Zwanger worden of niet? Deel 3.

Bloemetje: Gelukkig heb je nu een regeling waarbij je minder hoeft te werken, das voor jezelf ook lekker rustig.
En mooie meubeltjes hoor, erg leuk! Lastig, dat je vriend en jij allebei van andere namen houden! Wij waren het al eens voordat ik zwanger was hihi..

Nathalie: Inderdaad verstandig om rustig aan te doen meid! Zo een vk zegt dat ook niet zomaar!

Jazzie: Nee volgende week is laatste werkweek, deze week werk ik vandaag, morgen en vrijdag en volgende week de maandag dinsdag en woensdag. Ben ontslagen, apart he zo een paar weken nadat je bekend hebt gemaakt dat je zwanger bent.. Maarja, ik kan het niet hard maken natuurlijk dus er zit niks anders op. Dus heb extreem vroeg zwangerschapsverlof zoiets :p Moet wel zeggen dat ik het heel zwaar heb de laatste paar weken, ze zeggen dat zwangere vrouwen zich in deze tijd super voelen, nou dit is niet mijn idee bij super. Vind het geweldig dat ons hummeltje zo goed gaat, maar ik slaap slecht, moe, heb veel pijn in mn buik, onwijze hartkloppingen, maagzuur en ben een emo stuiterbal.. Soms zou ik willen dat ik mijn mannetje even mijn buik te leen kon geven, zodat hij er ff mee kan zeulen en ik ff wat ruimte heb hihi.. Vind het wel fijn dus dat ik vanaf volgende week donderdag gewoon vrij ben.. Krijg per 1-1-2009 een uitkering als het goed is. Houdt wel in dat ik sollicitatieplicht heb maar denk dat ik voor die anderhalve maand toch nergens meer aan het werk kom!
Leuk dat je zoontje zo lekker gaat, toch een fijn idee! Ben erg benieuwd hoe die reageert op zijn broertje of zusje!

Met Fritzie gaat het goed hoor, druk druk druk he zoals altijd! Die is aan het wachten tot haar NOD komt, door de mk heeft ze geen idee wanneer ze die kan verwachten! Dus tis afwachten!

Vandaag werk ik maar een halve dag, heb bijna niet geslapen vannacht. Misselijk en had en heb onwijze pijn in mn buik, vooral in mn maag. tIs maar net vol te houden, en ben ook super moe. Dus ik werk tot half 12 of 12 uur en dan rijd ik lekker naar huis. Ga ik mooi mn bedje in :)
Was ook gestopt met mijn ijzerpillen, dacht dat ik wel weer zonder kon. Met 20 weken wordt het vaak een stukje beter, en ik ben al bijna 24 dus ik dacht dat ik wel kon stoppen.. Maar niet dus, bijna van mn stokkie weer dit weekend, 2 keer.. Beetje jammer maar ben maar weer begonnen haha..

Fijne dag allemaal!
Liefs,
Michelle :D

Hee. Mitsj..
Misschien is wijs je b12 te laten controleren?!
Doen ze niet gauw.. maar weet niet hoe jouw artsen vk zijn..?
Probeer dat eens.. Van een b12 tekort kan je namelijk ook bloedarmoede krijgen en andere klachten. Je kindje gebruikt nu ook al jouw b12. Google er maar eens op.
Tja ontslag.. je kan het idd niet hard maken.. maar je bent niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijn. Lekker genieten van je zw-schap.
Ik had ook niet geweten hoe ik het had moeten bolwerken toen. dus.. achteraf.. ben blij dat ik in de zw zat.
En ja.. je kan solliciteren.. doe er een foto van je dikke buik bij. hihi.. ze controleren je sollicitaties toch niet gelijk..

