Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Maaike Sanne,
Ben blij dat onze woorden je goed doen.

We gaan wss 1 nachtje, misschien 2.
Ik ga morgen naar dokter, voor me blaas, en meteen naar sneetje laten kijken. is echt klein hoor, maar ook beetje rood rondom.

Hoop dat het voor Buddy beetje meevalt. en ook het heen rijden, 2 u in de auto. geloof dat we hem voor we vertrekken ff heel moe moeten maken :D

Hier stond ik vanmiddag behoefte van hond op te ruimen, en ik moest me toch opeens kokhalzen, nooit problemen met gehad. Maar vriend moest het ff verder doen. Haha, ging ff echt niet, Vriendlief deed het met liefde voor me.

Liefs

Hi Meiden,

Maike Sanne, je gaat het niet allemaal wegstoppen door te werken en je groot te houden hè meissie. Ik ken die truc namelijk en dan krijg je het altijd weer op je bordje meis. Je kunt niet gelopen voor je gevoel, want achtervol je altijd waar je ook heen gaat. Hoop voor je dat de buikpijn snel afzakt en je idd genoeg verliesd dat over 2 weekjes je echo goed is. Raar hoor om dat zo te zeggen, want we willen natuurlijk liever helemaal niet dat je bloed verliesd en gewoon nog zwanger mocht zijn. Hopelijk gaat dat ook weer gebeuren meis. Ester in het overgewicht en zwangerschap forum heeft ook mk gehad en is nu ook weer zwanger. En MamaJm is ook meteen na mk weer zwanger mogen worden. Dus dat zijn wel hele mooie voorbeelden.

Frieda, lekker geknuffeld met de kleine meid vanmiddag. Fijn te horen dat je zo gezellig weekend hebt gehad.

Bloemetje ik zou als ik jou was morgen wel ff afspraak maken bij de ha, voor meerdere dinge he. Zwangerschap, medicijngebruik en als je er dan toch bent kun je dat sneetje ook laten zien. Buddy gaat ook mee op vakantie? Of gaan jullie naar je ouders? Die wonen toch in Zeeland of ben ik nu in de bonen? Weet je al wanneer je het je ouders en schoonouders wil vertellen? Je vriend wil pas na de echo of nie?

Maike Sanne heb jij je ouders al gesproken meis of wil je daar nog ff mee wachten?

Liefs Nathalie

Hoi,

Buddy gaat mee. Vind het spannend.
Ik wil het graag morgen of dinsdag aan schoonouders vertellen, omdat we paar dagen bij hun in zeeland zijn, en ik echt zo beroerd ben af en toe.
Wil ook iemand hebben als het eventueel mis zou gaan.
Me ouders wil ik het het weekend vertellen. wil het gewoon graag tegen onze ouders vertellen dat iemand het weet, en ik er erover praten kan.
Mijn ouders wonen in BE.
Schoonouders zijn op vakantie in zeeland.

Ik bel morgenochtend om 8u meteen. hoop dat ik dan meteen komen kan.

Liefs.
x

Maike Sanne.. Blij dat het nu ietsje beter gaat (emotioneel gezien) maar die emotie's komen vaak nog wel onverwachts terug.
Btje afleiding is wel goed.. als je daarnaast maar rekening houd met jezelf en toch voldoende rust neemt.. Het is best zwaar voor je lijf. en mentaal gezien ook een behoorlijke tik..
Ik hoop dat je snel weer zwanger bent.. (gaan jullie er gelijk weer voor of willen jullie even wachten? ) mijn sch-zus had ook een mk gehad.. was na 2 weken weer zwanger.. verwacht in november hun kindje.

Ik hoef nog niet op het lijstje.. ik kan niet zwanger zijn.. gebruiken nu rubbertjes he?!
Ik wil eerst even een paar maanden zonder de pil voordat we voor het echie gaan. We gaan in november ervoor (heel misschien een maandje eerder.. op het moment hoeft het niet voor mij.. maar meestal na mijn ongi en rond mijn ovulatie heb ik wel heel sterk kriebels.. en mijn man vind het goed.. dus we zien wel hoe lang ik het nog uithoud) hihihi Maar moet nu 19 of 20 aug ongi worden

Liefs Jazzie

Heb ook rare trekken hoor, om tien uur s ochtends zin in tomaat. Maar eigenlijk smaakte het me niet eens.

Weet trouwens nog neit op welke manier we het aan ouders gaan vertellen. wil het op een leuke manier doen.
Suggestie?

Liefs.

Bloemetje. lekker ff een paar dagen ertussen uit. En heerlijk als je het kan vertellen..
Ga je het nog op een speciale manier vertellen?

Frieda. en lekker geknuffeld..
Ik vind het ook heerlijk af en toe even zonder mijn zoontje.. maar als je ze dan weer zie.. oooo dan kan ik hem wel fijnknuffelen..
Het is ook zo'n schat.

Liefs Jazzie

hahaahah bloemetje.. we reageerden net tegelijke tijd.

Wij hadden een kaart met voetjes ingescand.. en met photoshop daar de tekst op gezet en in een fotolijstje gedaan.

Jullie kunnen mij nog niet horen,
jullie kunnen mijn nog niet zien,
ik wordt in (maand jaar) geboren,
Mag ik dan in dit lijstje misschien

Ook rompertjes geven valt meestal goed in de smaak.
Of een beker.. liefste Opa, Oma

Een doosje met een roze en blauw slofje.. en dan voor je eigen ouders ook..

Er is zoveel te doen joh!
Ga maar lekker brainstormen

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan