Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi hoiii

Jeetje er is hier heel wat afgekletst vandaag !

Frieda.. Ohh meis balen zeg !! Maar.. volgende ronde is nr 3 en ze zeggen altijd.. 3 keer is scheepsrecht !!

Nathalie.. je bent al bij Marco maar hoop dat je een giga leuke avond hebt !

Bloemetje.. Jij natuurlijk ook.. succes he ;)

Mitsj.. k sprak je gister al ff op msn.. heb je nog lekker kunne slapen ??
Ik niet :(

K ben hier nogsteeds giga misselijk ! en mn darmen plagen me ook :(
Heb van de HA medicijnen gekregen tegen de misselijkheid omdat we morgen dusmet de boot weg gaan en ik daar echt nie zo misselijk kan zijn als ik  nu ben !!
Mag er 3 daags van nemen..enig nadeel.. het zijn zetpille !
Heb ik dus een giga hekel aan en kijk er nu al tegenop om zo eentje in te brengen
Stom he??
Maar als ik wil dat mn misselijkheid minder word dan heb ik geen keus en zal ik wel moeten...     (word vervolgd haha)
Ik lig nu ook al op bed.. Hele dag bij zusje geweest.. Samen lekker op bank gelegen,lekker niksen heerlijk !!
De tas is al ingepakt, alleen nog toiletspullen er in en klaar..
Heb aan ene kant erg veel zin want is altijd erg gezellig met de collegas en aanhang,maar kijk er ook giga tegenop. Wat als ik zo misselijk ben??
K word al miselijk van de geur van eten.. en dan gaan we ook nog grillen !!!???
HELP   !!!
Nou ik hou op te klagen... Zeg ook telkens tegen mezelf,je wou zelf graag kwaaltjes dus niet zeuren !!! Hhaah

Trouwens.. Dit weekend zitten we op de beruchte 6 weken en 3 dagen.. Hoop dat we dit voorbij gaan en mk uitblijft !!!   Toch spannend !!

Lieve meiden, allemaal een leuk weekend toegewenst en geniet lekker van het mooie weer !!

Liefs Maiki

Hi Meiden, kom weer onder de douche vandaan en zat vanmorgen alweer wat moet ik nu weer aan, hihih. Dat ik mijn positie rok aan wou wist ik al. Maar welk shirtje. Mijn leuke dunne trui met hemdje zit in de was en is nog niet droog. Maar buiten is het ook wel mooi weer dus misschien kan ik ook wel gewoon iets aan met korte mauwen. Nou dat is het geworden. Maar ohh ik kan zien dat mijn buikje gegroeid is joh. Dit shit heb ik gekocht toen ik nog niet eens 6 weken zwanger was, toen was ie best wel wijd, maar dacht ach dat maakt niks uit. En nu kun je mijn buikje er best wel een beetje in zien, hihih. Mijn vriend viel het ook op. Straks gaan we naar vrienden in Venlo. Goede vriend word 30 jaar en weten niet dat we komen. En ook nog niet dat ik zwanger ben. Vind het wel spannend om te vertellen hoor. Echo foto trots in mijn tas, hihih. Ben erg benieuwd naar hun reactie.

Gisteren naar Marco Borsato geweest. Zal niet teveel uitwijden omdat er misschien nog meiden zijn die er ook heen gaan, en dan is het niet leuk als ik alles al heb verteld hè. Vind de Bestemming heel mooi nummer. Toen voorstukje alleen al begon zat ik al bijna in tranen, hihih. En op gegeven moment zong Marco een nummer speciaal voor alle vaders die een dochter hebben. Toen legde mijn vriend zijn hand op mijn buikje. Echt zooo lief. Dus van mij mag het wel een meisje worden, hihih. Mijn vriend vond het niet veel aan. Hij vond het concert Symphonica in Rosso van 2 jaar geleden mooier. En daar moet ik hem wel een beetje gelijk in geven. Die hele show enzo. Maar maakt mij niks uit, ik vind de muziek gewoon leuk. En hij is er niet echt fan van, dus dat is al verschil hè. Waren pas om 0.30 uur thuis. Dus viel opzich nog mee. Ik ben toen meteen naar bed gegaan. Gelukkig vannacht er niet tig keer uitgehoeven naar de wc. Ik zal me eens ff verder klaar maken, we gaan zo weg.

Kom jullie hele fijne dag wensen en tot snel.

Liefs Nathalie

Ps. ik lees morgen ff jullie berichtjes & reageren

Hey hallo,

Beloofd is beloofd, Het weekend zou ik jullie weer even bijpraten over mijn soap :D
al valt er nu niet heel veel te beleven, en gelukkig maar!

Moet zeggen dat het hier eigenlijk wel goed gaat! Wel druk maar goed! En dat is natuurlijk beter als een maandje terug waarin al je emoties heen en weer geslingerd worden!
Met schoonpapa gaat het naar omstandigheden erg goed! Hij geniet van alles en laat het komen zoals het komen gaat!

