Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoihoi!

Ja VK zei dat het ff zou duren voordat die dingen helemaal hun werk goed deden. En je lichaam moet ff wennen er aan, en ook aan dat je veel meer bloed aanmaakt enzo..
Goed, niks wijzer geworden dus! Maar ik hou het wel ff in de gaten, eerste concert waar ik heen ga is 13 november (Sarah Bettens!) en als ik me 2 weken voor die tijd nog hetzelfde voel ga ik er wel weer wat van zeggen. Maar inderdaad eerst ff een kans geven dit!
En mn opa en oma gaan begin november verhuizen, dus dan moet ik ook helpen. Niet zoveel sjouwen enzo, maar er is genoeg te doen! Dus hoop dak me dan ook wat beter voel weer!
Verder net lekker hutspot op hihi.. Misselijkheid is wel een stuk minder geworden, ook
's ochtends maar nog niet helemaal weg hoor! Dus dames, be prepared haha!
Fijne avond!

Hoi meiden..

Even een ego bericht! morgen ochtend zit ik in het vliegtuig.
Ik ben moe ik ben misselijk en druk..
Ik heb iig iets mee gekregen voor de misselijkheid.
Heb geen zin om 2 weken van de vakantie boven de plee pot te hangen.
Tot gauw!

Liefs Jazzie

Hoi,

Jazzie, als je dit leest ben je alweer terug, ik hoop dat je fijne vakantie hebt gehad.

Mitsj, kan dus nog ff duren voordat het helpt, hoop toch zo snel mogelijk, dat je van de concerten en je uitjes kan genieten hoor.

Hier gaat het vandaag weer stuk beter. Gelukkig.

Liefs

Hoi Meiden,

Was ik weer.

Haha, waar heb ik last van? Nesteldrang? Denk het wel, haha wel wat vroeg hoor, hihi.
Net gestreken, kast weer ff op orde gehangen, andere kasten weer eens netjes geordend, is nogal snel rommelhoop hier.
Gestofzuigd en gedweild van boven naar beneden.
Nu ziet het er weer netjes uit.

Enkel, denk dat ik toch beetje teveel heb gedaan, nu erg moe.
Haha trok net broek aan die ik twee weken geleden nog wel dichtkreeg maar wat echt wel zeer deed. hehe, nu staat ze bijna tien centimeter open, krijg ze echt niet meer aan, broek was in eerste week van zwangerschap zelfs aan grote kant, ttoen had ik een centimer of tien over aan mn buik, haha, dus merk zo toch wel dat buik aan het groeien is.

dus maar lekker makkelijke broek aangetrokken en nu eerst mn positiebroeken in de was stoppen, dat ik morgen weer lekker een goed zittende broek aan kan.

zo, was het weer ff.

Liefs

Hier iemand uitgeput op de bank. Grr rot fysio. Ga je er heen zodat het beter moet worden, nou nu weer veel meer pijn en zak weer door mijn heup heen, heel fijn. Vandaag hier kameraden van mijn vriend over de vloer die hebben geholpen met motorblok van auto uit & inbouwen. Dus gezorgd voor lunchen enzo. Overal ligt nu zand door het huis, in de hal staat van alles. De schuur waar mijn wasmachine, droger en vaatwassertje staat is een zootje. Maar goed dat zien we morgen wel weer hoor. Vanavond op de bank doorbrengen en betijd naar bed, des te eerder morgen de echo, hihih

Vanmiddag nog ff de stad in geweest om halsbandje en voerbakjes voor mijn broertjes hondje te kopen. Dat had ik namelijk beloofd. Wat een schatje is het zeg. Echt zo lief en klein, is nu 13 weken oud. Mijn schoonouders komen hier morgen avond. Ze gaan een boxer pup halen in de buurt van Groningen en komen op de terugweg hier nog langs. Echt super, want dan kunnen wij ook ff kijken en kunnen hun de echo ook zien hè.

Meiden fijne avond en kom morgen zo snel mogelijk langs als ik kan.

Liefs Nathalie

Goedemorgen!

Het is stil hier de laatste tijd! Saai hoor hihi!!

Nathalie, hoe was je echo??????? Je laat me wel lang in spanning hoor hihi...

Ik elke keer kijken hier, maar geen Nathalie!

Liefs!

Hoi Meiden,

Nathalie,
Hoe was de echo? ooh wat laat je ons lang in spanning zitten.
Hoop dat alles goed was en je nu lekker aan het genieten bent.

Frieda,
met jou ook alles goed? Hoe was je nod? Die was gisteren toch?

Mitsj,
Hoe gaat het met jou? Al wat beter? Of nog niet?

Maaike Sanne,
Hoe gaat het met jou meid?

Hier gaat het beter, misselijkheid al twee dagen eigenlijk niet aanwezig. Of erg miniem, wel erg moe, maar ja, dan maar op tijd naar bed.
Wel vaak bandenpijn. Vooral tegen de avond aan, wanneer ik zoals gisteren teveel heb gedaan, en vandaag op me werk ook zwaar was. Dus heb me voorgenomen vandaag lekker rustig te zitten, hoewel ik nog 101 dingen kan verzinnen die moeten gebeuren.
Maar we gaan maar ff luisteren naar ons lichaam.

Liefs

Hi Meiden, hier ben ik dan eindelijk met het goede nieuws
Alles gaat goed met mij en onze kleine uk.
Ik ben niet langer zwanger, uitgerekende datum blijft 3 mei 2009
Ons aapje is 3,61 cm groot en hebben het hartje gezien & gehoord
Echt zoooo bijzonder en mooi. Echt gek dat dat in mijn buikje gebeurd
Toen we hartje hoorde zaten we beide in traantjes, hihih.

Thuis ff gezeten toen belde mama al en daarna papa gebeld op zijn werk
Toen kreeg ik ineens smsje van de tandarts om 10.10 uur dat ik daar om 10.20 moest zijn
Dus ikke snel gegaan, wist er niks van, stond niet in mijn agenda, hihih
Daarna naar mijn oma gegaan, want die woont daar redelijk dichtbij
Wou dat eigenlijk vanmiddag doen, maar was nu toch in de buurt
Daar broodje gegeten en nu net terug. Dacht moet eerst ff bij de meiden kletsen.

Wij zijn echt heel blij en opgelucht dat alles goed gaat.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan