Zwanger worden of niet? Deel 3.

Mitsj !!!! K sprak je net al ff op msn... Maar giga veel plezier met de pretecho !
Ben zooo benieuwd !!!!

xxx

Eten is idd wel moeilijk als je zwanger bent!
Ik heb meestal pas trek in iets als ik iets zie of hoor.. niet altijd gezond.. maar het gaat redelijk goed.
maar als ik echt een lust heb ineens geef ik er vaak wel aan toe.

12 weken is het beste om dan termijn te bepalen .. met 20 weken is het weer moeilijker door grote kind en meten en ligging.

Hier gaat het wel goed. ben natuurlijk nog steeds misselijk...
maar vandaag redelijke dag..
voel nu wel een btje mijn baarmoeder groeien.. (denk ik)

meiden hoe is het met de rest? frieda? hoe gaat het met je en kyra? en je sch-pa natuurlijk?
Mitsj? hoe is het met jou?
en bloem.. hoe is het met jou dan?

liefs Jazzie

Hi Meiden, was idd voor goede termijn te rekenen, omdat de kleine de vorige keer nog maar zo klein was. En moest ook duidelijk ff vragen of ze overal goed naar wil kijken enzo met klompvoetjes e.d, want dat is wel eens voorgekomen in de familie. De vk zei het eigenlijk meteen dat ze vond dat we nog een echo moesten maken, dus hoefde er niet om te vragen. Dat ik met 10 weken echo heb gehad komt omdat we eerst dachten dat ik langer zwanger zou zijn. Ben wel blij hoor dat we onze kleine nog ff mogen zien voor 15 december, want had vanmorgen beetje buikpijn en dan wil ik toch wel ff zeker weten dat alles goed is. Nu weet ik ook wel dat buikpijn ook bandenpijn kan zijn en dat het allemaal niks hoeft te betekenen hoe ik me voel. Maar geeft me toch wel geruststellend gevoel.

Mitsj hoe was jullie echo meis? Ik probeer idd dingen te eten, als ik maar iets binnen krijg hè. Ik heb opzich wel voordeel dat ik niet eetbuien heb of zin heb in hele slechte dingen, die smaken juist niet zo. Heb gisteren mandarijntjes gehaald en die gaan er goed in, hihih. Maar ja om nou steeds een mandarijntje te eten is ook zo wat hè. Hhaha nee dat doe ik ook niet hoor. Ik moet gewoon een beetje achter komen wat wel en niet gaat.

Meiden ik duik mijn bedje in. Fijne nacht. Hopelijk slapen jullie allemaal goed.

Frieda meis, dikke knuff ik duim nog steeds voor je hoor!

Liefs Nathalie

Hoihoi!

Hier ben ik ff snel.. Ff laten weten hoe de echo was! Ik moet over een paar minuutjes naar mn werk dus ff vlugvlug!

Echo was super!!!!! We hebben alles mooi uitgelegd gekregen, heel erg mooie foto's gekregen en beebje lag heerlijk te relaxen. Lag met zn handjes omhoog, net alsof hij al in de wieg lag!!
Echt supergaaf, daarna werd hij heel erg druk want ze moest er constant achteraan met het echo-apparaat hihi.. Gelukkig bleef het gezichtje wel steeds zichtbaar, dus we hebben heel erg mooie foto's gekregen! Stuk of 10 zwartwitfoto's en 3 kleurenfoto's.
En ook nog een dvd van de hele echo, da's echt super om terug te zien!
En tadadadaddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we weten wat het wordt!! Ze hoefde maar even te zoeken, en na wat uitleg zagen wij het ook!! Echt supersupersupergaaf :D     Ze wist het heel erg zeker, echt voor 100 procent zeker! Hebben nog een bewijs op de foto meegekregen hihi!
Nou meiden! Zit helemaal op mn wolk hihi!!

Fijne dag vandaag!!

Liefs!

Mitsj

Jaaa Mitsj !!!     Mooi dat te zien was of het een jongetje of meisje word !
Ben erg benieuwd ;)
Super om een dvd te hebben he !   Laten jullie die ook aan familie ed zien? Of is heel duidelijk wat het word?   De dvd van de beebs van mn zus is ook super om te zien, erg duidelijk, net of zwaait hij/zij een paar keer ! Super !
Geniet er van meis !!

Hier vandaag weer erg veel eczeem..t houd ook maar niet op he :(
Snachts weer veel jeuk en dan sochtends weer onder de vellletjes :(
en nu is hele gezicht weer vuurrood ! Verdorie t ging zo goed...
Net wel ff lekker in bad gelegen in de hoop dat t opknapte, maar helaas
Zo ff de was buiten hangen, maybe helpt de frisse lucht (al geef ik t weinig hoop)
Verder weinig nieuws...

Frieda.. Hoe gaat ie ?????

Hoi meiden,
Was ik ook weer, alweer dagje niet geweest.
Laatste week beetje druk, en proberen aantal dingen stilaan te gaan regelen.

Maaike Sanne,
Vandaag nog thuis meis? Jammer dat je nog steeds zo onder exceem zit.

Nathalie,
Wat fijn dat je hartje kon horen, en eerder echo, jippie, wat leuk hehe.
En lekker eten waar je zin in hebt, inderdaad wel proberen om niet te veel slechte dingen te gaan eten, haha. Want anders komen de kilo's er snel aan denk ik.
Hoe gaat ie vandaag?

Jazzie,
ook misselijk, maar gelukkig nog te doen. Niet zoals bij je zoontje?
En baarmoeder aan het groeien, heb ik ook tijdje gehad dat ik dat goed voelde.
Nu zie ik het vooral dat buik aan het groeien is, hihi.

Mitsj,
Wat fijn, goede echo, oooh en jullie weten wat het word?
Ik denk een jongetje. Hehe, en jij weet of ik het goed heb of niet.
Houden jullie het alleen voor jullie zelf? of weten opa en oma het ook?
Morgen weer lekker dagje vrij.

Frieda,
Hoe gaat het met jullie?

Hier gaat het redelijk, nog wel af en toe duizelig hoor. Maar ja, niet veel aan te doen, enkel bloedonderzoek afwachten.

Vandaag ook bij andere cardioloog geweest. Omdat ik met de vorige geen goede ervaring had, en zijn tegenstrijdige verhalen niet echt waardeer.
Deze cardioloog zei dat het helemaal geen kwaad kan, enkel dat ik in ziekenhuis moet bevallen en baby in de gaten moet worden gehouden, het leverde verder helemaal geen problemen op.
De vorige arts deed elke keer overkomen dat ik me maar aanstelde, en niet probeerde zonder medicatie. Maar uit ervaringen van andere mensen die ik ken die daar gaan, blijkt dat hij dat bij meerdere mensen doet.
Deze arts zei, ik kan zien aan je hartfilmpje, dat je hier echt wel last van hebt. En dat je je medicatie ook nodig hebt.
Mag nu bij hem onder controle blijven. 3 december moet ik weer terug, dan ben ik ongeveer 22 weken, en dan wil hij me weer zien om te kijken hoe het dan met me gaat.

Zo, verhaal geworden, maar dan weten jullie dit ook weer.

Liefs

NOD- en Zwangerlijstje!

NOD:  Himmaal alleen op het NOD- lijstje..
Frieda- 04/11/'08 (?) en deze keer gaat het lukken! Doe je best Fritzie & mannetje   :p

Op het wachtbankje,  kom op Frieda we    voor je!

Spannend!! ~Frieda overtijd??~ Spannend!!!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op:  3 mei 2009

Jazzie, 25 jaar                        1e ronde, 2de kindje                Uitgeteld op: 27 mei 2009

Maike Sanne, 24 jaar       1e ronde na mk, 1e kindje     Uitgeteld op 3 juni 2009

VK of GYN bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 23-09-2008 om 16.45 uur
* 29-09-2008 om 15.30 uur i.v.m. ijzertekort geweest
* 21-10-2008 om 16.45 uur
* 17-11-2008 om 16.45 uur

Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
* 30-10-2008 om 11.20 uur - Gyn.

Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur
* 28-10-2008 om 16.00 uur

Jazzie
*21-10-2008 om 11.30 uur
*17-11-2008 om 09.30 uur

Maike Sanne
*22-10-2008   om  08.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!
Plus: Wil je weten of het een jongetje of meisje gaat worden? Zet dan ff ja of nee achter je naam!!

Mitsj: Wil heel graag weten wat het wordt!
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur- Termijnbepaling
* Pretecho!  28-10-2008 om 20.45 uur- Lekker gluren!
* 3e echo       14-11-2008 om  09.45 uur- 20 Weken echo bij 21 weken  

Bloemetje Wil graag weten wat het word, vriend niet.
* 1e echo   04-09-2008 om 15.00 uur - Hartje gezien
* 2e echo     25-09-2008 om 10.00 uur - Hartje gehoord, Beebje was flink druk
* 3e echo     19-11-2008 om 12.00 uur - 20 weken echo bij 19 weken

Nathalie
* 1e echo      08-10-2008 om 8.40  uur - Hartje gezien & gehoord
* 2e echo      15-12-2008 om 16.00 uur - 20 weken echo

Jazzie Wil graag weten wat het wordt maar houd het geheim
* 1e echo     21-10-2008 om 11.30 uur- Hartje en beweging gezien
* 2e echo      17-11-2008 om  09.30 uur- Termijnecho

Maike Sanne wil graag weten wat het word,manlief niet..
*1e echo       14-10-2008 om 14.45 uur-   Hartje gezien !!!!
*2e echo       11-11-2008 om 14.45 uur   (termijnecho)

Terug
Bovenaan