Afgelopen dinsdag natuurlijk weer ongesteld geworden maar vind het niet zo een ramp hoor! Alles op zijn tijd! Al was het natuurlijk wel leuk geweest! Kan me er niet echt druk om maken eerlijk gezegd!
Woensdag ben ik naar de kermis geweest... en dan niet kermis zoals je denk dat dat is maar feest met veel drank wat begint om 10 uur smorgens... Wij waren er gelukkig niet zo vroeg.. geloof rond een uur of 1 smiddags en het was onwijs gezellig!
Volgende ochtend wel brak maar geen kater dus dat scheelt :D

Donderdag ben ik naar het stadhuis geweest om een nieuwe datum te prikken voor het geregistreerd partnerschap... Het wordt 20 november om 14 uur smiddags!
Nog ruim 5 weken en dan is het al zo ver! Hopen dat het nu wel door kan gaan!

Vrijdagavond had ik een kinderkleding party en ik heb daar een heel leuk setje voor Kyra besteld voor 20 november! Hopen dat het past en dat het leuk staat! Het is een driekwart broekje.. met brettels.. en dan een bloesje met roesjes enzovoort er onder... zo lief :D

Gister ben ik naar Mitsj geweest! Was daar rond half elf en had een dood vogeltje op schoot zitten... Kyra durfde niets vanwege de "enge" hond! en dan zaten de andere twee honden er nog niet eens bij :D
Moest wel lachen maar goed... De brownies waren erg lekker en de tosti's ook! :D
Het was gezellig!!
Kyra was jammer genoeg niet helemaal in der hum maar ja... als je toch bang voor hondjes bent is dat vervelend natuurlijk.
Daarna ben ik nog even bij mijn zusje geweest... das daar vlak bij dus kon mooi daar ook nog even langs.... Ff wat gedronken en ben weer naar huis gereden!
Gisteravond lag ik om half 8 al lekker in bed... was helemaal kapot en had nergens zin meer in... dat kwam ook omdat ik erg veel buikpijn had...

Vandaag komt mijn grote broer op bezoek dus dat is ook erg gezellig!

Morgen moet ik weer met Kyra naar het ziekenhuis, dan krijgt ze die echo voor der blaas. en woensdag krijgen we de uitslag ervan... als dat goed is mogen we eindelijk stoppen met de antibiotica.
Kyra is vandaag weer niet helemaal lekker... er zit wat aan te komen maar we moeten het maar afwachten...

Maike Sanne, Hoe gaat het nu met de misselijkheid?? Hoop dat de pilletjes werken??

Bloemetje, Leuk weekend gehad??

Nathalie, Goed van je dat je lekker rustig aan doet hoor! Hoop dat je weekend leuk is/was!!??!!

Jazzie, Hoe was je vakantie?? (weet niet wanneer je terug komt maar zet het maar alvast neer :) )

Mitsj, Negerzoenen al op :p ???

Nou ik ga even douchen want mijn broer kan elk moment voor de deur staan!!

Liefs,

FRieda

Hi Meiden, ben ik ook weer ffies. Gisteravond toen we thuis waren meteen mijn bedje in gedoken. En als ik nu rustig ga liggen slaap ik zo weer volgens mij. Ben ik moe en lui vandaag zeg, pff. Maar is ook niet zo gek hè met zo'n weekend. Maar was kei gezellig en daar gaat het om hè.

Maike Sanne, ik hoop dat jullie boot tochtje niet in het water valt door je misselijkheid meis. Hopelijk helpen die domme zetpillen een beetje, hihih. Ben benieuwd hoe jullie het hebben gehad.

Bloemetje, nog geblowed meis? En ben je er nog uitgekomen wat je ana zou doen.
Nou vandaag is het lekker makkelijk. Mijn pyjama hahahah. Het word heerlijk lui dagje. Wil nog wel dingetjes doen, maar denk niet dat daar veel van terecht komt vandaag, hihi.

Mitsj, heb jij een enge hond? Ahhh arme Kyra, hihih. Welke honden heb je meis? Gezellig gehad met onze Fritzie?

Frieda meis, gelukkig krijgt je soap ook mooie dingen. Blij om te lezen dat het na omstandigheden redelijk gaat bij jullie en dat jullie er met zijn allen wat van proberen te maken. 20 november zijn mijn vriend en ik 3,5 jaar samen. Hopelijk mooie dag voor jullie!

Meiden fijne zondag nog en tot snel. Liefs Nathalie

Hoi hoi!

Jaaa ik heb erg enge hondjes! Ze zijn ongeveer 20/25 centimeter hoog en heel vrolijk en speels haha.. Die ene waar Kyra zo bang voor was lag heeeeeel stil in een hoekje op zn kussen te slapen, maar blijkbaar toch angstaanjagend hihi!!

De negerzoenen zijn helaas aan hun eind gekomen Fritzie haha...

