Zwanger worden of niet? Deel 3.

Maaike Sanne,
hoe gaat het met jou? is alles wel goed?

nathalie, hoe gaat het met jou?

Hier gaat het niet goed, word enkel erger, viel net bijna flauw onder de douche, en bang om nu recht te komen, angst om echt flauw te vallen, maar ja, alleen thuis. dus moet wel, buddy zal het niet voor me doen denk ik.
Ben blij dat dat schatje zo rustig is. Hij is erg lief voor me.

Liefs

Hi gezellige kwebbelmeiden, ben ik ook weer ffies.
Deze zwangere muts ligt in bed, want pff wat ben ik brak en moe
Maar hierover later meer, ik ga eerst ff lezen hoe het met jullie gaat
Teministe als Bloemetje niet teveel klept op msn, hihi (knipoog)

Liefs Nathalie

Ik reageer wel ff in delen, want anders onthoud ik het allemaal niet meer hoor. Mijn hoofdje kan niet zoveel info opslaan vandaag, hihih.

Mitsj moest erg lachen toen je vertelde over je hondjes. Maar ja als Kyra bang is dan is ze voor zowel groot hondje als klein lief hondje bang hoor. Ik had vroeger op de basisschool een vriendinnetje. Die als er een hondje was ze zelfs een straat om ging lopen, om er maar niet langs te hoeven, hihih.

En Bloemetje maar zeggen dat het wel mee valt wat te lezen is. Nou ik moet van paar daagjes hoor! En dat zwijgen lukt je ook niet echt hè, hihih

Maike Sanne, fijn dat jullie zo'n geslaagd weekend hebben gehad (het is intussen alweer bijna weekend, hahah) Het was super mooi weer. Jammer van je misselijkheid. Dus collega's weten het nu allemaal ook natuurlijk? Of heb je gezegd dat je zeeziek was, hihih. Hoe gaat het inmiddels met je na zoveel slaap te hebben ingehaald? Hoe was je echo meis, ben zoooo benieuwd. Dacht dat je vandaag moest, maar was al eerder las ik?

Jeetje meiden nu al met babykamer bezig of al weten hoe je het wil hebben? Ikke nog helemaal niet. We weten nu wel dat mijn vriend de kleine kamer als werkkamer krijgt ipv ikke als babykamer, maar qua kleuren e.d. of hoe of wat weet ik totaal nog niet. Ik wou eerst weten dat alles goed was met de echo en ga nu eigenlijk pas steeds meer over die dingen nadenken. En dat ik het leuk vind om te neuzen hier en daar, maar ja daar moet je ook de puf en tijd wel voor hebben hè. Nu de weekenden steeds zo druk en erg moe e.d. Maar ach komt nog wel.

Hier pas over 9 weken ofzo weer een echo, pff duurt lang. Had er ook met chiropractie over. Maar die zei: weet je dat kindje daar best wel op reageerd en dat het stralingen zijn enzo. Dus helemaal niet zo goed voor de kleine? Verbaasde me een beetje, want waarom krijgen we ze dan? Misschien dat ik dan toch maar netjes 9 weken ga worden, maar pff dat duurt wel lang hoor, hihi. 28 oktober eerst maar eens naar vk. Dat komt inmiddels ook steeds dichterbij.

Ik zal eens ff verder lezen. Liefs Nathalie

We wachten dus allemaal op Maike Sanne. Meis waar ben je?????
Maak me beetje ongerust dat je nog niks heb laten horen
Je zal hopelijk alleen moe en misselijk zijn, dat je daarom hier nog niet bent geweest
Hoop zo dat alles goed is met jou en de kleine. Laat aub iets horen

Bloemetje & ik zijn erover uit dat we helemaalllll geen zin hebben in eten koken, hihih
Ik heb niet eens honger, zij gelukkig wel. Hopelikj krijg je wat binnen vandaag meis. Beterschap, want klinkt echt beroerd hoe je je voeld. Hopelijk voel je je snel wat beter.

Dan maar ff update hoe het hier is. Vandaag brak, moe en misselijk. Gisteren erg druk gehad en misschien daar nu tol van betalen. Of zoals mijn vriend denkt: Ja de kleine groeit dus geen wonder dat je van alles voeld, hihih. En dat is opzich wel logische verklaring hè.

Gisteren duidelijk bij fysio aagegeven dat het op deze manier niet gaat werken. Want als ik fysio heb gehad kan ik 'smiddags & 's avonds amper lopen. Ik moet 's nachts veel vaker naar de wc. Maar ook veel meer moeite om in & uit bed te komen. Maar dat heeft te maken met mijn pijnlijke zieke heup. Die als ik er door zak zoveel pijn en belemmeringen geeft. Waardoor ik dus ook wat meer in rolstoel moet en dat heeft weer wisselwerking op boven lichaam. Dus tja soms valt het allemaal ffies niet meer, maar we gaan gewoon door. Ik merk dat ik nu ik dagje rustig aan moet doen van mezelf, dat ook wel beter kan, omdat ik gewoon niet alleen aan mezelf moet denken, maar ook aan de kleine. En mezelf er alleen maar mee heb als ik dat niet doe.

Dit weekend gaan we weer naar mijn schoonouders. Kan ik daar weer heerlijk in bad, kijk ik nu al naar uit. Hoe ik eruit kom zie ik dan wel weer, hihih. Zaterdag verjaardag van een oom van mijn vriend die 50 word en hebben we etentje. Zondag vieren we de verjaardag van mijn vriend zijn ouders, broertje en hem voor zijn familie, allemaal in 1x dus weer druk weekendje. maar scheeld wel dat we bij mijn schoonouders zijn en ik me niet druk hoef te maken over huishouden, de was of eten koken, hihih.

Nou meiden jullie zijn weer beetje op de hoogte. Hier steeds best moe, dus lig vaak vroeg in bed. Waardoor ik hier niet zoveel ben als ik zou willen.

Leifs nathalie

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:  Himmaal alleen op het NOD- lijstje..
Frieda- 04/11/'08 (?) en deze keer gaat het lukken! Doe je best Fritzie & mannetje   :p

Op het wachtbankje,  kom op Frieda we    voor je!

Spannend!! ~Frieda overtijd??~ Spannend!!!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op:  3 mei 2009

Jazzie, 25 jaar                        1e ronde, 2de kindje                Uitgeteld op: 27 mei 2009

Maike Sanne, 24 jaar       1e ronde na mk, 1e kindje     Uitgeteld op 3 juni 2009

VK of GYN bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 23-09-2008 om 16.45 uur
* 29-09-2008 om 15.30 uur i.v.m. ijzertekort geweest
* 21-10-2008 om 16.45 uur

Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
* 30-10-2008 om 11.20 uur - Gyn.

Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur
* 28-10-2008 om 16.00 uur

Jazzie
*21-10-2008 om 11.30 uur

Maike Sanne
*22-10-2008   om  08.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!
Plus: Wil je weten of het een jongetje of meisje gaat worden? Zet dan ff ja of nee achter je naam!!

Mitsj: Wil heel graag weten wat het wordt!
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur- Termijnbepaling
* Pretecho!  28-10-2008 om 20.45 uur- Lekker gluren!
* 3e echo       14-11-2008 om  09.45 uur- 20 Weken echo bij 21 weken  

Bloemetje Wil graag weten wat het word, vriend niet.
* 1e echo   04-09-2008 om 15.00 uur - Hartje gezien
* 2e echo     25-09-2008 om 10.00 uur - Hartje gehoord, Beebje was flink druk

Nathalie
* 1e echo      08-10-2008 om 8.40  uur - Hartje gezien & gehoord
* 2e echo      15-12-2008 om 16.00 uur - 20 weken echo

