Zwanger worden of niet? Deel 3.

Meiden.. We snappen de boodschap..
Bloemetje.. je hoeft niet helemaal tegen het plafond.. Probeer gewoon naast te vermelden hoe het gaat ook te vermelden dat je net als nu leuke dingen heb gedaan.. Behang uit gezocht! joepie! leuk hoor.
Lekker van genieten meid.

We zijn ontzettend druk hier op het moment in huis.. het einde is in zicht.. dinsdag krijgen we het bank-stel! yeah..

Hier gaat het goed.. ja ook klachtjes.. ben veel misselijk.. nog steeds.. en eerlijk gezegd ben ik dat ook behoorlijk beu. Ja sorry.. voel me al weken ziek.
En ik heb me ook heel down gevoeld.. en idd even niet genoten.
Gelukkig gaat het nu beter wat betreft mijn emoties.. maar ja het zijn hormonen. Hoop dat dat bijna over is.. de rest kan ik wel aan.. en dan is het echt leuk!
Ik heb nu wel weer zin in de leuke dingen.. Het is al prettig dat de woonkamer bijna klaar is dat scheelt.

Frieda ik snap best wel wat je bedoelt. Ik vind het heel erg voor je.
Het zit je behoorlijk tegen. Hoop dat je gauw in een rustiger vaarwater komt!
En dat het beter gaat. Ik duim nog steeds voor je.

Maar even terzijde.. Je mag best aangeven dat het even niet lekker loopt.. en dat je je niet goed voelt.. het is alleen jammer als het daar op blijft.. dat het positieve niet meer geschreven wordt.. het mooie van dat wonder in je buik!
helaas zitten er ook moeilijke kanten aan.. en dat is soms even slikken. Dat heb ik de laatste weken ook ervaren. het viel me behoorlijk zwaar..
En het moeilijk is dan juist als je contacten heb met personen waarbij het niet zomaar gaat. Zo iemand heb ik in mijn omgeving. Die nu 16 weken zou zijn geweest.. maar helaas een bbz heeft gehad.  En ik probeer daar wel rekening mee te houden. Maar de lieverd is zo lief voor me.. en leef zo mee. ze geeft daarbij aan wanneer het even te veel is.. NO HARD FEELINGS. Zo hoort het.
Tweerichtingsverkeer.

Ach ja... het komt wel weer op zijn pootjes terecht.

Maike Sanne.. Zitten het lange weekend er weer op meid! PFff. echt super lange dagen!   Nog 2 nachtjes slapen en je mag je ukkepuk weer zien! super!

Mitsj.. o. je zal nu wel echt een lekker buikje hebben. Voel je de kleine al? Zo super is dat he? (misschien heb je het al gezegd.. maar mijn geheugen laat me in de steek... veel te druk gehad)
Zo heerlijk dat gespartel in je buik.. Ik kijk er zo naar uit..!

Nathalie.. sterkte verder!

Meiden.. fijne avond nog .. (of eigenlijk weltruste)

Tot later..
Liefs Jazzie

Hoi,

Jazzie,

Wat fijn dat jullie bankstel komt, heerlijk. Hihi, groter?
En verder alles klaar? Of de kleine details nog.
Balen van je misselijkheid. Hopelijk is die snel over.
Veel plezier met je bank vandaag.

Meiden,
Sorry voor mijn reactie. Maar vind het gewoon erg jammer hoe het gaat. En ja, eventjes zit ik tegen het plafond aan. Kan een keer gebeuren toch? Ik had misschien niet gister meteen moeten reageren op berichtje, en even laten bezinken.

Alleen vind ik het niet leuk dat er word gedacht dat ik helemaal niet blij ben met ons kleine droppie, het is het mooiste wat ons overkomt. En kijk er echt naar uit.
Hou nu al van hem, en bovendien heb ik hem/haar gister en eergister voor eerste keren gevoeld. Het spijt me dat ik die dingen niet vermeld.
Ik ga hier zeker op letten.

Maaike Sanne,
Bijna de echo, super, weer in je buik gluren. Veel plezier met de echo. Hoe gaat het verder met je?

Nathalie,
Hoe was het donderdag met de therapie, er werd besproken hoe het verder gaat?
Kan je je daarin beetje vinden?
Sterkte meid.

Frieda,
Ik vind het ontzettend naar voor jou. Jullie hebben laatste tijd erg veel meegemaakt, en nu dit. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.

Mitsj,
Sorry voor mn reactie. Ik had het eerst even moeten laten bezinken.
En ga er op letten op de dingen die je hebt gezegd.
Je reactie kwetste me even. En ja, dan reageer je vaak anders dan het zou moeten.
Mijn excuses. Hoop dat je ze aanvaard.

Groetjes

Jazzie,

Lees net dat bankstel morgen komt, ff verkeerd gelezen hihi.
Dus nog een dagje het oude.
Hoe gaat het met je zoontje?

Groetjes

Bloem! het is al goed joh!
En tuurlijk ben je er blij mee! lekker genieten meid.
Geeft ook niet dat je verkeerd gelezen heb.. hhahaha Ik heb het nog verkeerd geschreven ook.. Hij komt woensdag! :D
Met ons knulletje gaat het super! hij wordt zo groot! en praat zo goed! kletst zoveel na..
Heerlijk manneke.. echt mega genieten.. En dan komt er over een half jaar nog zo'n hummel! smelt!
Echt het cliche is zo waar.. het gaat zo hard!

Ik doe lekker rustig opstarten.. kijken of we deze morgen alles binnen kunnen houden :)

Hoe is het nu met buddy bloem?

Liefs Jazzie

Hoi,

Jazzie,
Woensdag nieuwe bank, hihi. Nou, nog twee daagjes dan.
En wat fijn dat het goed gaat met jullie kleine knul.
Heeft hij door dat er wat bij mama is? Dat je je vaker niet lekker voelt?
En ja, volgend jaar zo een kleintje erbij, lijkt me echt heerlijk om met een hart dat overloopt van liefde naar je kind te kijken. Kijk er ook zo naar uit.
Lijkt me ook heerlijk moment om je kindje voor het eerst vast te houden?
Hoe heb je dat met je zoontje ervaren? Ben ik wel benieuwd naar.

En hoe het met Buddy gaat.
Dat gaat goed, word stuk rustiger, luistert beter, alleen nu probeert ie me wel weer uit te testen omdat het iets minder gaat. Maar proberen hem onder de duim te houden. Lukt aardig goed :)
Vannacht was hij zo bang van de harde wind. Er waaide wat rond in de tuin, en dat vond ie behoorlijk eng. Heeft tijd gejankt. Heb tegen vriend gezegd, zet dan radio neer, daar word ie rustig van, haha wou ie niet, na half uur heeft ie dat wel gedaan, en heeft ons lieve beestje weer lekker geslapen. Ook beetje ziekjes aan het worden denk ik. Weer last van buikje, en wil zelfs zn koekjes niet hebben. Gegeten heeft ie wel, maar daar heeft ie zich ook even niet lekker van gevoeld. Dus maar eventjes in de gaten houden. Gister lag hij ook erg vroeg te slapen, wat ie normaal ook nooit doet.

Mitsj,
Jullie al bezig met geboortekaartjes en dergelijke? Of nog niet?
Ben eigenlijk benieuwd wanneer jullie daar allemaal mee beginnen?

Gr, Bloemetje

NOD- en Zwangerlijstje!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  27 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op:  3 mei 2009

Jazzie, 25 jaar                        1e ronde, 2de kindje                Uitgeteld op: 27 mei 2009

Maike Sanne, 24 jaar       1e ronde na mk, 1e kindje     Uitgeteld op 3 juni 2009

VK of GYN bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 23-09-2008 om 16.45 uur
* 29-09-2008 om 15.30 uur i.v.m. ijzertekort geweest
* 21-10-2008 om 16.45 uur
* 17-11-2008 om 16.45 uur

Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
* 30-10-2008 om 11.20 uur - Gyn.
* 24-12-2008 om 13.40 uur - Gyn.

Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur
* 28-10-2008 om 16.00 uur

Jazzie
*21-10-2008 om 11.30 uur
*17-11-2008 om 09.30 uur

Maike Sanne
*22-10-2008   om  08.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!
Plus: Wil je weten of het een jongetje of meisje gaat worden? Zet dan ff ja of nee achter je naam!!

Mitsj: Wil heel graag weten wat het wordt!
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur- Termijnbepaling
* Pretecho!  28-10-2008 om 20.45 uur- Lekker gluren!
* 3e echo       14-11-2008 om  09.45 uur- 20 Weken echo bij 21 weken  

Bloemetje Willen weten wat het word.
* 1e echo   04-09-2008 om 15.00 uur - Hartje gezien
* 2e echo     25-09-2008 om 10.00 uur - Hartje gehoord, Beebje was flink druk
* 3e echo     19-11-2008 om 12.00 uur - 20 weken echo bij 19 weken

Nathalie
* 1e echo      08-10-2008 om 8.40  uur - Hartje gezien & gehoord
* 2e echo      03-11-2008 om 11.30 uur - 2e termijn echo
* 3e echo      15-12-2008 om 16.00 uur - 20 weken echo

Jazzie Wil graag weten wat het wordt maar houd het geheim
* 1e echo     21-10-2008 om 11.30 uur- Hartje en beweging gezien
* 2e echo      17-11-2008 om  09.30 uur- Termijnecho

Maike Sanne wil graag weten wat het word,manlief niet..
*1e echo       14-10-2008 om 14.45 uur-   Hartje gezien !!!!
*2e echo       11-11-2008 om 14.45 uur   (termijnecho)

Hi Meiden, jeetje ik wist niet wat me overkwam ineens zoveel berichtjes
En dan schrik ik helemaal dat Frieda miskraam heeft gehad. Jeetje wat naar meis.
Jullie hebben de laatste tijd al zoveel meegemaakt en dat dit er dan ook nog eens bij moet komen. Ik snap dat het je dan af en toe allemaal ff teveel word.

Als ik de laatste tijd op het forum ben, kom ik overal ff kijken en probeer beetje te reageren. Maar juist omdat ik niet zo lekker ben, word het vaak kort. Doordat ook niet meer zoveel gekletst word valt weinig te reageren. Maar goed dit hoofdstuk is gesloten nu. Ik begrijp hoe het bedoeld word. En dan gaan we nu gewoon verder met de vragen die ik had. Als ik ze nog kan onthouden, hihih

Ik had maar ff lijstje er weer bijgepakt. Maike Sanne morgen echo meis. Leuk en spannend. Zo mooi en wonderlijk om te zien hè. En Mitsj vrijdag 20 weken echo. Dat lijkt me helemaal bijzonder.

Wie heeft allemaal al de babykamer klaar of dingen in gedachten?
Hebben jullie al veel gekocht e.d.?

Jazzie wat naar dat je de afgelopen weken zo misselijk en rot hebt gevoeld. Gelukkig is dat echt een periode hè. Ik ben idd ook wel benieuwd hoe je zoontje daar dan op reageerd.

Bloemetje moest jij vandaag niet naar fysio voor je bekkeninstabiliteit?
Heel veel succes! Hopelijk kunnen ze je wat oefeningen geven waardoor het allemaal wat dragelijker word.

Hier is nog niks bekend over revalidatie traject. De revalidatie arts wou mij persoonlijk spreken ipv dat fysio ging vertellen wat er besproken was, grr. Maar goed ik zie wel wanneer ik afspraak krijg. Momenteel ben ik lekker aan het lezen in tijdschriften. Kreeg over de post zwanger & zo gestuurd en daar in gaan neuzen. Hebben jullie ook ''blije dozen'' besteld enzo??

Maike Sanne, hoe gaat het momenteel met jou? Voel je je wat beter? Hoe gaat het met je oppaskindjes? Die heb je toch 2x per week?

Hoe reageren jullie mannetjes eigenlijk op de zwangerschap. Komen natuurlijk steeds meer weekjes bij. We hebben het wel steeds over onszelf, maar hoe vinden hun het?

Nou dit was het eerst wel ffies, hihih

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,
Dus nog geen duidelijkheid over het traject, vervelend. Hoop dat je snel afspraak krijgt. Wel zo prettig om duidelijkheid te hebben.
En hoe gaat het met die aanvraag voor die hdd? Als ik het goed heb, datgene voor je rolstoel?

Hier vandaag fysio inderdaad, over een uurtje.

Hoe vriend in de zwangerschap staat. Nu gaat hij steeds meer ernaar toe leven. In het begin was het erg onwerkelijk voor hem, hij heeft eventjes de tijd nodig gehad om te wennen aan het idee dat hij vader word.. Nu neemt hij geregeld mn buik vast. En toen ik het weekend onze baby zachtjes voelde, kwam hij er meteen bijzitten, hij kan het nog niet voelen, maar is wel erg nieuwsgierig. Hij ziet mn buik ook met de week groeien. In drie weken tijd bijna 4 cm. Best veel lijkt mij.

De kinderkamer. Behangpapier is besteld en over twee weekjes komt mn moeder behangen. Heb zoveel zin in dat weekend, dat mn moeder weer hier is. Heerlijk.
Word ook echt genieten, en daarna meubeltjes in elkaar zetten.

Verder nog niet zoveel gekocht. Kinderwagen besteld, en paar kledingsetjes, maar nog niet zoveel, probeer het ook over de maanden te kopen. Anders word het echt zo duur.

Ben nu ook aan het kijken naar geboortekaartjes.

Mitsj, ben jij daar ook al mee begonnen? Of wacht je daar nog even mee? Wel fijn om echt een kaartje voor jongen of meisje te kunnen kiezen als je weet wat het word? Vrijdag weer kijkje nemen in je buik. Heerlijk.

Ben eigenlijk ook benieuwd naar wat jullie allemaal al hebben gekocht, geregeld, hebben uitgezocht.

Zo, tot de volgende.

Terug
Bovenaan