Lekker Nathalie, zo een rustig dagje! Ik was gistermorgen om half vier al klaar wakker, dus ben er om kwart voor 6 maar uit gegaan en ben het huishouden gaan doen. Ook nog ff om 06,00 uur een brownie gebakken voor m'n visite haha!
Gisteravond heb ik even een slaapje gedaan na het eten, en vannacht kon ik weer slecht slapen. Maar goed, vandaag hebben we dus de babykamer in orde gemaakt!
We hebben nu alles behangen, de behangrand zit er op, een paar mooie grote muurstickers geplakt enzo.. Ben er helemaal happy mee! De commode en het bedje staan er ook al! Het matras voor het bedje hadden we van  de week binnen gekregen, dus ben helemaal blij! kBen nog maar 16 weken, maar toch! Over 2 weken hebben we de pretecho, en dan hoop ik zo dat ze kunnen zien wat het is! Maar het zou ook net wat voor mij zijn als het kindje de beentjes bij elkaar houdt hoor haha..

Liefs!

Hoi hoiii

Ben weer terug aan de wal !! Heb een top weekend gehad !
Maar..toch vandaag echt giga misselijk geweest, zelfs zo erg dat we van plan ware om met de snelboot terug te gaan alleen die voer niet dus hadden geen keus :(
Gelukkig allemaal goed gekomen !!
Ondanks de misselijkheid echt een top weekend gehad !!
Was super mooi weer, dus lekker op het dek gelegen, gefietst, gegeten en gestapt natuurlijk en... 3 uurtjes geslapen !!!   Dus nu bekaf..
Lig dan ook al in me pjama op bedje.. zo maar vast koesen..

Jaaaa we hebben de beruchte 6 weken en 3 dagen verslagen !!!!!!!!!!!!!!!!
Vandaag al 6 weken en 4 dagen !!
Nog twee nachtjes (hoop lange nachten ) slapen en dan de echo !! SPANNEND !!

Sorry ff korte reactie want kan mn ogen amper open houden, lees morgen ff bij !!

Liefs Maiki

Hoi meiden, ben er weer.

Nathalie,
Fijn dat je zo genoten hebt van het concert, en wat lief van je vriend, ooh zou de tranen in mn ogen hebben dan.
Lekkere pyamadag, moet ik volgende week ook houden denk ik, hihi, al weer paar weekenden niet veel rust gehad, en ben er wel eens aan toe.

Frieda,
Wat fijn dat het zo gezellig was bij Mitsj, en je meisje bang voor Mitsj haar hondje, ooh wat jammer. Maar goed, als je bang bent, dan kan je er niets aan doen.
En fijn te lezen dat het goed gaat met jullie.
Succes morgen in het ziekenhuis met Kyra.
Ik hoop dat 20 november een erg leuke dag word voor jullie.

Mitsj,
Lekker, babykamer al klaar, daar wil ik over paar weken ook aan gaan beginnen, weet al hoe ik het wil hebben, ook behangen met paar muurstickers erop.
Ga een keer mn moeder daarvoor uitnodigen, want behangen kan ik echt niet, hihi en me moeder vind het erg leuk om te doen.
Zo voelt ze zich ook beetje betrokken bij onze zwangerschap, de afstand tussen ons is nu wel jammer.   Dus zijn die dingen wel erg leuk.

Maaike Sanne,
Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. heerlijk.
Jammer vandaag weer zo misselijk, maar gelukkig kunnen volhouden. heeft niemand wat gemerkt, en bijna echo, meid hoop dat de dagen snel gaan voor jullie.

hier gaat het goed, druk weekend gehad, en erg moe, hihi, dus ga zo bedje in duiken.

Liefs

Hoiii

Zoo... heb 13 uur geslapen !! Ect nie best !maar zoooo lekker !!
K ben nu weer mn bedje ingekropen. Heb echt nergens energie voor..
Maar heb gelukkig geen verplichtingen vandaag dus doe dan ook echt NIKS !
Heerlijk voor een dagje !
Gewoon lekker liggen, laptopje er bij, tv aan, drinken etc op me nachtkasje.. ideaal !
Nu mn mannetje nog thuis kome   hihi

Ben weer giga misselijk vandaag kijk er dan ook best tegenop om morgen weer te werken.. Hoef gelukkig maar 5 uurtjes omdat ik eerder weg ga ivm mn echo !!
Maar toch..     k zie wel hoe t gaat...
Nu nog maar niet druk om maken !! hihi

Nathalie.. Dus mb was geslaagd? Wat lief dat je vriend mn handen op je buik deed !! ohh k had trane in me ogen toen ik t las.. wat romantisch !!!!
Welk liedje was t??

Mitsj... K sprak je gisteravond nog op msn... Mooie babykamer !

Frieda.. Meis gelukkig weer wat positievere berichten !!       Hoe ging t met Kyra vandaag ??Woensdag uitslag toch??

Bloemetje.. en hoe gaat ie met u ??

Onze Jazz is nog steeds op vakantie !! Nu al een week en blijft nog een week weg :(
Komt volg week dinsd pas terug !!

Liefs Maiki

ooohh sory ik vergeet ienieminie ! Sorr meis !!
Hoe gaat het?? Wen je al wat aan het idee??

Terug
Bovenaan