We wachten dus allemaal op Maike Sanne. Meis waar ben je?????
Maak me beetje ongerust dat je nog niks heb laten horen
Je zal hopelijk alleen moe en misselijk zijn, dat je daarom hier nog niet bent geweest
Hoop zo dat alles goed is met jou en de kleine. Laat aub iets horen
Bloemetje & ik zijn erover uit dat we helemaalllll geen zin hebben in eten koken, hihih
Ik heb niet eens honger, zij gelukkig wel. Hopelikj krijg je wat binnen vandaag meis. Beterschap, want klinkt echt beroerd hoe je je voeld. Hopelijk voel je je snel wat beter.
Dan maar ff update hoe het hier is. Vandaag brak, moe en misselijk. Gisteren erg druk gehad en misschien daar nu tol van betalen. Of zoals mijn vriend denkt: Ja de kleine groeit dus geen wonder dat je van alles voeld, hihih. En dat is opzich wel logische verklaring hè.
Gisteren duidelijk bij fysio aagegeven dat het op deze manier niet gaat werken. Want als ik fysio heb gehad kan ik 'smiddags & 's avonds amper lopen. Ik moet 's nachts veel vaker naar de wc. Maar ook veel meer moeite om in & uit bed te komen. Maar dat heeft te maken met mijn pijnlijke zieke heup. Die als ik er door zak zoveel pijn en belemmeringen geeft. Waardoor ik dus ook wat meer in rolstoel moet en dat heeft weer wisselwerking op boven lichaam. Dus tja soms valt het allemaal ffies niet meer, maar we gaan gewoon door. Ik merk dat ik nu ik dagje rustig aan moet doen van mezelf, dat ook wel beter kan, omdat ik gewoon niet alleen aan mezelf moet denken, maar ook aan de kleine. En mezelf er alleen maar mee heb als ik dat niet doe.
Dit weekend gaan we weer naar mijn schoonouders. Kan ik daar weer heerlijk in bad, kijk ik nu al naar uit. Hoe ik eruit kom zie ik dan wel weer, hihih. Zaterdag verjaardag van een oom van mijn vriend die 50 word en hebben we etentje. Zondag vieren we de verjaardag van mijn vriend zijn ouders, broertje en hem voor zijn familie, allemaal in 1x dus weer druk weekendje. maar scheeld wel dat we bij mijn schoonouders zijn en ik me niet druk hoef te maken over huishouden, de was of eten koken, hihih.
Nou meiden jullie zijn weer beetje op de hoogte. Hier steeds best moe, dus lig vaak vroeg in bed. Waardoor ik hier niet zoveel ben als ik zou willen.
Leifs nathalie