Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hi Meiden, betrefd instanties weet ik ook nog niet veel meer. Tis heel proces wat denk ik altijd wel zo zal blijven. Wat fysio wel aangaf is dat het tijd word dat ik meer tijd krijg om te genieten van mijn zwangerschap ivm steeds maar al die therapieën waar ik op dit moment eigenlijk NIKS mee opschiet.

Hier merk ik voor mezelf ook steeds meer dat ik veel meer uit ga zoeken en lekker ga rond neuzen en dingen regelen enzo. Wij hebben dus op dit moment alleen de kinderwagenset met maxi cosi en toebehoren gekocht. Maar zijn al lekker aan het rond kijken naar babykamer en heel hard over de kleuren aan het nadenken enzo.

Dit is eigenlijk meer zwangerschapsgroepje hè. Maar we zitten nog steeds in zwanger willen worden topic. Is het misschien een idee om te verhuizen? Echt met dit groepje. Hoe kijken jullie daar tegen aan.

Wat ik wel heel fijn vind om te merken is dat we bijna allemaal uit de gevaren zone van 12 weken zitten. Ben blij dat het tot nu toe zo goed gaat met iedereen. Maike Sanne na miskraam. Ik denk dat jij je nu heel goed in Frieda kan verplaatsen. Het was zo fijn geweest als Frieda ook met ons had mee kunnen kletsen. Tis jullie zo gegund, klein wondertje. Gaat het met Kyra allemaal goed? De herfsttijd is natuurlijk nu, en voor kindjes met verminderde weerstand is dat vaak snottertijd. Al moet ik zeggen dat meer mensen daar last van hebben, hihih. Mag ze op die leeftijd eigenlijk al wel een griepspuit? Lijkt me nog wel erg jong of niet?

Jazzie hoe gaat het op je werk dan, omdat je tijd zo slecht heb gevoeld? Kon je wel gewoon naar je werk?

Liefs nathalie

Hoi,

Nathalie,
Ik denk inderdaad dat het een goed idee is om te verhuizen naar zwanger zijn.
Maar natuurlijk enkel als iedereen er net zo over denkt.
Ik ben benieuwd.

Fijn dat ze aangaven dat je meer van je zwangerschap moet kunnen genieten in plaats van al die therapie wat nu niet echt duidelijk helpt?
Maar als je minder therapie gaat krijgen? Blijft het dan gaan zoals nu? Of moet je dat ook eerst weer even aanzien?

Zo, ga weer, naar fysio, en daarna komt schoonzusje.

Fijne middag dames.

Ik weet niet wat ze van plan zijn bloemetje, dat blifjt afwachten
Maar geen therapie meer lijkt me ook niet goed komen.

Maar ach we zien het allemaal wel. Ik ga vanmiddag eens ff lekker neuzen bij schilderwinkels. Kijken of ze daar mooie behangboeken hebben om ideeën op te doen. Vind ik veel leuker dan dat gepieker over wat allemaal nog moet e.d., hihih

Liefs Nathalie

Goedemiddag!

Ben ik weer! Zo druk als het nu ineens is, is het in maanden niet geweest hier hihi..

Ten eerste: Ik zou toch graag hier willen blijven, omdat we Fritzie niet alleen hier gaan laten natuurlijk.. kVind dat we pas over moeten gaan naar het zwangerforum als ons hele clubje zwanger is!

