Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Ik voelde mijn ei nooit..
Maar ik verwacht wel gewoon weer een cyclus van 28 dagen.
Dus..
Heb wel het gevoel dat dingen die door de pil beinvloed werden weer normaal worden.
Gelukkig..

Spannend dan de komende weken Nathalie..
Klopt je ei met je cyclus?

Liefs Jazzie

Ik weet natuurlijk niet 100% zeker of het mijn ei was, maar wat moetn die gekke steken anders zijn. Ik zit nu op dag 16 van mijn 30 dagen cyclus. Teministe had 30 dagen gerekend, dus zou kunnen hè. Ik moet ff naar de wc, zal eens ovulatietest doen, zo terug.

Liefs Nathalie

Goedemorgen!

Even snel een berichtje van mij!! Heb vanmorgen een test gedaan en die is negatief!
Heb wel ongiepijntjes maar lijkt niet door te zetten ofzo....
Van mij mag het want ik vind dit helemaal niets!!

Vanavond ben ik wel weer ff van de partij om even bij te kletsen maar dit wou ik jullie niet onthouden!!

Liefs,

Frieda

Goedemorgen!

Fritzie, afwachten dus maar!! Met Kyra testte je ook niet op je NOD positief toch, dus het zou nog kunnen!

Jazzie en Nathalie: Ik zal geen waterflessen meer tillen! M'n beebje vond het schijnbaar echt niet leuk, dus ik doe het niet weer. Kon zo gauw geen smoes verzinnen, en er was bijna niemand hier. Maar voortaan zeg ik wel dak het in mn rug heb ofzo.

Jazzie: Als je ovulatietesten doet, dan werkt dat zeg maar hetzelfde als een zwangerschapstest. Maar dan om te kijken wanneer je vruchtbare dagen zijn.  Je vangt een beetje urine op, en er komt 1 donker teststreepje op. Op het moment dat je ei eraan zit te komen, komt er een licht 2e streepje naast, en als het de dag van je eisprong is, is hij even donker als het 1e teststreepje. En dan weet je dus wanneer je je eisprong hebt. Kosten bijna niks die dingen, kijk maar eens op sensitest.nl .   Daar heb ik trouwens ook zwangerschapstesten besteld, daarmee kun je 6 dagen voor je NOD (als het bij jullie dan zover is) testen. Dat heb ik niet gedaan, maar wel 1 dag overtijd en toen testte hij echt binnen een paar seconden superpositief. Kosten ook lang niet zoveel als Predictor oid, en werkt beter. Vond ik wel fijn.

Nathalie: Klinkt idd als je eisprong meis!! Heb je nog een ovulatietest gedaan??

Maikesanne: Hoe is het vandaag met jou?? Vloei je nog veel? Hou je jezelf wel goed in de gaten??

Nou, ik ga weer aan het werk!!

Liefs!

Sorry ik had niet meer gereageerd, mijn mannetje kwam naar bed en hem ook de test laten zien, zijn er niet 100% zeker van of de teststreep net zo duidelijk was al de controle streep, vandaag nog maar ff een testje doen. Als je positief test dan is het controle streepje en teststreepje even donker of het teststreepje zelfs donkerder. Maar dan zit je dus net vlak voor je eisprong! Dus dat wel fijn. Want als je er achter komt dat je temperatuur hoog is dan is je eisprong al geweest en dus eigenlijk te laat. Daarom moet je voor die tijd ook klussen hè. En laten wij nou net gisteravond na het eten nog hebben geklust. Vanavond moet mijn mannetje er weer aan geloven denk ik. Ik hoop echt dat ronde 6 mijn voorgevoel klopt. Maar dat gevoel heb ik nu niet meer zo helaas. Misschien uit zelfbescherming hoor!

Frieda wat jammer dat je negatief hebt getest meis. Misschien over paar dagen iets meer duidelijkheid! Hoop het voor je!

Ik heb vanmorgen weer vollop therapie gehad, ben nu best wel brak. Mijn arme spiertjes vinden het geloof ik niet zo leuk, hihih. Maar hebben ze pech hoor. Vandaag nog geen ovulatietest gedaan, maar als ik naar de wc moet, dan horen jullie het wel okay?

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Jazzie,  25 jaar                              oefenfase 2e kindje             20-08-08
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              25-08-08

Piekerbol, ?? jaar                  ?e ronde - ?e kindje           02-09-08
Ieniemienie, 23 jaar           2e ronde - 1e kindje           ??-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zitten er geen meiden op wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Frieda,  25 jaar                              1e ronde - 2e kindje           11-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje         Uitgeteld op:17 april 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                14-08-2008 om  16.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling)

Terug
Bovenaan