Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi hoii

Hahah ja nathalie ben idd een domme muts ! hahah
Ach.. woensdag test ik gewoon weer hihihi ;)
Groei je zo snel?? Wat snel zeg !!!     Zijn t je darmen niet??? Of ben je toch verder dan je denkt dat je bent???

Zonet tijdens eten ineens beroerd., had twee hapjes kipburger gegeten en dacht echt dat ik moest overgeven. Gelukkigniet gebeurd.   Nu nog beetje raar in mn buik maar gaat wel weer..   Komt vast omdat ik me gister te vol heb gegeten haha was zo vol, kon wel rollen hahah !

Houden jullie ook een zwangerschapsdagboek oid bij??
Deed ik wel.. is wel mooi om trug te lezen

Nou dames zal ff schrubben. de vellen zijn er weer ! Gisteravond glukkig niet, wel giga rode kop, maar glkg geen vellen..

Kom strax wel weer ff ;)

Dkke zondagskus

Nou net nog naar de wc geweest, dus alleen mijn darmen zullen het niet zijn. Kan mijn buik wel inhouden, maar veranderd niks, hihih. Gewoon beetje verbloemen met shirts, maar voor hoelang? Vraag me af of ik idd niet verder ben. En mijn paps grapt steeds dat het wel een tweeling kan zijn. We wachten het allemaal maar rustig af.

Jeetje wat wou ik nou nog meer zeggen? Ik weet het niet meer sorry

Fijne avond meiden! Liefs nathalie

Ohh ja ik hou sinds ik gestopt ben met de pil een soort dagboekje bij in Word. Maar moet eigenlijk veel meer typen nu. Maar vergeet het steeds. Dan ben ik hier te kletsen en als ik dan mijn ronde gehad heb, heb ik niet echt veel puf meer. Maar is idd leuk om bij te houden. Heb al heel wat pagina's vol.

Liefs Nathalie

Hebben jullie tweelingen in de familie?   Dan kan het best zo zijn.. hihi..
Ach joh... je ziet t vanzelf op de echo hiihhi ;)

Niet dat ik weet. Ja geloof ik in mijn vriend zijn familie, maar ook wat verder weg
Ohh mijn nicht heeft een tweeling bedenk ik me net, hihih. Had een zoon en kreeg er twee meiden bij

Hey hey!

Hier ben ik even snel! Heel druk geweest de laatste dagen, maar nog wel mee gelezen hoor! Heb alleen niet alles onthouden vrees ik!
Maikesanne, hopen dat de test positief is woensdag meid! Ik gun het je zo!
Nathalie, word je al lekker rond? Hihi.. Ben benieuwd met de echo!
Bloemetje, ik hoop dat jij een goede echo krijgt meis! Nog ff afwachten!

Hier gaat het redelijk. Vriendlief is jarig vandaag, en die heeft het gisteravond gevierd. Hele dag druk geweest met boodschappen, wasjes draaien, voorbereidingen hapjes enzo.. En gister was de visite om kwart voor 12 pas weg, en vriendlief moest vanmorgen er om 7 uur weer uit dus toen ben ik er ook weer uit gegaan.. En nu ben ik moe! Meer met hoofdletters MOE!! Ben sowieso nog steeds verschrikkelijk moe, maar vandaag is het niet vol te houden bijna! Hebben vanmorgen nog ff visite gehad, en  ik heb net 2 uur geslapen. En zit nu alweer te gapen!
Iedereen zegt dat ik nu al waanzinnig dik ben.. Toen alle visite binnen kwam gister, zei iedereen.. Sooooooooooowww wat een buik!!!
Ik moet vrijdag weer naar de verloskundige, maar nu stond er op mn verloskundigekaart 23 sept! Dus dat is dinsdag, dus ff bellen morgen voor ik een afspraak mis! Ik heb ook zo een Babysounds hartluisterapparaat, maar ik kan beebje nog steeds niet vinden! Hoop maar dat het aan dat ding ligt!
Nou ik zal maar even eten maken hier!!

Fijne avond allemaal!!

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:        
Maike Sanne, 24 jaar              1e ronde na mk- 1e kindje         24-09-08
Frieda,  25 jaar                                  3e ronde - 2e kindje                              07-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel  zit er niemand op het wachtbankje, kom op meiden!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!
De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op:  3 mei 2009

Jazzie, 25 jaar                        1e ronde, 2de kindje                Uitgeteld op: 27 mei 2009

VK bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 26-09-2008 om 16.30 uur

Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
* 21-10-2008 om 14.40 uur

Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur
* 28-10-2008 om 16.00 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!

Mitsj
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur- Termijnbepaling
* 3e echo       14-11-2008 om  09.45 uur- 20 Weken echo bij 21 weken  

Bloemetje
* 1e echo   04-09-2008 om 15.00 uur - Hartje gezien
* 2e echo     25-09-2008 om 10.00 uur -

Nathalie
* 1e echo        08-10-2008 om 8.40 uur

Gefeliciteerd met je mannetje Mitsj!

Ik dacht al dat je het druk had meis, want het was zo rustig aan het front
Jullie hebben ook hartluisteraparaatje? Denken jullie niet dat je jezelf daar gek mee maakt. En je weet natuurlijk ook niet goed waar je moet zoeken. Weet de vk veel beter. Hartje zal vast wel kloppen meis. Je bent nu 13 weken zwanger ofzo toch? Ben vergeten te kijken op ons lijstje. Ben benieuwd of je nu dinsdag of vrijdag heen moet. Hou je ons op de hoogte? Ga maar lekker bijkomen van druk weekend vanavond meis. Tot snel!

Liefs nathalie

Terug
Bovenaan