Hoi meiden,
Was ik ook weer, alweer dagje niet geweest.
Laatste week beetje druk, en proberen aantal dingen stilaan te gaan regelen.
Maaike Sanne,
Vandaag nog thuis meis? Jammer dat je nog steeds zo onder exceem zit.
Nathalie,
Wat fijn dat je hartje kon horen, en eerder echo, jippie, wat leuk hehe.
En lekker eten waar je zin in hebt, inderdaad wel proberen om niet te veel slechte dingen te gaan eten, haha. Want anders komen de kilo's er snel aan denk ik.
Hoe gaat ie vandaag?
Jazzie,
ook misselijk, maar gelukkig nog te doen. Niet zoals bij je zoontje?
En baarmoeder aan het groeien, heb ik ook tijdje gehad dat ik dat goed voelde.
Nu zie ik het vooral dat buik aan het groeien is, hihi.
Mitsj,
Wat fijn, goede echo, oooh en jullie weten wat het word?
Ik denk een jongetje. Hehe, en jij weet of ik het goed heb of niet.
Houden jullie het alleen voor jullie zelf? of weten opa en oma het ook?
Morgen weer lekker dagje vrij.
Frieda,
Hoe gaat het met jullie?
Hier gaat het redelijk, nog wel af en toe duizelig hoor. Maar ja, niet veel aan te doen, enkel bloedonderzoek afwachten.
Vandaag ook bij andere cardioloog geweest. Omdat ik met de vorige geen goede ervaring had, en zijn tegenstrijdige verhalen niet echt waardeer.
Deze cardioloog zei dat het helemaal geen kwaad kan, enkel dat ik in ziekenhuis moet bevallen en baby in de gaten moet worden gehouden, het leverde verder helemaal geen problemen op.
De vorige arts deed elke keer overkomen dat ik me maar aanstelde, en niet probeerde zonder medicatie. Maar uit ervaringen van andere mensen die ik ken die daar gaan, blijkt dat hij dat bij meerdere mensen doet.
Deze arts zei, ik kan zien aan je hartfilmpje, dat je hier echt wel last van hebt. En dat je je medicatie ook nodig hebt.
Mag nu bij hem onder controle blijven. 3 december moet ik weer terug, dan ben ik ongeveer 22 weken, en dan wil hij me weer zien om te kijken hoe het dan met me gaat.
Zo, verhaal geworden, maar dan weten jullie dit ook weer.
Liefs