Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Ik klets gewoon wat weg, gaat nergens over, hihih
En doe alles half, dus of ik nou zo multi functioneel ben, hahahah

Mijn mannetje is nu ff rustig achter de pc, want hij heeft vanmiddag moeten werken. Waren zoveel mailtjes in de mailbox dat ie eerst wat afgehandeld heeft. Morgen is zijn baas terug dus hij zal wel denken, eerst nog maar ff wat wegwerken, hihih
Dat is het nadeel van thuis werken hè. Maar ach we hebben vandaag lekker beide ons dagje. Hebben druk weekend gehad. En tis gewoon lekker om bij elkaar thuis te zijn. Krijg af en toe ff een kus of een knuffel tussendoor, hihih

Liefs Nathalie

hihi,
ja, hier ook hoor,
beetje hyper he vandaag. Maar ach, moet kunnen.
is je mannetje nog steeds aan het werk? of nu gewoon voor zichzelf aan het computeren?

nou, ga zo de hond ff uitlaten en bed in, ben helemaal gebroken nu.

liefs

Hij is nu ff met vrienden aan het gamen, maar volgens mij houd ie het soms nog wel in de gaten hoor. Ga dalijk hem er ff achterweg sleuren en mee naar bed nemen, hopelijk lukt het, hahah

Weltrusten meis, slaap lekker!

Liefs Nathalie

Welterusten.
Heb je hem meegekregen?
ik heb de hond uit de bench gekregen hoor. haha, niet met evenveel zin van hem maar ja.
kwam de buren nog tegen, hebben ook zo een hond, van een jaar.
ze waren trots dat ik hem al zit had geleerd. hihi.

nou, ik ga slapen, ben moe, en mn buikje werkt tegen nu.

liefs

Jij had in bedje moeten liggen meis, hihih
Goed zeg dat je hem idd al zit heb geleerd!
Buddy gaat straks vast lekker slapen, hij heeft geen keuze
Baasie en Vrouwtie gaan ook slapen, hihih

Meis succes met pakken. Morgen gingen jullie weg

Liefs Nathalie

Hoi,
Goedemorgen,
Ow zat al op bed, haha, was de goede richting al op.
alleen dacht buddy vannacht anders over het slapen.
de lieverd heeft weer last van de ontwormingspillen.
hij was er om 12 en 3. en pff, wat was ik toen misselijk, niet leuk als ie dan weer eens zn bench vuil maakt
en net om half zeven, ff te eten gegeven, en rondje gedaan, hij zit er nu weer in.
dus ik nog ff op bed met pc. hihi.

we vertrekken vandaag idd, en denk dat we wat langer blijven.

Liefs

hoi dames,

Ik ben net bij ha geweest.
Beet van hond kan geen kwaad, is niet erg.
Heb wel een blaasontsteking. Zit ik niet op te wachten, daar kan me buikpijn ook vandaan komen. moet nu pillen slikken, pff zo groot, ik ga er echt van kokhalzen, niet normaal.

nog steeds best misselijk, erg slap.
me vriend wil het niet tegen zn ouders zeggen, maar moet er niet aan denken dat ik daar brood moet gaan eten . krijg nu met moeite toastjes binnen.
het afvallen kon geen kwaad.
diarree wel, als het na antibioticakuur(mag wel tijdens zwangerschap) nog is, dan moet ik weer terug, want dan moet ie daar even naar kijken.

nou dames, tot over een paar dagen.
liefs

Goedemorgen,

Alles goed hier??

Bloemetje, gelukkig kon je vroeg bij huisarts terecht! Heb je meteen je medicijnen gekregen gelukkig, kun je wel wat fijner op vakantie! Vervelend dat Buddy zo een last heeft van die ontworming zeg! Veel plezier in Zeeland iig!! Hoop dat Buddy het ook leuk vindt! En laat ons maar weten of jullie het vertellen of niet!! En misselijkheid hoort erbij he, alles voor 1 goed doel en dat is over een aantal maandjes een gezond kindje op de wereld zetten.

Fritzie: Al weer nuchter meis?   Heb je lekker kunnen slapen?? Hihi.. Je was er echt belabberd aan toe he gisteren hihi..

Nathalie: Leuk dat je er weer bent meis!! Heb je vriendlief nog mee naar bed kunnen krijgen gisteren?? Hihi.. Mannen..

MaikeSanne: Hoe gaat het met jou meisje? Heb je lichamelijke klachten? En hoe is het nu met jou en je vriend?? Sterkte meissie..

Ik heb hier op het werk vanmorgen een fles water getild, die op het waterapparaat moest. Weegt 17.5 kilo, en kreeg meteen buikpijn erna. Beebje vond het schijnbaar niet zo'n goed idee van me, dus ik ga proberen dat te vermijden voortaan. Kon er vanmorgen alleen echt niet onderuit, want ik ging water pakken voor iedereen en dan kun je moeilijk de rest niet geven omdat dat ding leeg is.. Maar buikpijn zakt weer af gelukkig :)   A.s. donderdag voor intake naar VK, vorige week alleen een paar korte vraagjes beantwoord, en deze donderdag voor de volledige intake. Dus ben benieuwd.
Kan ook niet wachten tot de volgende echo, die is 26-8.. Das voor de definitieve termijnbepaling, ik dacht afgelopen donderdag 7 weken te zijn en zij  zeiden 6w6d dus daarom mag ik fijn nog eens terugkomen.

Heel veel liefs en een fijne dag toegewenst!

Mitsj

Terug
Bovenaan