Jazzie
* 1e echo     21-10-2008 om 11.30 uur

Maike Sanne
*1e echo       14-10-2008 om 14.45 uur

Hoihoiiii

Sorry voor de late reactie..
Maar heb Nathalie, Bloem en Mitsj inmiddels al op msn gesproken..
Maar alles is goed !!!!!!!!!!!!!!
We hebben gister het hartje zien kloppen ! Ben echt zo ontzettend blij !
Ik was gister onwijs zenuwachtig, was giga misselijk en shakerig..
Maar toen we eenmaal in het kamertje waren was alles weg.. (goh hoezo zenuw8g..)
Ze probeerde het eerst via een buikecho maar daar konden we niet veel zien, dus toch maar een inwendige echo. En ja hoor... daar zage we een streepje met een knippperlichtje !!!     Vruchtje was nu 0.7 cm (klein he !?)
en werd geschat op 6-6-09 ipv 03..     Nou ja we zien het wel !
Over 4 weken krijg ik weer een echo.. Maar ze zei heel lief dat wanneer ik t echt niet meer kan houden ik eerder mag bellen..
Nou we proberen nog 4 weken te wachten.. ben nu in ieder geval gerust gesteld !!

Ik had gister ineens zon trek in boerenkool, dus moeder gebeld of we dar mochten eten;)     Dus na de echo daar gegeten en toen hebben we het mn ouders verteld.
We wilden t op ee leuke manier doen   maar t was toch plotseling (wilden t probere stil te houden tot na de volgende echo)
Mn vader zag een foto waar hubby op stond met mn oppasbaby.. en toen zei mn vader.. Dat staat je wel ! DUs nu maar snel naar huis ;)
Waarop manlief zei.. wie weet hoefd dat al niet meer ;)
Vader keek ons aan.. en wij lachen.. en toen zei mn moeder.. ik laat ff de hond uit
Hahha de dombos.. hadden t nie in de gaten !!
Toen mn moeder trug was had mn pa t in de gaten en die zei zo..Volgens mij worden we strax nog een keer opa en oma... en moeder geloofde t nogsteeds niet hhaha
Dus echo laten zien (je ziet nie veel maar toch)
Ze waren heel erg blij !!!      
Voel me ook erg opgelucht dat we t verteld hebben..   Wil t nu nog proberen verder aan niemand te vertellen.. OOk aan schoonouders nog niet, want mn schoonmoeder verspreekt zich dan toch..

Nou weer een hele update hihih...
Baby zat trouwens heel erg laag...

Nathalie meis. rustig aan doen en geniet strax lekker van je weekend !!
Bloem.. Ook jij rustig aan doen, maar lekker goed uitzieken !!!!
Mitsj..Lief dat je ook zo bezorgd was hihiih
Frieda.. Hoe was de uitslag van Kyra ??
Ieniemienie.. Kom je hier nog mee kletsen ??????

Kreeg trouwens een sms van Jazzie.. Ze genieten heerlijk van hun vakantie en ze is niet giga misselijk gelukkig !!!!

xxxxx

O ja Nathalie.. Je vroeg of collegas t nu weten maar nee !
We waren met manlief zn collegas en aanhang weg en heb gewoon gezegd dat ikdond en vrijdag de griep had.   Niemand heeft ook gemerkt dat ik misselijk was hoor !
gelukkig niet !!!

K ga trouwens morgen meteen bellen voor de afspraak voor 20 weken echo
Weet dat ik er wel snel bij ben, maar hier is t altijd snel vol en wil m op dvd krijgen
kreeg deze tip van de echomevrouw ;)

Hoi Maaike Sanne,

Yeah, heb je al gesproken natuurlijk. hihi.
En me niet meer zo laten schrikken hoor.

Dacht ff dat je het meende.
Meid geniet lekker.

Liefs

Terug
Bovenaan