Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hoi Jazzie,
Denk dat het beste is gyn te bellen?
Loop bij gyn onder controle, en je komt er niet zo makkelijk tussen daar, maar ga morgen even bellen en dit aangeven.
Het word af en toe heel vervelend, heb er ook halve nacht van wakker gelegen.

Dank je, heb wel mentol poeder, denk je dat dit ook helpt als je dat erop doet?

Liefs

ja hoor, Ik dacht alleen dat je met de poeder moet oppassen met inademen.
Weet niet zeker.. Gel mag je gewoon gebruiken. Maar zou als je poeder heb die gewoon even gebruiken.
De gyn idd even bellen.. Die lever waarden controleren ze naar mijn idee standaard bij deze klachten.. als je lever de afvalstoffen niet kan verwerken krijg je namelijk ook jeuk.
maar zoals jij het omschrijft had ik het ook exact bij mijn zoontje. Alleen later pas.
Ik heb mezelf werkelijk helemaal kapot gekrapt! Veel te laat aangegeven bij de vk. Die toen de mentholgel adviseerde.. een geschenk!

Liefs

Even vk vragen idd Bloemetje. Handig onze Jazzie, die heeft al ervaring. Voor ons is het allemaal nieuw hè. En tja wij weten dat dan niet. Dus Jazzie kom maar op met je huis tuin en keuken tips, hihi. Ik heb netjes mijn bordje leeg hoor. We aten aardappelen met doppertjes & worteltjes met vis schnitzel. Heb niet zoveel gegeten als de dietiste wil, maar dan zit ik morgen nog te eten, hihi. En vind het al heel wat dat ik mijn bordje leeg heb.

Vandaag is een vriendin jarig dus daar ga ik dalijk ff heen. Maar eerst ff langs mijn broertje. Mijn vriend moet daar ff kijken naar hun draadloze internet, want is vandaag gekomen maar lukt hem nog niet echt. Internet werkt al wel, maar nu nog draadloos.

Doordat we een nieuw matras moesten zijn we wezen kijken wat voor ons het beste was. Heb echt heel veel informatie op gedaan en voorgelegen. Wat verschillende prijzen zeg. We hebben nu een hele goede boxspring gekocht. Dan zit je niet met matras en nog een ombouw moeten koken, dat is vaak 1 prijs (niet altijd overigens) En dit was hele mooie aanbieding. Al blijft het veellllllllllllllll te duur. Maar ja voor mijn lichaam is het wel belangrijk en mijn mannetje kreeg ook steeds meer last van zijn rug, dus we moesten wel.

Verder ben ik de vragen vergeten, of was ik er al door, hihih

Fijne avond! Liefs Nathalie

Hoi,

Jazzie,
Dank je, jou leverwaarden waren dus niet goed. ik ga die poeder zo echt ff proberen, bij mij begint te jeuk tegen de middag, als ik gedoucht heb, dan valt het ff paar uurtjes mee. maar al snel komt het weer hoor.
En s nachts krab ik het ook bijna open, niet leuk meer. Maar wat fijn dat je het me verteld hebt. hehe, handig hoor, jij met ervaring. Fijn, dank je.

Nathalie,
lekker een boxspring, en inderdaad duur, maar ja, je moet wat he. Onze matrassen waren erg duur, maar ben nu zeer blij dat we ze hebben gekocht. want op de vorige matras had ik nu niet meer kunnen slapen denk ik.
Tja, investering, maar een belangrijke nu voor ons he.
Hoop dat je lekker slaapt meid.

Liefs

Matrassen zijn duur.. maar je gebruikt ze ook weer erg lang.
Daar moet je ook naar kijken.

Bloem .. mijn leverwaarden waren prima hoor.. en de uitslag het zelfde als bij jouw.
Daarom denk ik dat het gewoon zwangerschapsuitslag is.. maar ff laten checken is nooit verkeerd..

Liefs

Jazzie,

nee, inderdaad, laten chekken kan nooit kwaad.
net wat mentolpoeder opgedaan, maar heb nu niet echt het idee dat dat helpt. Verzacht wel iets, maar de jeuk blijft behoorlijk aanwezig.
Je goede raad opvolgen en morgen even bellen.
Vanaf hoeveel weken had jij hier last van?

Moet morgen trouwens weer op controle bij de cardioloog. Voor mn uitslagen van die onderzoeken, ben erg benieuwd, ook maar eens vragen of medicatie hoger mag. heb er weer veel meer last van.
Ben benieuwd.

Fijne avond dames.

Ik dacht dat ik er last van kreeg met een week of 33..
Heb eerst veel calendulacreme gesmeerd... dat verzachte even en dan begon het weer.
De mentholgel was het enige wat echt wat langer hielp.. waardoor ik halverwege de nacht ook weer kon slapen.
Ik smeerde daarvoor wel gewoon bodylotion.. maar kon het gewoon niet meer verdragen.. het werd alleen maar erger.

Liefs

Hoi,

Jazzie, dank je voor je tips. heb ik wat aan.
Heb nu mentolpoeder opgedaan, pff, wat word ik van die geur wel ff beroerd, maar ja, het helpt wel eventjes, niet lang, want het is zo weer terug na een uurtje.
Maar eventjes verlicht het wel, ga zo ook even proberen of ik de gyn kan bereiken, of telefonische afspraak met haar kan maken.
En anders ga ik naar Ha, of bel ik hem vanmiddag.

Ben vandaag bij cardioloog geweest. Vorig jaar waren uitslagen allemaal normaal, en was er niets aan de hand, daarom zei vorige arts, niets aan de hand, stop met je medicatie.
Nu heb ik dus weer al die onderzoeken gehad. Om te kijken hoe het er nu voorstaat (wou vorige cardioloog niet doen)
Nu blijkt uit echo dat er iets in mn hart dikker is geworden, en in bloedwaarden is dat ook te zien, is wat verhoogd, niet erg of gevaarlijk, maar het is wel te zien.
Dit komt omdat ik nu al bijna 2 jaar last heb van die kloppingen, en het hart daar dus onder gaat lijden.
Ik moest nu zelfs medicatie weer gaan verhogen(van vorige moest ik stoppen :s, snappen jullie het nog?)
En moet in januari weer zo een 24uurs registratie van mijn hart, om te kijken hoe het dan gaat. Mijn hartslag is ook te hoog, overdag 95 a 115, s nachts rond de 80 a 90, wat hij veel te hoog vond. Doordat hart dus nu hinder ondervind van die kloppingen, ben ik vaker benauwd, heb ik soms moeite met trap lopen. (erg moe als ik boven ben)
Tijdens bevalling moet ik zo een ding rond me buik om hartslag van kindje in de gaten te houden, en eerste dagen moet kindje erg goed in de gaten worden gehouden, komt door medicatie.
Volgend jaar krijg ik dan wss nieuwe medicatie, die zwaarder zijn(maar nu niet aan te raden zijn, maar eventueel wel gaat geven als het erger word) of een opname waarbij ze iets wegbranden, maar dit weet hij nog niet, en hangt ervanaf hoe het na bevalling zal zijn.
Ben dus erg blij dat ik naar andere arts ben gegaan, en hier wat meer duidelijkheid over heb.
Het is niets om me zorgen om te maken, maar om wel heel goed in de gaten te houden.

Zo, vandaag maar weer bank/bed/loopdag. Pff, word het nu al zat, maar merk wel dat de rust me nu erg goed doet, vorige week maakte ik me erg druk over werk, had ik veel pijn, en nu is het allemaal goed te doen. Voel me dus stuk rustiger, en kan weer volop genieten. En daar ben ik erg blij om.

Schoonmoeder belde net trouwens al, haha, hoe het was geweest, was net twee tellen binnen, volgens mij is ze beetje bezorgd. maar wel lief.

Dag meiden, fijne dag.

xx

Terug
Bovenaan