Bloemetje: No hard feelings verder hoor! Ik denk dat alles er wel over gezegd is nu. Gewoon een beetje positief proberen te blijven allemaal :)  't Is super dat je je kleintje nu al gevoeld hebt meid! En jij hebt ook al bijna de 20 weken echo, spannend hoor!
Wij hebben die vrijdag, en daarna gaan we een weekendje weg naar Zeeland, heerlijk uitwaaien aan het strand met de hondjes en gezellig openhaard aan en lekker in bad.. Erg fijn :) Onze hondjes slapen ook met de radio aan hoor, altijd. Anders horen ze vanalles en dan gaan ze blaffen, wat ook logisch is want het zijn echte waakhondjes haha.. Wij hebben zo een klein radiootje in de bijkeuken waar de hondjes zitten overdag, en die staat aan zodra we weggaan. Ideaal :) Wij hebben ook geboortekaartje al klaar hihi.. We hebben proefdruk besteld en die vonden we allebei heel mooi dus dat gaat hem worden! En inderdaad met de namen erop, omdat we weten wat het wordt! Erg leuk! Geloof dat we lekker op tijd zijn wat dat betreft haha, maar vind het wel prettig om alles klaar te hebben. Hebben ook kinderwagen al, maxicosie+ voetenzak en moeten eigenlijk alleen van de grote dingen het badje nog hihi :) Hoe was het bij fysio?

Jazzie: Ja ik voel de kleine af en toe al! Al een paar weekjes, weet zelf ook niet meer of ik dat hier al neer had gezet haha.. Ben zo vergeetachtig als het maar kan, kan bijna niks onthouden hihi.. Echt een kwaaltje denk ik haha! Heb ook maar ff twee schermen open staan, want anders was ik al lang en breed vergeten wat ik ook alweer wilde zeggen. Er zitten ook moeilijke kanten aan zwanger zijn, ik twijfel af en toe ook af we alles wel gaan redden, hoe het moet als ik geen werk meer heb enzo.. Maar dat hoort er ook wel een beetje bij denk ik, die twijfels enzo..

Maikesanne: Bijna bijna bijna echo meid! Eindelijk!! Allemaal keihard duimen voor je!!! Maar komt vast goed meid!! Laat je het ons weten als je geweest bent morgen??

Nathalie: Wij hebben de babykamer dus al helemaal klaar, al een week of 4 geloof ik :)   kWist precies hoe het er allemaal uit moest gaan zien, en had alle behang e.d. al in huis dus meteen maar gedaan. Vind het wel een fijne gedachte dat alles al klaar is.. Anders blijf ik zo in mn hoofd houden wat we allemaal nog moeten gaan doen en dat vind ik niks! tIs zachtgeel behang met een winnie the pooh behangrand er over heen. Meubeltjes staan ook al, en heb ook al aardig wat kleertjes! Erg leuk allemaal!
Wij hebben geen blije dozen aangevraagd.. Ben er beetje lui voor haha, en vriendinnetje van mij had die ook gekregen en die had er een scheermes in zitten.. Voor papa blijkbaar, want ze hebben wel een zoon maar die is nog geen jaar haha..
Mijn vriend vind het hartstikke leuk, die loopt het hardst de winkel in om kleertjes te kopen en zo.. Sinds we die pretecho gehad hebben is het voor hem echt gaan leven, ook omdat we het geslacht weten kan hij zich er veel beter een voorstelling bij maken. Hij zat vorige week het boek van de Intertoys door te bladeren, lekker op tijd haha :) Willen jullie het eigenlijk weten, wat het wordt?

Nou.. dat lijkt me wel weer genoeg te lezen voor nu :p

Fijne dag allemaal!

Liefs!

Hoi,

Mitsj,
Fijn dat we er alles over hebben gezegd.

En babykamer klaar, kinderwagen in huis, weten welke geboortekaartjes.
Alles al netjes geregeld. hihi, je hebt gelijk hoor, wat klaar is is klaar, moet je dan ook niet meer over nadenken. Heerlijk.
Wij gaan ook vragen wat het word. Kijk ook al uit naar die echo volgende week.

Wat leuk dat je vriend elke winkel voor jou binnen is, hehe, en er zo met bezig is, heerlijk hoor. Lekker genieten samen dus.
Ja, de hond, is wel prettig als ze wat horen, al is Buddy meestal rustiger als het stil is in de nacht, alleen de wind vind ie verschrikkelijk.
Maar ook idee dat hij niet helemaal lekker is. Is anders dan anders.
Dus maar even goed in de gaten houden.

