A
Anoniem
Guest
Bloemetje: Gelukkig heb je nu een regeling waarbij je minder hoeft te werken, das voor jezelf ook lekker rustig.
En mooie meubeltjes hoor, erg leuk! Lastig, dat je vriend en jij allebei van andere namen houden! Wij waren het al eens voordat ik zwanger was hihi..
Nathalie: Inderdaad verstandig om rustig aan te doen meid! Zo een vk zegt dat ook niet zomaar!
Jazzie: Nee volgende week is laatste werkweek, deze week werk ik vandaag, morgen en vrijdag en volgende week de maandag dinsdag en woensdag. Ben ontslagen, apart he zo een paar weken nadat je bekend hebt gemaakt dat je zwanger bent.. Maarja, ik kan het niet hard maken natuurlijk dus er zit niks anders op. Dus heb extreem vroeg zwangerschapsverlof zoiets
Leuk dat je zoontje zo lekker gaat, toch een fijn idee! Ben erg benieuwd hoe die reageert op zijn broertje of zusje!
Met Fritzie gaat het goed hoor, druk druk druk he zoals altijd! Die is aan het wachten tot haar NOD komt, door de mk heeft ze geen idee wanneer ze die kan verwachten! Dus tis afwachten!
Vandaag werk ik maar een halve dag, heb bijna niet geslapen vannacht. Misselijk en had en heb onwijze pijn in mn buik, vooral in mn maag. tIs maar net vol te houden, en ben ook super moe. Dus ik werk tot half 12 of 12 uur en dan rijd ik lekker naar huis. Ga ik mooi mn bedje in
Was ook gestopt met mijn ijzerpillen, dacht dat ik wel weer zonder kon. Met 20 weken wordt het vaak een stukje beter, en ik ben al bijna 24 dus ik dacht dat ik wel kon stoppen.. Maar niet dus, bijna van mn stokkie weer dit weekend, 2 keer.. Beetje jammer maar ben maar weer begonnen haha..
Fijne dag allemaal!
Liefs,
Michelle