Zwanger worden of niet? Deel 3.

Deze dame gaat lekker warme douche nemen en dan nog ff in bed tv kijken en hopelijk lekker slapen. Vannacht meost ik er 5x uit. Als het niet vaker was. Steeds naar de wc. En vanmorgen zo misselijk dat ik moest kokhalzen van tandenpoesten en hapje brood. Maar ging nog goed. De kleine zal wel denken: je weet nu dat ik er ben, dus dan kan ik wel raar gaan doen, hihih.

Morgen eigenlijk ergotherapie & fysiotherapie, maar denk dat ik dat een keertje ga afzeggen, omdat ik van fysio de laatste paar keer echt zoveel pijnklachten had na die tijd en de dagen erna. En morgen avond gaan mijn vriend & ik naar Marco Borsato, dus dat kan ik er echt NIET bij hebben. En ben ook erg moe, dus dagje rustig aan doen, heb ik wel ff nodig. Want zaterdag hebben we 30 party in Venlo van goede vriend, waar we waarschijnlijk 's middags al heen gaan. Maar Drenthe - Venlo is ook niet naast de deur hè. Dus druk weekendje hier. Maar wel mega gezellig.

Ik wens jullie nog hele fijne avond en weltrusten voor strakkies.

Liefs Nathalie

Hey Meiden,

Even snel een berichtje van mij!! Het weekend kom ik even bijlezen en schrijven maar tijd is nu schaars hier! Sorry daarvoor!
Dinsdag ben ik gewoon ongie geworden dus jammer maar volgende ronde beter??
Hoop dat alles goed gaat met jullie zwangerschappen!
Heb jullie een hoop te vertellen en daar heb ik nu jammer genoeg geen tijd voor!

Tot snel!!

Frieda

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:  Himmaal alleen op het NOD- lijstje..
Frieda- 04/11/'08 (?) en deze keer gaat het lukken! Doe je best Fritzie & mannetje   :p

Op het wachtbankje,  kom op Frieda we    voor je!

Spannend!! ~Frieda overtijd??~ Spannend!!!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op:  3 mei 2009

Jazzie, 25 jaar                        1e ronde, 2de kindje                Uitgeteld op: 27 mei 2009

Maike Sanne, 24 jaar       1e ronde na mk, 1e kindje     Uitgeteld op 3 juni 2009

VK of GYN bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 23-09-2008 om 16.45 uur
* 29-09-2008 om 15.30uur ivm ijzertekort geweest
* 21-10-2008 om 16.45 uur

Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
* 30-10-2008 om 11.20 uur - Gyn.

Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur
* 28-10-2008 om 16.00 uur

Jazzie
*21-10-2008 om 11.30 uur

Maike Sanne
*22-10-2008   om  08.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!
Plus: Wil je weten of het een jongetje of meisje gaat worden? Zet dan ff ja of nee achter je naam!!

Mitsj: Wil heel graag weten wat het wordt!
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur- Termijnbepaling
* Pretecho!  28-10-2008 om 20.45 uur- Lekker gluren!
* 3e echo       14-11-2008 om  09.45 uur- 20 Weken echo bij 21 weken  

Bloemetje
* 1e echo   04-09-2008 om 15.00 uur - Hartje gezien
* 2e echo     25-09-2008 om 10.00 uur - Hartje gehoord, Beebje was flink druk

Nathalie
* 1e echo      08-10-2008 om 8.40  uur - Hartje gezien & gehoord
* 2e echo      15-12-2008 om 16.00 uur - 20 weken echo

Jazzie
* 1e echo     21-10-2008 om 11.30 uur

Maike Sanne
*1e echo       14-10-2008 om 14.45 uur

Ahhh Jammer Frieda, nu kom je nog niet gezellig bij ons op het bankje.
Wel voor het einde van het jaar aub! hihih. Hoop het zo voor jullie meis
Ben benieuwd wat je de afgelopen tijd weer allemaal te voorduren hebt gehad
Hopelijk ook leuke dingen.

Hier dag niet veel puf en niet echt lekker voelen. Dalijk maar weer eens wat proberen te eten. Heb revalidatie therapie vandaag afgezegd, voel me al belabberd genoeg en vanavond naar Marco Borsato, kan ik die extra pijn niet bij gebruiken.Dus vandaag rustig aan en vanavond zien we wel weer verder, hihih

Ook morgen druk dagje want dat is een goede vriend jarig, word 30 dus gaan we naar Venlo om hem te verrassen.

We hebben het de komende weekende zo druk dat ik blij zal zijn als we zondag kunnen uitrusten en totaal NIKS doen!

Liefs Nathalie

Hoi meiden,

Nathalie,
Goed dat je je therapie hebt afgezegd.
Vanavond gezellige avond kunnen hebben is ook wel prettig.
klinkt wel gezellig dat weekend hehe.
Geniet ervan meis.
Hoop dat je je vanavond wat beter voelt.

Frieda,
Wat balen. Ongie geworden, volgende ronde moet het gaan lukken meid.
Het zou erg fijn zijn. We blijven duimen voor je.
Hoop snel weer meer van je te horen.
Je hoeft je niet te excuseren meid, als je geen tijd hebt, dan begrijpen we dat.

Mits,
hoe gaat het met jou?

Maaike Sanne,
hoe gaat het met jou vandaag?

Hier gaat het vrij goed, wel erg moe, en nog steeds zeer regelmatig bandenpijn, vooral tegen de avond.
Gister ook erg drukke dag gehad, en dat merk ik vandaag heel goed aan mn buik.
Moest gister eerst werken, daarna oppassen tot 18u, meteen naar hondenschool en na hondenschool weer oppassen tot half elf. lag elf uur in bed en was er om 5 u weer uit.
hehe, vind mn droppie niet zo leuk.
Vanavond gaan we bowlen met vriend zn werk, en eten vooraf, ik denk dat ik bowlen niet lang ga doen, en iemand anders voor mij de balletjes laat gooien, hehe, of een kinderbal nemen :D
Morgen familie feest, ooms en tantes van me vader, heb ze al bijna tien jaar niet meer gezien, dus is wel gezellig hihi.

Liefs.

Jeetje Bloemetje, jij hebt het ook lekker druk zeg. Maar wel allemaal gezellige dingen. Pas je wel een beetje goed op jezelf. Dat je jezelf niet voorbij loopt? Wens je hele gezellig weekend.

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie, doe ik hoor, jij ook?
Als het vanavond niet gaat met bowlen laat ik lekker iemand anders mijn balletjes rollen, hihi, dan wel iemand die het goed kan he. Hehe.
Morgen het feest is rustig denk ik, lekker zitten en eten,hihi.
En als het staan is, nou dan ga ik op zoek naar een stoel :D

Liefs

Ik hou het nog wel uit op de bank hoor, hihih. Heb nog weinig uitgevreten vandaag
Echt rustig aan doen vandaag. Anders red ik het weekend niet, dus komt goed

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan