Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi,

Nathalie,
Dank je.
En gewoon doen hoor. Ze zal het vast niet erg vinden.
En daarna weer lekker op je bed.

Liefs

Hoi,

Hoe het was,
Waarschijnlijk bloedarmoede, of dat baarmoeder snel groeit, en op je organen ofzo drukt waardoor je bloedsomloop minder snel gaat, en je dus duizelig word, of nasleep van verkoudheid, maar dat dacht hij niet, omdat ik nu continu duizelig ben, en af en toe echt zwart voor mijn ogen word, moet bloed laten prikken, en ook bij gyn aangeven.

Liefs

Hoiii

En daar stonden we weer op pagina 2 !
Bloemetje.. Hoop dat je snel weet wat er aan de hand is !

Nathalie.. Hoe was het bij e vk? Voel je je al wat beter?

En hoe is t met de andere dames??

Hier gaat t zn gangetje. Ga morgen weer aan het werk. (tenminste dat ligt in de planning)   Kan gelukkig weer wat beter ademen, alles komt nu eindelijk los
Wel weer wat meer last van eczeem :(
Verder weinig nieuws...

xx

Hi Meiden, ik moet om 16.00 uur naar vk. Dus jullie moeten nog ffies geduld hebben. Heb net fysio gehad. En zit nu bij de komen op de bank met een bakje yoghurt.

Als ik dat zo lees kon ik wel eens precies hetzelfde hebben als jou bloemetje. Ik zal dalijk eens ff met vk overleggen. Misschien stuurt ze me wel door naar ha, we zien het wel. Hoop aan ene kant nog wel dat we echo tussendoor mogen maken, want nog 7 weken wachten duurt me eigenlijk te lang, hihih. Vanmorgen had ik wat buikpijn, daar schrok ik wel een beetje van. Maar nu gaat het gelukkig iets beter.

Als ik   bij Vk ben geweest horen jullie het van me.

Liefs Nathalie

Net terug van de verloskundige en het hartje van onze kleine Uk weer mogen horen. Dat was inmiddels alweer 3 weken geleden en het blijft zo onwijs fijn   Heel luid & duidelijk kon je het horen. Als ik er aan denk gaat mijn hart zelf sneller kloppen. Echt zo bijzonder dit

Uitslagen van glucose & hb waarde was gelukkig allemaal goed. Mijn bloeddruk was 139 over 75 dus ook niks op aan te merken   En ik ben 1 kilo gegroeid  Pff wat een opluchting zeg, hihi.
Morgen moet ik een afspraak maken voor nog een echo. Omdat onze Uk 3 weken geleden nog maar zo klein was, wil ze graag een goede termijn echo hebben. Ikke helemaal blij

Ik heb ook verteld hoe ik me de laatste 1,5 week voel, maar het schijnt er allemaal bij te horen, pff. Ik moest maar gewoon rustig aan doen. En als ik duizelig was met mijn hoofd tussen mijn benen gaan zitten. En niet teveel overal op letten.

Het eten gaat de laatste 1,5 week ook niet echt toppie en ik moest maar gewoon eten wat ik lekker vind  Ikke helemaal verbaasd. Ikke uitleggen dat ik juist zoveel mogelijk groente en gezond wou eten, omdat ik het idee heb dat dat het gezondst is. Maar ze zei als je op dit moment bijvoorbeeld zin hebt in patat moet je dat gewoon eten, dan is je lichaam daar aan toe. Nou dat gaat wat worden. Bah moet niet aan patat denken maar goed, haha. Rauwkost en fruit schijnt vaak wel te gaan. Dus moest me maar niet te druk maken zei ze en gewoon lekker genieten.

Meiden fijne avond en tot snel!

Liefs Ons

Net terug van de verloskundige en het hartje van onze kleine Uk weer mogen horen. Dat was inmiddels alweer 3 weken geleden en het blijft zo onwijs fijn   Heel luid & duidelijk kon je het horen. Als ik er aan denk gaat mijn hart zelf sneller kloppen. Echt zo bijzonder dit

Uitslagen van glucose & hb waarde was gelukkig allemaal goed. Mijn bloeddruk was 139 over 75 dus ook niks op aan te merken   En ik ben 1 kilo gegroeid  Pff wat een opluchting zeg, hihi.
Morgen moet ik een afspraak maken voor nog een echo. Omdat onze Uk 3 weken geleden nog maar zo klein was, wil ze graag een goede termijn echo hebben. Ikke helemaal blij

Ik heb ook verteld hoe ik me de laatste 1,5 week voel, maar het schijnt er allemaal bij te horen, pff. Ik moest maar gewoon rustig aan doen. En als ik duizelig was met mijn hoofd tussen mijn benen gaan zitten. En niet teveel overal op letten.

Het eten gaat de laatste 1,5 week ook niet echt toppie en ik moest maar gewoon eten wat ik lekker vind  Ikke helemaal verbaasd. Ikke uitleggen dat ik juist zoveel mogelijk groente en gezond wou eten, omdat ik het idee heb dat dat het gezondst is. Maar ze zei als je op dit moment bijvoorbeeld zin hebt in patat moet je dat gewoon eten, dan is je lichaam daar aan toe. Nou dat gaat wat worden. Bah moet niet aan patat denken maar goed, haha. Rauwkost en fruit schijnt vaak wel te gaan. Dus moest me maar niet te druk maken zei ze en gewoon lekker genieten.

Meiden fijne avond en tot snel!

Liefs Ons

Hoiii

Nathalie.. Fijn dat verder alles toppie was !
Dus een extra echo?? maar strax bij de 20 weken echo zien ze strax  toch wel hoe groot hij/zij is ??     (of is dit domme vraag...)
Maar wel leuk...een extra echo

En wat t eten betreft.. idd daar heeft ze gelijk in. Ik probeer ook zovee mogelijk gezond te eten maar soms lukt me dit echt niet. Dan is het eten klaar en heb ik echt geen trek.. maar we zullen toch wat moeten eten he :p

Hier verder weinig nieuws..

Hoe ist met Bloem vandaag??? xxx

Terug
Bovenaan