Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi,

Nathalie, toch nog lekker broodje op. Hihi, en die vriend van jou eerst je broodje maar jatten he, hihi.
Nu lekker rustig aan doen he meis.

Maaike Sanne, hoop dat het oppassen meevalt.

zat net met mn moeder te chatten, was al wat misselijk,begint ze over een operatie die ze mag volgen van een klant van dr, bah, dank je moeder, hehe, nu kreeg k mn brood niet meer binnen.

Hier gaat het redelijk. Ben alleen weer koorts aan het krijgen, en loopt nu alleen maar op. Weet niet goed wat ik hier tegen moet doen, paracetamol slik ik niet graag, maar voel zweet al over mn lijf lopen.

Liefs

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie?
Hoe is jullie weekend geweest?

Hier gaat het weer wat beter.
Morgen nog dag thuis en dinsdag weer aan het werk.

Liefs

Hoihoiii

Hier een goed weekend gehad.   Gister 10 uren gewerkt, en vandaag lekker niks gedaan,heerlijk !!
Ouders belden of we een biertje kwamen drinken (manlief dan ;))
en daar waren mn zusje en dr man ook
We kregen allebei (alle 4) een kledingestje met een mutsje.. echt zooo lief !!
Nu is het echt.. ons eerste cadeautje gekregen !!!
Soms nog moeilijk te bevatten hoor,maar het is echt hihih

Bloemetje.. Mooi dat het weer wat beter met je gaat !!

Nathalie..Hoe was je weekend bij schoonouders??

Mitsj.. Gaat ie nog?? Ok al wat opgekapt??

EN frieda !! Meis... hoe gaat ie???

Hoi,

Maaike Sanne,
Wat lief zo een cadeautje, hehe, erg leuk, zo word het allemaal echt he:)
En gister zo lang gewerkt, gaat het weer beter met misselijkheid?

Mitsj,
Hoe gaat het met jou? Heb je al minder last? Of werken de medicijnen nog steeds niet?
En had nog vraagje aan jou, vanaf wanneer hoorde jij met doptone het hartje zelf?

Frieda,
Hoe gaat het met jullie? En de kleine meid?

Nathalie,
Fijn weekend gehad? En wel rustig aan kunnen doen?
Of erg druk gehad?
Hoe voel je je nu?

Zo, dames,
tot morgen meiden.

xx

Hoihoi!

Hier nog niet veel nieuws hoor! Nog steeds veel misselijk, wat buikpijn, moe, en kokhalzen.
Die ijzertabletten werken volgens mij wel wat, maar dat zal ik morgen wel horen als ik weer naar de vk moet!
Bloemetje: Met de doptone kon ik met 15 weken wat horen, maar lang niet zo goed als bij de vk dus ik gebruik hem eigenlijk nooit.
MaikeSanne: Leuk dat jullie een kledingsetje kregen voor de baby! Dan is het pas echt echt he! Hoe voel je je nu? Gaat het al wat beter of ben je nog steeds zo beroerd?

Ik ga weer aan het werk! Ik werk nu nog fulltime maar ik heb bij mn manager aangevraagd of ik wat minder mag werken omdat ik zo moe ben en vaak ziek thuis! Dus dat hoor ik deze week als het goed is!

Groetjes!

Hoi,

Mitsj,
gelukkig werken pillen beetje, fijn. hoop dat je je ook beter voelt.
Buikpijn? wat voor buikpijn heb je dan?
En nog steeds kokhalzen? Moet je ook nog braken.
Hopelijk kan je wat minder gaan werken. Is wat prettiger voor jou en misschien ga je je dan wat beter voelen. hoop het voor je meis.

Ik hoorde van de week ook niets, enkel bewegingen, maar hartslag kon ik niet vinden. heb ook dikkere buik van mezelf. Dus ja, misschien ook daarom.

Hoe gaat het met andere meiden?

Vandaag nog dagje thuis, morgen ga ik weer proberen te werken, hoop dat het lukt. voel me nog steeds wat slap.

Eva.

Hoihoi!

Gelukt! Van 40 uur ga ik met ingang van deze week 32 uur werken!
Heb voortaan elke donderdag vrij, heerlijk! Lekker uitrusten!
Werk via uitzendbureau bij een bedrijf in Kampen, en was een aantal loonstroken kwijt door de verhuizing. Dus zou lastig kunnen worden als ik een uitkering moet aanvragen, stel dat ze me er uit schoppen. Maar heb net alle loonstroken vanaf april gekregen, dus ben superblij! Weer een hele zorg minder :D

Morgen weer naar de vk! Ben benieuwd hoe het nu is met mn bloeddruk en ijzer! Ben dit weekend weer een paar keer een tijdje buiten de deur geweest, en helemaal niet zo raar gevoeld! Ben nog steeds wel heel moe enzo, maar hoort er ook een beetje bij denk ik!
Volgende week dinsdag hebben wij een pretecho, 's avonds. Hoop zo dat ze kunnen zien of het een jongetje of een meisje is, en of het er gezond uitziet zeg maar.. Leukleukleuk! Best duur maar ik heb er heel veel zin in!

Ik ga maar weer aan het werk.. Liefs!

Hoi,

Mitsj,
Wat fijn dat je minder kan gaan werken, een dag rust is erg prettig denk ik.
Lekker genieten van die dag. Weet je al meer of je mag blijven daar of niet?
Hoop van wel, zou een hele zorg minder zijn voor je.

En bijna die echo, ooooooooh, wat leuk. Ik ben ook zo benieuwd of het een jongen of een meisje is, maar mn vriend wil het liever niet weten, ik wel.
Maar kan geen 20 weken mn mond houden. Word dus nog klein dilemma.
Ben benieuwd.

Liefs

Terug
Bovenaan