Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Hoi,

Ik ben inderdaad blij dat ik vroeg terecht kon, haha, moest nog snel zijn.
Blij meteen medicijnen te hebben gekregen, moest ze gelijk nemen. Dan werkt het het snelste. haha, logisch he.

Ik denk dat we het vandaag of morgen vertellen, niet met gedichtje ofzo,vriend wil het zo vertellen.
Vind het niet zo leuk om het zo te doen, maar ja, zijn ouders.
Ga misschien zo toch nog ff gedichtje schrijven. hihi.

Dames, ik denk niet dat ik nog terugkom. hihi.
Over paar dagen ben ik er weer.

Liefs.

xx

Bloemetje.. Fijne vakantie !! je leest dit vastniet meer.. maar toch hihi
Mooi dat je meteen een kuut hebt gekregen ! Hoop dat t snel helpt !

Hier gaat t zn gangetje.. Heb vanacht de hele nacht door gevloeid..
Heb ook gigantisch slecht geslapen, telkens naar t toilet om te kijken of ik niet doorlekte (wat helaas wel gebeurd is.. dus nu meteen beddengoed al verschoond .. ^#%$R)
Volgens mij moet ik nu wel eens leeg zijnlijkt mij...
Zijn gigantisch veel slijm slierten uit gekomen en nu alleen nog wat bloed.
Heb nog wel steeds buikpijn....
Heb ook geen trek in eten, maar moet toch wat eten dus eet wel maar echt met tegenzin.
Vanmorgn wel naar vergadering geweest, zo ff twee uurtjes schoonmaken en dan geloof ik het wel voor vandaag !
K zit nog te twijfelen of ik morgen aan het werk zal gaan.aan de ene kant heb ik zoiets van ja je kunt niet altijd thuis blijven hoor ! En dan heb ik afleiding.. Maar aan de andere kant ik vloei nog (loop nog telkens naar toilt om t kwartier) en heb nog buikpijn.. Ach ik zie vanavond wel...

Dames ik ga.. tot vanavond misschien ! xxx

MS ik heb geen idee hoe je jevoelt, maar toch wens ik je veel sterkte! Ik hoop dat alles goed gaat en dat je snel weer opnieuw mag proberen!
Luister wel goed naar je lichaam nu en neem je rust, ook als je besluit wel te gaan werken, vertel het een van je collega's, dan heb je tenminste iemand om je op te vangen als je op instortingsgevaar staat!
Veel sterkte en hou je taai!

Saskia, Bedankt voor je lieve woorden. Het gaat nu vandaag al weer wat beter.. Barst niet meer telkens in huilen uit...
K ga morgen wel aan het werk, wel lekker ff afleiding... en gaat het niet dan kan ik zo naar huis, ben altijd over als activiteitenbegeleidster... er zijn wel verzorgenden op de afdeling dus kan zo naar huis gaan.
Zo lang er niet te veel over babys word gepraat zal het vast wel goed gaan !!

Vanavond komt mn zusje hier even... wellief van dr...
Nou ik zal ons bed opmaken... vanavond doorgelekt (sorry) dus bed verschoond, nu weer lekker fris bedje.. heerlijk.. Slaapt zo lekkkr he..
Nu maar hopen dat ik vanacht wat kan slapen... kan nu ook maar amper mn ogen open houden, heb zon hoofdpijn en nog buikpijn en zoooo moe...

Frieda.. Hoe is ie vandaag????
Nathalie... Wat ben je stil vandaag hihihi
Saskia.. Wanneer is jouw nod??
Jazzie... En die van jouw??

Sorry als ik mensen ben vergeten, maar was ook bij het april forum dus daar nu nog telkens ff mee praten en nu ook bij het miskraam forum.. dus kan t niet goed meer uitelkaar houden sorry !

Bloemetje... Fijne dagen.. dit lees je waarschijnlijk niet meer.. Maar die AB kan wel een excuus zijn voor je misselijkheid! (sommigen worden er nogal ziek van)
Tja.. hoop dat het toch een speciaal moment wordt als jullie het dan eindelijk vertellen.

Mitsj .. doe je wel voorzichtig meid.. (ik heb aan het begin van  de zwangerschap van mijn zoontje ook wel van die watertanks getilt.. je moet wel oppassen.. maar het echte zware tillen mag niet meer als je nog net wat verder bent.)
Het is opzich ook wel normaal dat het vruchtje nog niet de goede maat heeft met een vroege echo.. het is dan zo klein dat ze met het meten vaak afwijken..
De 12 weken echo is toch het meest betrouwbaar.

Maike Sanne.. Hoe gaat het meid? Hou je het vloeien wel in de gaten.. Heeft de gyn aangegeven hoeveel je mag vloeien? Pas goed op jezelf meid..!
Doe waar je je goed bij voelt..! Ik denk aan je..

Ik ben blij dat we nog even wachten met zwanger worden.. en al helemaal dat we er deze maand niet voor gegaan. Ik zal blij zijn als ik ongi ben.. Ik vind het behoorlijk gerommel allemaal.. (vaak ongi gevoel.. bleeh... en het duurt nog een week tot mijn ongi.. ) ik heb tot mijn eisprong ook het gevoel gehad als of er een steen aan de linkerkant onderin mijn buik zat.. die was dinsdag middag ineens weg.. dus. (normaal voelde ik mijn ei nooit.. dus denk dat het door het stoppen van de pil wel heftiger is)

Nou dat was mijn verhaal..

Liefs Jazzie

Hi meiden ff een berichtje van mij voordat ik ga bijlezen
Vanavond gezwommen en toen had ik steekjes in mijn buik, dacht verbeeld het me, maar na het douchen en toen ik thuis was nog steeds. Best hevig aan de linker kan. Heel apart. Zou het mijn eitje geweest zijn? Laten we nou net vanavond na het eten geklust hebben en heb hele tijd nog lekker na liggen genieten en beentjes hoog. Dus wie weet, maar durf niet meer goed te hopen hoor. Hoop is iets moois maar toch ook wel eng.

Ik ga ff lezen hoe het met jullie is.

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Jazzie,  25 jaar                              oefenfase 2e kindje             20-08-08
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              25-08-08

Piekerbol, ?? jaar                  ?e ronde - ?e kindje           02-09-08
Ieniemienie, 23 jaar           2e ronde - 1e kindje           ??-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Frieda,  25 jaar                              1e ronde - 2e kindje           11-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje         Uitgeteld op:17 april 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                14-08-2008 om  16.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling)

Zo ben weer bij hoor. Ik had therapie weer vandaar Maike Sanne en tussentijd nog dingen te doen, vandaar dat het zo rustig was aan het front. Aan de ene kant goed dat je genoeg bloed verliesd. Maar kijk je wel uit dat je niet teveel verliesd en helemaal slap word en flauw valt. Iks nap dat je afleiding wil, maar je moet je lichaam ook niet forceren hè. Het is heus geen schande om dagje thuis te blijven hoor!

Mitsj pas je op met je waterkannen meis. Ik snap het goed hoor. Ik til soms ook dingen die ik eigenlijk niet moet tillen, maar ja dan is er niemand in de buurt en denk je achh doe ik zelf wel ff. Maar dan heb je er toch last van hè. Ikke dan (nog) niet in mijn buik, maar wil last van mijn nek enzo.

Bloemetje zit nu lekker in Zeeland, hopelijk helpen de medicijnen een beetje en voeld ze zich wat beter. Lijkt me wel moeilijk om niks te zeggen hoor als je je zo voeld. En hopelijk kunnen ze lekker genieten van Buddy met zijn streken, hihih

Jazzie ben benieuwd hoe je cyclus is meis. Zoals ik net al zei heb ik dus waarschijnlijk vanavond mijn eisprong ook best hevig gevoeld. Ben benieuwd hoe het verder gaat de komende dagen. Zit niet echt te wachten op die doelloze kwaaltjes en dan toch weer ongi worden. Het hopen is gewoon een beetje eng soms!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan