Goedemorgen!
Fritzie, afwachten dus maar!! Met Kyra testte je ook niet op je NOD positief toch, dus het zou nog kunnen!
Jazzie en Nathalie: Ik zal geen waterflessen meer tillen! M'n beebje vond het schijnbaar echt niet leuk, dus ik doe het niet weer. Kon zo gauw geen smoes verzinnen, en er was bijna niemand hier. Maar voortaan zeg ik wel dak het in mn rug heb ofzo.
Jazzie: Als je ovulatietesten doet, dan werkt dat zeg maar hetzelfde als een zwangerschapstest. Maar dan om te kijken wanneer je vruchtbare dagen zijn. Je vangt een beetje urine op, en er komt 1 donker teststreepje op. Op het moment dat je ei eraan zit te komen, komt er een licht 2e streepje naast, en als het de dag van je eisprong is, is hij even donker als het 1e teststreepje. En dan weet je dus wanneer je je eisprong hebt. Kosten bijna niks die dingen, kijk maar eens op sensitest.nl . Daar heb ik trouwens ook zwangerschapstesten besteld, daarmee kun je 6 dagen voor je NOD (als het bij jullie dan zover is) testen. Dat heb ik niet gedaan, maar wel 1 dag overtijd en toen testte hij echt binnen een paar seconden superpositief. Kosten ook lang niet zoveel als Predictor oid, en werkt beter. Vond ik wel fijn.
Nathalie: Klinkt idd als je eisprong meis!! Heb je nog een ovulatietest gedaan??
Maikesanne: Hoe is het vandaag met jou?? Vloei je nog veel? Hou je jezelf wel goed in de gaten??
Nou, ik ga weer aan het werk!!
Liefs!