A
Anoniem
Guest
Hoi hoiii
Jeetje er is hier heel wat afgekletst vandaag !
Frieda.. Ohh meis balen zeg !! Maar.. volgende ronde is nr 3 en ze zeggen altijd.. 3 keer is scheepsrecht !!
Nathalie.. je bent al bij Marco maar hoop dat je een giga leuke avond hebt !
Bloemetje.. Jij natuurlijk ook.. succes he
Mitsj.. k sprak je gister al ff op msn.. heb je nog lekker kunne slapen ??
Ik niet
K ben hier nogsteeds giga misselijk ! en mn darmen plagen me ook
Heb van de HA medicijnen gekregen tegen de misselijkheid omdat we morgen dusmet de boot weg gaan en ik daar echt nie zo misselijk kan zijn als ik nu ben !!
Mag er 3 daags van nemen..enig nadeel.. het zijn zetpille !
Heb ik dus een giga hekel aan en kijk er nu al tegenop om zo eentje in te brengen
Stom he??
Maar als ik wil dat mn misselijkheid minder word dan heb ik geen keus en zal ik wel moeten... (word vervolgd haha)
Ik lig nu ook al op bed.. Hele dag bij zusje geweest.. Samen lekker op bank gelegen,lekker niksen heerlijk !!
De tas is al ingepakt, alleen nog toiletspullen er in en klaar..
Heb aan ene kant erg veel zin want is altijd erg gezellig met de collegas en aanhang,maar kijk er ook giga tegenop. Wat als ik zo misselijk ben??
K word al miselijk van de geur van eten.. en dan gaan we ook nog grillen !!!???
HELP !!!
Nou ik hou op te klagen... Zeg ook telkens tegen mezelf,je wou zelf graag kwaaltjes dus niet zeuren !!! Hhaah
Trouwens.. Dit weekend zitten we op de beruchte 6 weken en 3 dagen.. Hoop dat we dit voorbij gaan en mk uitblijft !!! Toch spannend !!
Lieve meiden, allemaal een leuk weekend toegewenst en geniet lekker van het mooie weer !!
Liefs Maiki
Jeetje er is hier heel wat afgekletst vandaag !
Frieda.. Ohh meis balen zeg !! Maar.. volgende ronde is nr 3 en ze zeggen altijd.. 3 keer is scheepsrecht !!
Nathalie.. je bent al bij Marco maar hoop dat je een giga leuke avond hebt !
Bloemetje.. Jij natuurlijk ook.. succes he
Mitsj.. k sprak je gister al ff op msn.. heb je nog lekker kunne slapen ??
Ik niet
K ben hier nogsteeds giga misselijk ! en mn darmen plagen me ook
Heb van de HA medicijnen gekregen tegen de misselijkheid omdat we morgen dusmet de boot weg gaan en ik daar echt nie zo misselijk kan zijn als ik nu ben !!
Mag er 3 daags van nemen..enig nadeel.. het zijn zetpille !
Heb ik dus een giga hekel aan en kijk er nu al tegenop om zo eentje in te brengen
Stom he??
Maar als ik wil dat mn misselijkheid minder word dan heb ik geen keus en zal ik wel moeten... (word vervolgd haha)
Ik lig nu ook al op bed.. Hele dag bij zusje geweest.. Samen lekker op bank gelegen,lekker niksen heerlijk !!
De tas is al ingepakt, alleen nog toiletspullen er in en klaar..
Heb aan ene kant erg veel zin want is altijd erg gezellig met de collegas en aanhang,maar kijk er ook giga tegenop. Wat als ik zo misselijk ben??
K word al miselijk van de geur van eten.. en dan gaan we ook nog grillen !!!???
HELP !!!
Nou ik hou op te klagen... Zeg ook telkens tegen mezelf,je wou zelf graag kwaaltjes dus niet zeuren !!! Hhaah
Trouwens.. Dit weekend zitten we op de beruchte 6 weken en 3 dagen.. Hoop dat we dit voorbij gaan en mk uitblijft !!! Toch spannend !!
Lieve meiden, allemaal een leuk weekend toegewenst en geniet lekker van het mooie weer !!
Liefs Maiki