Zwanger worden of niet? Deel 3.

Ohh spannend zeg Frieda haar nod is weer bijna. Dus tandje harder duimen allemaal! Hoop zo dat je ons gezelschap komt houden meis!

Bloemetje wat fijn dat die arts eens ff goed naar je heeft gekeken en dat er nu meer duidelijkheid is zeg. Hoe rijd jullie nieuwe auto? Hoe gaat het met Buddy? Voel je je al wat beter dan de laatste dagen?

Maike Sanne hoe gaat het vandaag met je exceem meis? Hoe gaat het met je oppaskindjes? Zijn ze al helemaal gewend bij jullie thuis? Ben je nog gaan werken deze week of niet? Griepje helemaal voorbij?

Mitsj wat onwijs stoer dat jullie zoveel echo foto's hebben en alles zo mooi konden zien en het op dvd hebben. Ik hoorde gisteren van een vriendin dat ze het hier niet meer met dvd doen. Hun zoontje is nu 1,5 en hun hadden gewoon camera meegenomen, dat mocht. Iedereen heeft het over videoband (vroeger) of dvd meenemen, want dat is zo mooi. Maar ja als het hier niet meer is.

Vanmorgen wezen therapie zwemmen. Tis heel leuk om te merken dat iedereen zo mee leefd enzo. Ook op hyves leuke reacties e.d Ontzettend lief allemaal. Had ik al verteld dat ik gisteren info heb gezocht over zwangerschapzwemmen en dat ik daar maandag mee ga beginnen? Volgens mij niet hè, want gistern avond was ik zo moe dat ik niet meer ben komen kletsen hier. Best drukke dag gehad namelijk. Gelukkig heb ik vanmiddag helemaal nisk in mijn agenda staan. En fysio van morgen gaat niet door omdat fysiotherapeute ziek is. Dus wat dat betreft heb ik al weekend. Heerlijk!

Meiden wens jullie fijne dag en tot snel!

Liefs Nathalie

Hoi dames,

Was ik weer, vanmorgen bij de gynaecoloog geweest.
Was een kort bezoekje, even verteld over de cardioloog en de second opinion.
Verder niet veel bijzonder, gaat allemaal goed. Ze stuurde me weer bijna buiten zonder hartje te laten horen, ik zeg zou dat wel graag even horen hoor.
Dus eventjes gekeken met echo. Wat is ons kleintje weer groot geworden, haha, wat gaat dat hard zeg. Alles is goed, heerlijk hoor.
Net ook paar leuke kleertjes gekocht, ga stilaan eens beginnen nu, hihi, zitten morgen alweer op 16 weken.

24 december moet ik weer terug, zal het straks even veranderen in het schema.

Maaike Sanne,
hoe gaat het vandaag?

En Nathalie, met jou?

Mitsj,
fijne vrije dag gehad vandaag?

Frieda,
hoe gaat het met jou?

En Jazzie,
hoe is de misselijkheid vandaag?

Liefs

Fijn zeg bloemetje dat je jullie kleine ff snel met echo mocht zien om hartje te horen.
Fijn dat alles goed gaat. Bijzonder hoor zo ff een glimp opvangen. Ik ben zondag alweer 14 weken. De tijd lijkt idd steeds sneller te gaan.

Fijne avond meiden. Liefs Nathalie

Hoi,

Inderdaad, erg fijn dat ik snel even kon gluren hihi.
Heerlijk hoor.

En eens die twaalf weken voorbij zijn gaat het stukje sneller he?
Vind ik toch.

Liefs

Nu gaat het hard hier!!
Fijn dat het goed gaat bloem!

Hier gaat het ook goed! Zo waar neemt de misselijkheid af!
Ben al 2 dagen minder misselijk en vandaag NIET! misselijk.
Ik ben hier zo blij mee. hoop dat dat zo blijft.

Ik voel de laatste 2 dagen steeds mijn baarmoeder.. alsof die heel gespannen is. Groei?! denk ik.
verder gaat het met mij goed.

Liefs Jazzie

Hoii hoiii

Hoe is het met de   zwangere mutsen?:p
Hier gaat ie goed !
Net als Jazzie ben ook ik iets minder misselijk dan de afgelopen tijd !
Gister zelfs goed bij t opstaan.. maar toen ik om kw over 12 bij mn zus binnen liep werd ik ineens misselijk en ja hoor.. hun wc ff in gewijd ;)
Daarna voelde ik me een stuk beter.   Smidags ook gaan werken, ging goed !
Nergens last van ! Ja .. gisteravond toch wel moe..
Vandaag lekker vrij dagje.. ff wat dingen in huis gedaan, boodschappen, was etc !
Toen we samen om boodschappen waren, kreeg ik ineens weer van die irri steekjes in mn buik., dus snel naar huis...
Thuis zake het gelukkig weer af..   Vanavond moete we op verjaardagsvisite van een vriend.. Kijk er eigenlijk best wel wat tegenop. Hij woont nog thuis en zn ouders zijn wel leuk maar doen altijd net iets te overdreven..
Ben ook best bang dak misselijk ga worden oid.. Gelukkig ist vlakbij dus ben zo thuis. En we maken t niet te laat want moet morgen weer 10 uren dienst draaien..

nou we gaan nu ff wat eten en dan me klaar maken.. bah haha

Gezellig weekend allemaal !! xx

Maike sanne fijn dat het beter gaat! wel lange dagen drraai je zo zeg!

Ik heb iets te vroeg gejuicht. heb al weer 2 dagen bij opstaan gespuugd
Hoop echt dat het gauw over is.. Zelfs mijn zoontje maakt kots-geluiden!!!

Hoe is het verder met iedereen hier?!

Liefs Jazzie

Hi Meiden, hier moe, maar wou toch ff bij jullie komen kijken.
Hier gelukkig ook iets minder misselijk, maar nog wel aanwezig hoor
Heb gelukkig nog nooit hoeven spugen en hoop dat het me bespaard blijft.
Ik ga ff op de bank liggen, kom later of snel wel ff bij kletsen. Nu ff geen puf voor

Wens jullie nog fijne avond en tot snel!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan