Het is idd ff niet niks allemaal. En zelf heb ik ook ff een dagje waarvan ik denk $&*%#
Ik laat de boel de boel wel ff, morgen weer een dag!

Liefs Nathalie

Het is fijn om weer terug te zijn en ik weet ook niet goed wat ik allemaal moet zeggen
Het is idd ff niet niks allemaal. En zelf heb ik ook ff een dagje waarvan ik denk $&*%#
Ik laat de boel de boel wel ff, morgen weer een dag!

Liefs Nathalie

MaikeSanne, Ik heb echt geen idee wat ik nu zou moeten typen.
Echt verschrikkelijk!!! Ik hoop dat je dit verlies een plekje kan geven en er dan weer vol goede moed voor kan gaan! Heel veel sterkte en ik denk aan je!!

Zo en dan nu weer even verslag vanaf thuis!!

Ben net weer thuis gekomen en ben natuurlijk gelijk ff gaan zitten met laptop om bij te lezen. Het nieuws van MaikeSanne had ik al vernomen van Mitsj want die was zo lief om me op de hoogte te houden van nieuws per sms.......(ja zo een forum is verslavend)
Ben echt onwijs brak maar het was echt geweldig dus het was voor een goed doel :)

Nathalie, Ben blij dat je weer terug bent hoor!! En fijn te lezen dat je een lekkere vakantie hebt gehad!! Wel jammer dat de therapie niet echt geholpen heeft maar baad het niet dan schaad het ook niet toch???

Bloemetje, Hoe gaat het bij jou??? en hoe gaat het met buddy nu???

Ik ga Kyra even uit bed halen nu.... wil echt even met haar knuffelen....!!!
Kom later nog wel even kletsen!!

Liefs,

Frieda

Hoi,

Frieda, hoe het nu met me gaat.
Momenteel moe, en ook vaak gespannen gevoel op me buik, opgeblazen gevoel, lastige darmen, en soms steekjes onder in me buik, maar niet zoveel meer als gisteren, pijn zit vooral aan zijkanten van mn buik. en het is niet een ongi gevoel, ook geen krampen.
verder veel misselijk en weinig honger.
heb ook gevoel blaasontsteking te krijgen, maar hangt volgens ha samen met zwangerschap, dus morgenochtend ff bellen voor afspraak, hoop dat ik nog in de ochtend kan, want gaan s middags richting zeeland, weten alleen nog niet hoelang.

met buddy gaat het beter, hij is lang stil geweest vannacht en vandaag heb ik hem maar 1 keer moeten corrigeren bij grommen en willen bijten, gisteren heeft hij me wel greep gehad, sneetje in mn hand.
Maar weet ff niet of ik daarmee naar ha moet.

Liefs.
xx

Wat zijn jullie toch ook een lieverds zeg !!
Heb veel steun aan jullie woorden.. Kan het nu lezen zonder weer in huilen uit te barsten.   Dat is al 1 ding hihi...
De gyn zei dat ik rustig aan moet doen, maar ga morge wel naar mn werk. Heb een soort van werkoverleg van een uurtje, dus dat moet kunnen !
en daarna twee uurtjes schoonmaken bij oude mensjes.. doe ik ook een poging toe en dan geloof ik het wel. Dan nog twee dagen werken en dan 5 dagen vrij.. dus komt welgoed en denk dat afleiding meook goed zal doen..

Ben blij dat ik mn hart hier bij jullie mag luchten !!
Heb nu echt buikpijn. toen we bij de vk vandaan waren was dat weg... waren vast zenuwen.. Maar nu krijg ik echt buikpijn.. meer dan wanneer ik ongi ben..
Ach gaat wel weer over, denkik dan maar...

Bloemetje..Hoelang ga je op vakantie??   Mooi dat t al wat beter gaat met buddy !
ZOu toch wl ff naar de snee laten kijken...
Blaasontsteking komt idd vaak voor tijdens zwangerschap ..
He meis veel plezier en geniet van je zwangerschap !!

Frieda..Mooi dat je het zo fijn hebt gehad !! En nu bijna je nod.. Nog geen behoefte om te testen ??   Ohh ik duim voor je !!

Nathalie..Balen dat je vriend nog geen vakantie kan krijgen ! Niet leuk zeg !!!
Hoop dat ie snel vrij kan krijgen zodat jullie een fijne vakantie hebben !

Mitsj.. hoe gaat ie nu ??

Terug
Bovenaan