Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi,

Nathalie,
Wat balen van je internet, aah, word je niet blij van.
Hoop dat het toch allemaal snel opgelost is. Want voor je vriend is dit natuurlijk ook niet handig werken he.

En wat fijn dat jullie het jullie ouders hebben verteld, iets eerder dan bedoeld, maar wat een fijne reacties, zo leuk.
En je oma, ze zal het ook wel fijn vinden als ze het weet denk ik.
Je mag ook al snel naar verloskundige, dag na mij. hihi. leuk hoor, spannend he, weet heel niet wat ik er van moet verwachten, haha.
Bij jou komen de kwaaltjes nu ook meer en meer. hihi.

Moorkoppen, hmmm, lekker. Ik had gister zelf taart gemaakt, maar ze is mislukt, ook helemaal niet lekker, nou ja, volgende keer beter.

Hier gaat het vrij goed, alleen weer lastige dag gehad op het werk, had het gevoel dat me buik de hele tijd in de weg zat, haha, komt ook door die broek, zit erg strak, maar ga pas zwangerschapsbroek vragen als ik het heb verteld, en dat hoop ik vrijdag te doen. hihi. als de echo morgen goed is. Ook best last van mn borsten, en misselijk, maar de misselijkheid is weer ietsjes aan het minderen tegenover vorige week, en wat ben ik daar blij mee.
Ook hier mag ik van mn vader er niet vanuit gaan dat het niet goed zit, meisje, het zit gewoon goed, geloof me maar zegt ie dan hihi.

Liefs

Ahhh lief hoor dat is zo reageerd. Ik had gisteren in de auto mijn spijkerbroek ook ff open gedaan, hihih. Vanmorgen vroeg mijn moeder of ik koffie wou, nou moest er niet aan denken. Of dat ik thee wou. Eerst maar broodje proberen zei ik, dus toen moest ze lachen. Gelukkig hielp dat. Dus ff kopje thee gemaakt. Had vannacht en vandaag wel last van mijn buikje hoor. Gerommel van mijn darmen denk ik. Net gellukkig ff naar de wc geweest, maar was dun (sorry)

Ik moet nu nog niet denken aan een moorkop, maar ach dat is vanavond pas, hahah
Ik ga denk ik lekker ff douchen en ff naar buiten. De stad in denk ik. Hier kan ik teministe ongestoord winkelen zonder bekenden tegen te komen. Nee ga niet echt winkelen hoor, gewoon ff naar buiten, maar wel ff de stad in denk ik. Ach zie wel. Beetje rustig aan doen vandaag.

Liefs Nathalie

van ontroering!! ooo wat mooi!! heerlijk Nathalie! wat genieten.. deze herinnering raak je nooit meer kwijt!! MOOOI!! Kippevel op mijn armen.
Ben een btje emo heb ook een positieve ovutest!  dus..

Ik hou het kort.. moet mijn zoontje op bed leggen. krijg zo nog visite dus nog even als een witte torando door het huis hihihi.. (benenden alleen hihi)

liefs Jazzie

Ohhh Jazzie wat fijn voor je meis, dikke knuffff
En hele fijne middag! Dit vergeet ik idd nooit!

Liefs Nathalie

Hoi,

Jazzie,
ja, positieve test, yes, klussen maar vanavond.
Veel plezier met je visite vanmiddag.

Nathalie,
Geen zin in koffie, hihi, jij drinkt normaal graag koffie he?
Ja, eerst maar eten als je misselijk bent, hehe. helpt goed he, daarna de thee hoor :p En moorkop, tja, als je er nu aan denkt, denk je bah, heel geen zin in, vanavond misschien wel hoor.

Maaike Sanne, hoe gaat het met jou vandaag?

Mitsj, met jou ook alles goed, je bent stil laatste tijd. Gaat alles naar wens?

Frieda, hoe is het met Kyra? En lekker aan het genieten met je moeder?

Liefs

Ik ga ff lekker in bad. Ben ruim uur ff in de stad geweest frisse neus gehaald
Heb voor mijn mannetje het boek van Kluun gekocht: help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, hihih. En voor mezelf ook een boek, want had niks te lezen meegenomen. Hier hebben ze gelukkig een bad, heerlijk!

Ohhh mijn spijkerbroek zit toch strak, pff niet normaal meer. Ik was ff bij de Miss Etam en toen zag ik bij positie kleding een leuke spijkerrok. Dus ik dacht zal ik hem eens aanpassen, zal dat gek zitten? Hhaha voor het eerst is alles spannend hè, zelfs een rok aanpassen, hihih. Ik schoot hem zo aan. Ohh wat heerlijk zit dat zeg met dat elastiek aan de bovenkant! Toen keek ik in de spiegel en dacht ik nounou met die buik van mij lijkt het niet of ik langer zwanger ben, hihih. Vorige maand heb ik natuurlijk niet veel rd-tjes gehad en maar heel kort. Maar heb 31 juli nog getest en die was negatief. Dus tja ach ja wat maakt het ook uit, we komen er vanzelf achter hè. Ik heb die rok gekocht :) en een shirtje in de opruiming, gewoon normaal, maar wel maat groter. Niet dat mijn buik er zo in gaat staan. Anders krijg ik dalijk allemaal vragen om me heen, hihih. Hier kon ik teministe gerust winkelen zonder iemand tegen te komen. Ik had gevoel al paar uur in de stad te zijn, maar was uiteindelijk iets meer dan 1 uur en ik was kapot. Ben nog vergeten wat ondergoed te kopen ook, grrr ben zo'n druif vandaag. Blijkt dat ik voor Dominic wel boxers heb ingepakt, maar voor mezelf maar 2 slipjes ofzo. Dus tja daar kom je er niet mee hè. Morgen maar ff kijken.

Fijne avond meiden, ik kom wanneer ik kan weer ff bijkletsen. Want jullie zullen vanavond welw eer lekker aan de babbel zijn, hihih

Liefs nathalie

hoi,

Nathalie,
Wat fijn, een bad, hihi, daar snak ik nu af en toe ook naar hoor, over twee weken weer bij mn moeder, ik denk dat ik daar maar eens in bad duik, hihi.

Ik heb voor vanavond ook maar een toetje mee. heb ik erg zin in.
Ooh een rokje, leuk hoor, maar misschien kan je al wel langer zwanger zijn hoor, omdat je vorige maand je ook zo voelde, en kort rd had. en eigenlijk sindsdien altijd je wel beetje zo hebt gevoeld toch? Spannend.

Zo, dacht vandaag goede dag te hebben met misselijkheid, maar dat is te vroeg geroepen, dacht ik net even, ik ga een lekkere pruim eten, net gekocht, snij ik hem open, zit er een maai in, nou, met je misselijke gevoel, hoef je helemaal niets meer. haha.

Liefs.

Hier weer uitgebadderd en nu erg moe, raar hè. Denk dat het van afdrogen en aankleden komt. Heb mijn nieuwe kleding ff aangedaan om te showen. Mijn schoonmams zag me voor de spiegel staan en vroeg of we uit gingen, hihih. Ze weet niet dat positie rok is, heb mijn vriend wel laten zien. Het zit niet zo strak gelukkig. Met dat elastiek erin is toch nog wel ff wennen als je zit. Je bent dat niet gewend hè.

Ik zie nu al op tegen het eten, heb namelijk helemaal geenn honger! Maar ja zal toch moeten eten. Misschien als ik eenmaal begin dat ik me dag beter voel.

Ik had deze ronde niet het idee dat het raak zou zijn hoor Bloemetje. Ach we zien het allemaal wel.

Hoe is het me de rest van de meiden. Leuke dag gehad?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan