Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hi Meiden,

Frieda wat jammer meis dat je toch ongi bent geworden. We hadden inmiddels goede hoop! Hopelijk binnenkort ook bij ons op het lijstje meis. Denk aan je!

Bloemetje wat naar dat je zoveel pijn en beperkingen tegen komt momenteel. Is het gelukt met het behang? Wlke kleur heb je uitgekozen?

Hier ook al paar dagen pijn in mijn heup en momenteel best moe, dus ga weer ff rustig liggen. Verder gaat het zijn gangetje. Tot snel

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,
Alles goed met jou vandaag? Hoe gaat het met je heup?

En hoe gaat het met de andere meiden?

Het is een geelbruin papier geworden, met beertjes motief. Erg mooi.
Wel was het gaan bestellen me net teveel en heb ik daardoor erg veel pijn gehad.
Vandaag rustigere dag gehouden.
Vandaag is me vader met zijn vriendin geweest. Ze hebben alles schoongemaakt en opgeruimd, gestreken, echt alles hebben ze gedaan voor ons, samen met vriend.
Schoonpa is geweest om ander bed neer te zetten dat ie gister heeft gemaakt, eentje die hoger is en waar ik dus makkelijker uit kom. Erg fijn. Staat nu mooi in elkaar, met een laag grondverf, maar momenteel is dat voor ons voldoende, wanneer ik weer beter kan, of na de bevalling gaan we die schilderen. Maar momenteel ben ik al zo blij met een bed dat hoger is en waar ik enkel me beetje hoef af te duwen met mn armen zodat ik er makkelijk uitkom. Bij die andere was dat erg moeilijk, die was erg laag.

Verder gaat alles prima met ons.

Hoop met jullie ook.

Liefs

Hi Meiden, mijn heup gaat ook nog niet zo toppie.
Wat balen dat je zoveel pijn en beperkinge hebt Bloemetje.
Wat lief dat je zoveel hulp krijgt van alle kanten en ander bed, waar je makkelijker uit komt. Daarom lig ik ook op het logeerbed in onze slaapkamer.
Super dat jullie al behang hebben uitgekozen, ik weet het nog steeds niet, hihih
Is dat beertje motief over het hele behang of is het met een rand?

Hoe is het met de andere meiden?

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,

Voor jou ook vervelend dat je zoveel last hebt van je heup.

En inderdaad erg fijn dat we hulp hebben gehad vandaag. Ik moest hen maar vertellen wat ik wou en ze deden het voor me, heel me huis in onder handen genomen.

Het behang is over hele behang dat motief, maar kleinere beertjes, en een rand, erg leuk, en denk ook wel erg mooi over hele kamer zelfde kleur, we vonden deze mooiste maar waren niet echt mooie kleuren voor erbij.

Hoe gaat het met andere meiden, is rustig hier.

x

Hoihoi!

Nathalie, jammer dat je zo een last hebt van je heup! Echt balen meid.. Ben je al bezig met zo een Freewheeler?
Maikesanne, jou spreek ik al genoeg op MSN hihi.. Maar jullie hebben wel een mooie auto!!!
Jazzie, hoe is het met jou?? Blijft misselijkheid nog steeds afnemen? Jammer dat je hier niet meer zo vaak bent!!
Bloemetje, had je het huis nu al zo vies dan, dat ze kwamen helpen?

Meiden, ik laat namens Fritzie even weten dat ze dus een miskraam heeft gehad afgelopen vrijdag.
 Ze komt daarom voorlopig even niet op het forum, omdat er aardig wat afgemopperd wordt over vanalles, terwijl zij graag de kwalen had overgenomen in ruil voor haar miskraam. kDoel daarmee niet op jou hoor Nathalie! Van jou vind  ik het wat anders!
 Maar kvind dat het wel even gezegd mag worden, omdat we met een vaste club begonnen zijn met forummen en dat Fritzie zich nu niet op haar gemak voelt hier!
tZou fijn zijn als het hier wat minder klagerig is, en wat vrolijker want ik weet dat er meer meiden zijn die daarom niet meer op dit forum komen zo vaak.. Het was een superleuk clubje, maar daar blijft niks van over op deze manier. Anders kunnen we misschien beter helemaal opdoeken, hoe jammer ook!

Nou meiden! Fijne avond!

Groetertjes,
Mitsj

Hoi,

Mitsj,

Dank je om het te melden over Frieda.

Frieda, veel sterkte meid, hoop dat Mitsj je dit wil doorgeven.

Even op het berichtje van jou Mitsj.
Nee zo vies was het hier niet, maar momenteel lukt het me niet zelf, en vriend had er geen tijd voor, dus dan is het erg fijn als ze me willen helpen.

Verder vind ik het ook jammer dat er minder word geschreven. Maar vermoed dat dit berichtje op mij bedoeld is.

Weet ook niet goed hoe ik hierop moet reageren, want wil niemand voor het hoofd stoten. Wil dat het hier weer de gezellige groep van het begin word, blijft.
En snap dat het voor Frieda erg moeilijk is. Dat er over kwaaltjes word gepraat, gezeurd, is voor haar inderdaad niet fijn. Ik zal hierop letten!!
Hoop dat dit een topic blijft waar iedereen nog steeds even normaal en volwassen met elkaar omgaat.

Zou het jammer vinden als dit topic weg zou gaan, en hoop dat we een groep kunnen blijven zijn, die we in het begin zijn begonnen, met allemaal.

Meiden,
Hoop dat ik met mijn bericht niemand kwets. Want dit is zeker niet de bedoeling!!!

Bloemetje

kVind het gewoon jammer dat iedereen alleen ff wat over zichzelf verteld, en dat er dan maar 1 zin wordt geinformeerd naar een ander of gereageerd op een ander.
kWeet dat ik niet de enige ben die er zo over denkt, daarom zeg ik het maar even. kWil je niet aanvallen ofzo hoor Bloem, je zult het wel moeilijk hebben maar zorg je wel dat je ook nog blij bent met je zwangerschap? 't Is heel confronterend als je zo een tegenslag hebt gehad als Fritzie nu, dat het lijkt of je het niet eens leuk vind ofzo..
We waren gewoon een leuk cluppie, wilden zelfs een keer wat afspreken zeiden we in het begin, maar niemand wil eigenlijk graag meer op het forum schrijven omdat er toch nauwelijks meer reactie komt en het interesseert niemand meer echt wat, en dat is gewoon zonde.
En bloemetje, probeer alsjeblieft een beetje positief te blijven! kSnap best dat je hte lastig hebt, maar je moet wel proberen om blij te zijn met je zwangerschap hoor! Want straks als de baby er is zal het echt niet makkelijker worden meteen, dus je moet er toch een beetje je best voor doen!

Groetjes,
Mitsj

Mitsj,

Jij denkt dus dat ik niet blij ben met mn zwangerschap?
Jammer.
Ik weet best dat het hierna ook zwaar kan zijn. Maar dat weet iedereen. En ik zou er niet aan beginnen als ik dit niet wist.
Ik kijk erg uit naar de komst van ons kindje. En geniet van deze zwangerschap, ook al loopt het niet zoals ik had gehoopt.

Ik probeer steeds zoveel mogelijk op iedereen te reageren, maar als er weinig word gereageerd is dat soms moeilijk. Dat is ook begrijpelijk toch?
Begrijp jou reactie ook heel goed, en hoe Frieda zich voelt ook. Maar denk niet dat het alleen op mij neerkomt? Of wel? Want dan hoor ik dat graag.

En ik vond dit ook zeer leuke groep om in te schrijven, en vind het ook jammer dat het zo loopt.
Erg jammer. en hoop dat dat weer veranderd.

Welterusten.

Terug
Bovenaan