En wat jij zegt over het verhuizen. Daar heb je gelijk in, wanneer Frieda zwanger is, gaan we met zn allen.

Net bij fysio geweest. Moet komende twee weken rustig aan doen, regelmatig liggen. zitten met steun, lopen. daarna kijken, volgende week wel weer fysio. Maar na twee weken heel misschien licht werk, maar hij liet uitschijnen dat dat waarschijnlijk niet zo zou zijn. En als licht werk weer gaat misschien weer rustig aan opbouwen. Maar de kans dat ik weer volledig mag werken, kan ie niet inschatten. Kans is zeer zeker aanwezig dat dat niet zal lukken.

Baal hier erg van. Maar niets aan te doen. Volgen zijn advies op, en doen onze best.
Ga me deze week storten op het zoeken van geboortekaartjes, erg leuk. Maar mensen wat een keuze. Hihi, heb nog heel wat uit te zoeken.

Mitsj, waar hebben jullie die van jullie gevonden?
Hebben jullie er lang over gedaan?

Nathalie, ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren en hoe ze je verder gaan begeleiden. Verder rustig dagje bij jou vandaag?

Liefs.

Hoop te lezen:D

Nathalie.. je moet idd ook wel kunnen genieten. vond toch al dat je een hoop in de weer was voor de revalidatie.. maar ja.. aan de andere kant doe je dat ook niet voor de lol.
Leuk hoor als je nu dan echt voor spulletjes voor de beeb ga kijken.

Mitsj.. super he?! dat gespartel in je buik.. heerlijk.. Bij mijn zoontje voelde ik het wel goed.. en snel. (17weken) maar hij was nooit heel druk. Ik ben erg benieuwd wanneer ik het nu ga voelen.. Heb er zo'n zin in! en bijna 12 weken! yeah!

Bloem.. Jee. wat heb jij al veel voor elkaar! maar wel handig! dan kan je lekker zwijmelen bij al je spulletjes.. en straks boven het bedje gaan staan. oo straks ligt daar je heerlijke wonder in!
Fijn ook dat buddy het beter doet.. En hoe je vriend doet.. Leuk joh!

Maike Sanne.. hoe is het nu met jou? ik hoop zo dat je een heel mooie echo hebt morgen! lekker genieten hoor meid! Volgens mij ben je ook erg druk met je werk op het moment? gaat het goed?

Nou hier gaat het vandaag redelijk.. Maar dat zegt niks weet ik.. kan morgen weer lekker mis zijn..:) ja het hoort erbij. en ik zie wel wanneer het verdwijnt. ik ben zo blij dat ik volgende week een echo krijg. ik heb daar zo'n zin in.
Mijn buikje begint nu iets te groeien.. vond ik eerst wel moeilijk..(klinkt misschien stom) maar nu begin ik er langzaam van te genieten.
mijn zoontje is niet echt onder de indruk. als hij het toilet ziet gaat hij erboven staan en maakt lekker kotsgeluiden hahahaha.. die vind het allemaal wel humor..
Lekker ding.! :D

Nou ik kap weer even.. tot later!

liefs Jazzie

Hoi,

Jazzie,
Fijn dat je vandaag redelijke dag hebt.
En je zoontje, hihi, doet je lekker na dus.
Ja, we hebben al aantal dingen geregeld, en ben nu met aantal dingen bezig.
Kwestie van tijdverdrijf ook. Want ja, als ik misschien niet meer volledig aan het werk kan. Dan moet ik toch ook dingen die ik kan, gaan doen. Hoop echter dat ik wel weer aan het werk kan, zou wel erg fijn zijn.
Maar, even kijken hoe het verder gaat. Ga mezelf niet voorbij lopen in ieder geval.

Vanmiddag is schoonzusje geweest. Erg prettig, lekker gekletst.

Fijne avond meiden.

O trouwens.. iemand vroeg hoe ik dat deed met mijn werk.. Nu ben ik helemaal superblij dat ik thuis mama ben! hihihi..

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan