Hi Meiden,
Maike Sanne, je gaat het niet allemaal wegstoppen door te werken en je groot te houden hè meissie. Ik ken die truc namelijk en dan krijg je het altijd weer op je bordje meis. Je kunt niet gelopen voor je gevoel, want achtervol je altijd waar je ook heen gaat. Hoop voor je dat de buikpijn snel afzakt en je idd genoeg verliesd dat over 2 weekjes je echo goed is. Raar hoor om dat zo te zeggen, want we willen natuurlijk liever helemaal niet dat je bloed verliesd en gewoon nog zwanger mocht zijn. Hopelijk gaat dat ook weer gebeuren meis. Ester in het overgewicht en zwangerschap forum heeft ook mk gehad en is nu ook weer zwanger. En MamaJm is ook meteen na mk weer zwanger mogen worden. Dus dat zijn wel hele mooie voorbeelden.
Frieda, lekker geknuffeld met de kleine meid vanmiddag. Fijn te horen dat je zo gezellig weekend hebt gehad.
Bloemetje ik zou als ik jou was morgen wel ff afspraak maken bij de ha, voor meerdere dinge he. Zwangerschap, medicijngebruik en als je er dan toch bent kun je dat sneetje ook laten zien. Buddy gaat ook mee op vakantie? Of gaan jullie naar je ouders? Die wonen toch in Zeeland of ben ik nu in de bonen? Weet je al wanneer je het je ouders en schoonouders wil vertellen? Je vriend wil pas na de echo of nie?
Maike Sanne heb jij je ouders al gesproken meis of wil je daar nog ff mee wachten?
Liefs Nathalie