Zwanger worden of niet?! Deel 2!!

Lieve lieve Lieve Nathalie

Ik lees in andere topics dat je druk bezig bent overal op te reageren.. Meid je hebt een boel trug te lezen hiih
Maar...

GEFELICITEERD !!!

Ohh meid k ben zo blij voor je ! Het is jullie zo ontzetted gegund !!!

Nou lees alles maar rustigdoor... zal wel heel wat werk zijn hahahah !

Dikke Kus

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:

Frieda,  25 jaar                          2e ronde - 2e kindje                    09-09-08

Jazzie,  25 jaar                          2e oefenfase -  2e kindje       17-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Ieniemienie, 23 jaar        2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op: 5 mei 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 26-09-2008 om 16.30 uur
Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur (termijnbepaling)
Handjes en voetjes aan het spartelen, 2 mooie foto's naar huis mee gekregen!
* 20-Weken echo- Geen datum bekend
Mag 3 weken van tevoren bellen! 2e of 3e week november wsl.

Lieve lieve meiden, ik heb idd heel wat bij te lezen, maar wil ook jullie ff persoonlijk het goede, heugdelijke, onwerkelijke nieuws komen vertellen:

Ikke !!!

Het is nog zo onwerkelijk allemaal. Maar ronde 6 is toch mijn ronde mogen worden en mijn wens om in Luxemburg te mogen testen is 26 aug uitgekomen. Ohh wat was ik zenuwachtig en bang dat ik weer negatief zou testen. Was zelfs de tests kwijt. Ik durfde niet meer, wou niet weer dit meemaken en die stomme rd-tjes. Ik had dit echt niet verwacht!!! Maar ineens zag ik een streepje, ik snel de tent ingevlucht en kijken bij zonlicht en ja stond er echt. Dus daar lag ik dan in de caravan in bed met een dubbele hartslag, hihih. Nog ff gewacht, maar ja streepje stond er idd. Toen mijn mannetje wakker gemaakt. Die niet wakker te krijgen was, totdat ik zei: ''je word papa'' toen draaide hij met een big smile op zijn gezicht naar me toe en zei: '' jaaa echt???" ikke helemaal in tranen, en kan het vaak echt nog niet geloven hoor. Ik ga morgen de huisarts bellen en dan zal ik het hardop moeten zeggen hè, hihih. Niemand weet het nog. Behalve, mijn vriend, ik en nu jullie, hihih. Ik durf het nog niet goed te zeggen hoor. Hoop echt zo dat alles goed mag gaan.

Ik heb net echt mega veel kwaaltjes. Dat griepje van twee weken geleden, wat dus blijkbaar iets anders, hihih. Dat was de week na mijn eisprong, raar hoor. Vannacht lag ik ff op mijn buik en toen vernam ik mjin borsten wel iets. En vanmorgen moest ik iets eten omdat ik wat misselijk was, als ik zou blijven liggen was ik bang dat het erger werd. Verder 's middags moe enzo, maar ach heb nog lekker een weekje geen therapieen en dergelijk. Al moet ik wel het nodige regelen. En wie weet kom ik deze week een beetje meer tot besef.

Ons internet en tv liggen plat thuis. Maar gelukkig heb ik handig mannetje die via een kabel nu onbeveiligd internet heeft geregeld via allemaal instellingen, zodat ik toch met jullie kan kletsen. Het nadeel alleen is dat ik nu op stoel moet zitten en best wel wat last van mijn rug heb doordat ik gisteren verkeerd heb getild (ook al was het licht) Zou liever vanuit bed of vanaf de bank met jullie kletsen, maar kan niet alles hebben hè. Hopelijk doet internet en tv hier snel weer. Want wil wel lekker tv kunnen kijken als ik daar zin in heb.

Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie allemaal goed. Nu behoor ik ook tot de zwangere mutsen. Samen met Mitsj & Bloemetje. Frieda, hoe is ie met jou meis? En Maike Sanne, hoop echt dat het goed gaat met jullie. Ik zal eens ff proberen dingen terug te gaan lezen, kletskousen!

Dikke knufff Nathalie

Nathalie.. Echt super om zo op vakantie een positieve test in handen te hebben !
Specialer kan niet lijkt me..
Enne.. je bent 5 mei uitgerekend las ik?? LEUK ! op mn verjaardag ! hahaha !
Moet je de ha bellen??     Of diet die ook vk??   OF vanwege medicijnen oid??
Ik belde die van mij toen om iets te vragen over de hooikoorts medicatie   maar hij feliciteerde me niet eens ! (k sprak de ass maar hij pakte ineens de tel en zei iets over de medicijnen maar geen felicitatie )

Maar hier gaat t goed hoor meis !! We zijn volop aan het klussen voor ons wondertje :)
K voel me verder weer helemaal toppie !!
K had t wel ff moeilijk toen ik hoorde van jouw zwangerschap, maar dat was meer zo van jaaa super en zo van ooo wrom wij niet?
Maar onze tijd komt wel en ik kijk er nu weer heel anders tegenaan !
Klinkt maybe dom maar heb nu zoiets van gelukkig is het nu gebeurd en niet toen ik al veel verder was...
Maar we gaa nu dus meteen weer aan de klus.. Nu nog wachten op positieve ovutest, welke helaas vandaag weer niet kwam :(
Maar we hebben alle tijd...

Liefsss !!

Hoi,

nathalie, nogmaals, van harte gefeliciteerd. welkom bij de zwangere mutsen.
Ja, dat griepje, had al het idee dat dat geen echt griepje was, ik had deze keer het voorgevoel dat het bij jou raak is. Hihi.
En ja, dat misselijk zijn, en moe, heb ik hier ook, net hetzelfde, moet ook op tijd uit bed proberen te komen.
Haha, grappig he, dat je op zo een manier iemand makkelijk wakker kan krijgen .

Maaike Sanne, nee gisteren niet gezellig gehad in bed. Meteen in slaap gevallen weer, haha, het is maar 2 keer geweest vandaag, vanmorgen, en nu weer over, en ben weer erg misselijk nu. Ik denk niet dat ik me al te veel zorgen moet maken.

Frieda, fijn dat het beter gaat. En dat ze weer op kvd is geweest, sorry meid dat ik daar nog niet op had gereageerd, druk gehad het weekend.
Vriend al thuis?
ooh en wat heerlijk dat je moeder weer komt, nog lekker shoppen, heerlijk hoor, geniet ervan, je verdient het om gezellige dagen met je moeder door te brengen.

mitsj, hoe gaat het met jou?

Jazzie, en hoe gaat het met jou?

Liefs

Nathalie! Van harte meid! Echt leuk! Ook wel leuk, ik uitgerekend in maart, bloemetje in april, en jij in mei! Nu moeten we juni en juli ook nog ff volkrijgen, en had al met Maikesanne besloten dat zij juni krijgt :p
Met mij alles goed hoor! Sinds ik met die VSM Puur Mama gestopt ben, voel ik me weer lekker fit! Weer zin in eten, niet meer zo ubermisselijk enzo.. Erg fijn!!
Heb ook uitgevonden dat als je misselijk bent, een lolly of een hard zuurtje best goed helpt! Heb nu ook zakken vol Chupachups in huis, hi hi!
Morgen moet ik naar de tandarts, brr. Moet er om 9.15 uur zijn, en moet 5 gaatjes boren en vullen.. Ben echt baaaannngggggg voor die man! kHeb een zwak gebit, dus kan er zelf niet eens zoveel aan doen dat ik zoveel gaatjes heb.. Getver.. Heb de hele dag vrijgenomen, kan ik mooi huilend in bed kruipen als ik klaar ben haha..

Liefs!
Mitsj -x-

Stelletje kwebbelkousen, kom eens ff hier, ik moet jullie ff knuffelen hoor. Jeetje wat is er veel gebeurd zeg toen ik weg was. Maar heb alles weer bijgelezen, lijk wel gek, maar wou gewoon weten hoe het met jullie ging.

Frieda wat onzettend fijn om te horen dat het weer wat beter gaat met Kyra, jeetje wat schrikken allemaal zeg. Hopelijk slaat de nieuwe kuur aan en is haar urnine schoon. Wanneer moet ze weer voor controle van urine? Dikke knuff voor jullie!

Jazzie wat goed dat jullie niet meer in oefenfase zitten, hihih. Had het wel beetje verwacht, net als bij Frieda. Leuk hoor! Gaan jij en Frieda allebei voor tweede kleine, heelll veel geluk.

Onze Bloemetje, meis ik hoop dat dat afvegen niks was. Hoeveel weken ben je nu zwanger? Je broer reageerde wel weer kil hoor, maar ach laten we het bij deze woorden houden. Hoe gaat het nu op je werk meis? Wat fijn dat je het hebt kunnen delen met je baas en afdelingshoofd (ofzo) en dat ze zo positief reageerde.

Maike Sanne, ik voelde me helemaal schuldig toen ik las dat je zo verdrietig was. Gek hè, tuurlijk kan ik er ook niks aan doen dat ik nu zwanger ben en jij mk heb moeten doorstaan. Het is voor mij allemaal zo onwerkelijk en ook wel eng hoor. En weet dat je er nu weer gezellig bent om te kletsen en dat je het niet zo op dit manier bedoelde. Maar vind je net als de rest van de meiden hele sterke meid! Je gaat oppassen op twee kids las ik, box in de kamer, das toch wel allemaal ff slikken lijkt me. Hoop echt voor jullie dat het deze ronde weer raak mag zijn meis. Ondanks je ongeregelmatige cyclus weet je dat je zwanger kan worden en dat je weer alle kansen hebt. Hoop echt zooo dat het goed mag gaan.

Uhm toen was ik ff door mijn tekst heen, heb zoveel gelezen. Ben al vergeetachtige muts en dit keer komt het niet alleen omdat ik Whiplash heb, hihi. Ik bel ff naar de ha voor een afspraak, omdat ik het toch wel belangrijk vind gezien mijn medische verleden. Geen idee of dat moet hoor. Ben wel benieuwd hoe hij reageerd. Ik zit nu aan de ranja, volgens mij gaat dat mijn verslaving worden, hihih. Heb net ff wat makkelijks aangedaan. Mijn borsten voelen heel zwaar aan op het moment en bh zit niet zo lekker vandaag. Zullen bij mij de kwaaltjes nu ook beginnen?

Bloemetje hoelang ben je nu zwanger? & Mitsj ohhh onze Mitsj was ik bijna vergeten. Wat leuk hoe je baas & collega's reageerde zeg. En wat onzettend fijn dat de echo goed was en de kleine liep te zwaaien en te trappen. Hij/zij moest ook wel als ie zo heen en weer werd geschud hè, hihih

Meiden ik ga weer ff kijken of er nog gereageerd is, ben best moe nu. Komt omdat ik ook al (te) lang achter laptop zit. Hoop dat snel ons draadloze internet en tv is gelosd dan kan ik teministe op de bank of vanuit bed met jullie kletsen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan