Zwanger worden of niet? Deel 3.

Grrr Maike Sanne, we moeten jou echt ff bij je oortjes pakken. Zitten we hier kei lang in spanning. Komt die muts op msn zegd ze: nou helaas.... dus ikke helemaal slikken en hart slaat over. Blijkt ze gewoon minder ver zwanger te zijn, grrrr! Ik schrok me dood. Wil je dat nooiitttt meer doen!

Ontzettend fijn dat alles goed is gegaan meis. Jeetje 0,7 cm, hihih echt ukkie hoor
Wie weet ben je over 4 weken toch iets verder zwanger, we zullen zien!

Ik ben toch ff naar buiten gegaan eind van de middag, ff paar boodschapjes doen, was wel ff lekker. Maar sinds ik gegeten heb weer niet echt lekker. Dus ga maar lekker op de bank tv kijken denk ik.

Liefs nathalie

Hoi,

Meiden, zit ik hele middag en begin van avond zo te kleppen, kom ik niet meer reageren op jullie.
Haha.

Nathalie,
Ja, hier al bezig met de ideeën, vandaag staan er leuke muurstickers bij lidll in reclame, zou hem willen halen, maar voel me weer zo ongelofelijk beroerd vandaag. dat ik niet weet of ik de fut er voor heb. Zou ook nog wat voor buddy willen halen in de dierenwinkel, iets leuks wat ook in de aanbieding staat.

Wat lastig meid, dat je zoveel last hebt van je zieke heup, en zo een wisselwerking geeft in je lichaam. Doe rustig aan meid.
En lekker slapen wanneer je daar zin in hebt meid. zou ik ook doen.

Maaike Sanne,
Ja, meid, jou moeten we inderdaad aan de oortjes trekken.
Ik was ook wat ongerust omdat het zo lang duurde voor we wat hoorde. Toen zei ze helaas,
de tranen stonden al in me ogen, zegt ze, ben paar dagen minder ver.
Ooh wat was ik toen blij meid. Dat je dat erachter zei. Hehe. Maar laat me nooit meer zo schrikken he meid.
Ik ben zo blij voor je. Lekker genieten, en fijn dat je ouders het weten. Al heeft het ff tijd gehad om door te dringen he, hihi.

Zo, ik ga denk ik weer liggen, voel me nog steeds niet beter. iets minder lekker zelfs. vandaag kijk ik nog aan, en anders morgenochtend of tegen de avond vandaag toch de medicijnen halen. Want zoals nu kan ik het weekend niet in.

Liefs

Hoi Meiden,

Wat stil hier, niemand hier geweest gister? En van de tweede pagina moeten plukken?
Alles goed meiden?

Hier nog geen verbetering, dus zo medicijnen halen, heb ook baas gemaild dat ik er maandag waarschijnlijk ook niet ben.
Wil nu eerst aan mij en ons kleintje denken, en weer gaan als ik me echt goed voel, en zoals ik me nu nog voel, denk ik niet dat ik maandag fit op me werk sta. Bovendien sta ik daar in de kou te werken, en ben je gelijk weer ziek als je nog niet helemaal bent opgeknapt.

Hoop dat met jullie alles goed is.

Liefs

Hoiii

Bloemetje.. het is hier idd stil de laatste tijd !!
Ik had gisteravond herhalingsles van ehbo. dus geen tijd en later geen zin meer om te reageren..Giga moe !
Nu net ff schoongemaakt bij oude mensen waar ik al een jaar help in de huishouding.
Ze waren er niet, dus ff snel gedaan ihih
Nu ff op de bank, ineens weer misselijk :(
Moet strax van half 2 tot 5 oppasse, kijk er best tegenop als ik eerlijk mag zijn
Heb totaal geen fut meer, eczeem is weer in mn gezicht, ben verkouden bah
(lekker ff klagen haha)
Maar ja..we zullen wel weer moeten he.. Morgen hele dag werken.. 10 uren.. Dus vanaaf lekker vroeg op bed !!   Ben morgen hele dag alleen met 4 clienten, dus valt mee !
(waarvan 1 meervoudig gehandicapt en de rest licht verstandelijk)  

Nouk zal een poging doen om wat te eten..

Frieda.. Hoe was de uitslag van Kyra???

Hoi,

Maaike Sanne,
Weer misselijk, iets minder he, en geen zin in het oppassen, kan ik begrijpen als je je niet lekker voelt. Hopelijk voel je je snel weer beter.

Hier gaat het redelijk, iets meer de goede kant op. Maar ben er nog lang niet.
Hoop wel dat het nu eindelijk gaat beteren.

Vanmorgen ben ik heel snel ff in de lidl geweest, hadden muurstickers van winnie the pooh in de aanbieding. eentje daarvan heb ik net op de deur van de kinderkamer gehangen, zo mooi, zo lief, kijken wat reactie van vriend vanavond is.hihi.

Liefs

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:  Himmaal alleen op het NOD- lijstje..
Frieda- 04/11/'08 (?) en deze keer gaat het lukken! Doe je best Fritzie & mannetje   :p

Op het wachtbankje,  kom op Frieda we    voor je!

Spannend!! ~Frieda overtijd??~ Spannend!!!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op:  3 mei 2009

Jazzie, 25 jaar                        1e ronde, 2de kindje                Uitgeteld op: 27 mei 2009

Maike Sanne, 24 jaar       1e ronde na mk, 1e kindje     Uitgeteld op 3 juni 2009

VK of GYN bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 23-09-2008 om 16.45 uur
* 29-09-2008 om 15.30 uur i.v.m. ijzertekort geweest
* 21-10-2008 om 16.45 uur

Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
* 30-10-2008 om 11.20 uur - Gyn.

Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur
* 28-10-2008 om 16.00 uur

Jazzie
*21-10-2008 om 11.30 uur

Maike Sanne
*22-10-2008   om  08.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!
Plus: Wil je weten of het een jongetje of meisje gaat worden? Zet dan ff ja of nee achter je naam!!

Mitsj: Wil heel graag weten wat het wordt!
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur- Termijnbepaling
* Pretecho!  28-10-2008 om 20.45 uur- Lekker gluren!
* 3e echo       14-11-2008 om  09.45 uur- 20 Weken echo bij 21 weken  

Bloemetje Wil graag weten wat het word, vriend niet.
* 1e echo   04-09-2008 om 15.00 uur - Hartje gezien
* 2e echo     25-09-2008 om 10.00 uur - Hartje gehoord, Beebje was flink druk

Nathalie
* 1e echo      08-10-2008 om 8.40  uur - Hartje gezien & gehoord
* 2e echo      15-12-2008 om 16.00 uur - 20 weken echo

Jazzie
* 1e echo     21-10-2008 om 11.30 uur

Maike Sanne wil graag weten wat het word,manlief niet..
*1e echo       14-10-2008 om 14.45 uur-   Hartje gezien !!!!
*2e echo       11-11-2008 om 14.45 uur   (termijnecho)

Hi Meiden, hier net ook ff wat gegeten en mijn maag/buik begon helemaal te rommelen. Toen krijg ik ook nog brief van UWV, weer minder geld, dus ikke daar achteraan gebeld. Ja blijkt ik nu 2 jaar in de ziektewet te zijn dus word ik gekort. Heel fijn, en ook leuk dat ze je daar ook ff over informeren. Maar goed tis niet anders hè. Ik moet binnenkort maar ff uirzoeken hoe het nu allemaal zit met dat gedoe. Word er af en toe niet goed van al die instanties.

Gelukkig kan ik vanmiddag rustig aan doen, moet alleen nog ff onze tassen in pakken voor het weekend bij mijn schoonouders. En thuis nog wel opruimen, maar ja dat kan strakkies ook nog wel. Eerst maar ff rustig aan doen. Merk dat ik echt niet veel kracht/fut heb vandaag. En begin ook wat te snotteren. Jullie zitten me aan te steken meiden.

Bloemetje, goed van je dat je nu toch die medicijnen hebt genomen. Hopelijk helpen ze snel, want zoals het ging kan het ook niet hè meis.

Maike Sanne, wat naar dat je exceem weer terug is, blijft maar terugkomen hè.
Vanmiddag oppassen en morgen hele dag werken, pff. Valt allemaal niet mee.

Frieda hoe is ie met jou meis? En de rest van de meiden natuurlijk.

Wanneer komt Jazzie eigenlijk terug van vakanatie?

Liefs Nathalie

Oh Nathalie..Maar rustig aan doen nu hoor ! En natuurlijk genieten van je weekend bij je schoonouders !!Maar lekker relaxen en in bad ;)
Dus gekort... klote zeg !!

Jazzie zit nog lekker in Turkije..Komt as dinsdag terug, gaat dan meteen door naar de vk voor intake en echo !!! Spannend !!
Ze smste me vd week dat ze een goede vakantie hebben en niet al te misselijk is, dus ideaal lijke me !
Heerlijk hoor, wij zitten hier in   t pokke weer ! Vind t maar koud brr..

Nou ik zal nog snel ff stofzuige en dan richting oppaskindjes xxx

Terug
Bovenaan