Liefs Jazzie

Hihi, ja en dan zet ik er bij in de sollicitatie dat ik me heel vaak niet lekker voel en maar op halve kracht werk als ik moe ben.. Wedden dat k niet aangenomen word :p
Ik zal eens googlen op b12 ja, ik slik wel van die vitaminepillen waar alles in zou moeten zitten, daar zit bijv ook 112 procent van de adh ijzer in, maar dat gebruikt mijn ukkie blijkbaar lekker want ik moet daar bovenop dus nog 3 keer per dag pillen slikken!
Kan niet wachten tot het kindje er is hihi..   Jammer dat mannen niet ff zwanger kunnen zijn, dan wisten ze tenminste waar we het over hadden haha :)
En hoe is het met jou Jazzie? Trek je het alweer een beetje beter?

Groetjes :D

Ja hoor gaat goed..
Ik mag niet klagen.. soms heb ik dagen dat ik mega moe ben... net als gister.
Maar ja .. ff weer smiddags dutten en s'avonds op tijd naar bed. Dat scheelt voel me nu weer lekker fit. Hoop ook nog op dat geweldige deel van de zw-schap hihihihi.
Ik ga ff bakkie doen.

Later
Liefs Jazzie

Hoi,

Jazzie,
Dank je voor je tip. Ja, goed idee is dat, ga ik over anderhalve maand maar weer eens snuffelen, en opschrijven wat leuk is.
En fijn dat je vandaag weer betere dag hebt. En hopelijk komt dat mooie deel van de zwangerschap nog. Zou   het hier ook wel eens willen zien. Maar zit er hier ook niet meer in denk ik, al geniet ik wel met volle teugen, zeker nu baby beweegt en buik mooier word.

Mitsj,
Fijn dat het met Frieda goed gaat. En spannend wachten op dr nod, inderdaad moeilijk als je niet weet wanneer die is na een miskraam. Hoop dat het weer raak is en het deze keer goed gaat. Wil je dr vertellen dat ik voor dr duim als je dr spreekt?

En ook even moeilijk bij jou? Ja, als je die buik af en toe eens kon afgeven aan je vriend. Zou heerlijk zijn. Haha, maar ja, zit er niet in he.
Jij slaapt dus ook zo slecht, hier ook, en niets helpt er tegen, voor slapen douchen, rustige muziek, niets druks doen voor slapengaan, werkt bij mij niet. Lig heel de nacht te draaien en te keren, wat dan pijn gaat doen in bekken. Goede voorbereiding op het leven met een kindje straks.
En ja, sollicitatieplicht, maar wss kom je niet aan werk als je nog 1.5 maand kan werken, maar wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Al wat gehoord van moeders voor meders of gastouder?
Ik hoop dat je iets van die beiden kan gaan doen, want lijkt je allebei heel erg leuk toch?
En welterusten voor vanmiddag. Lekker slapen meid.
Welke vitaminen slik je dan juist? Hoe heten ze?

Zo, vandaag lekker thuis, en ben er erg blij om, vannacht ook erg beroerd geslapen.
En Buddy hield het om 5u al voor gezien, normaal slaapt ie langer. Maar vandaag had ie daar dus geen zin in. Ach ja, hij is nog jong he. En ben toch elke keer weer blij als ie komt aanlopen als ie me ziet. Haha.

Vandaag dus lekker niets op de planning, vanmiddag nog paar boodschapjes halen, maar verder doen we het vandaag rustig aan.

Nathalie,
hoe voel je je vandaag?

Maaike Sanne,
Met jou ook alles goed?

Liefs

Hallooooo, was ik ook weer. Ben inmiddels weer helemaal bijgelezen. Zo word er niet veel gekletst en valt er weinig te reageren en zo kraken mijn hersentjes om alles te onthouden en te reageren, hihih. Maar ik vind het laatste het leukste hoor. Leuk om te lezen hoe het met jullie allemaal gaat en wat jullie allemaal bezig houd. Al is ontslagen zijn en kei moe zijn natuurlijk niet leuk nieuws. Maar ja bewijzen valt het niet. En met die solliciatie plicht komt het ook wel goed hoor Mitsj,

Wij hebben nog 1,5 om er over na te denken of we nou wel of niet willen weten of onze uk een meisje of een jongetje is. Maar ja misschien heeft onze kleine ook wel geen zin om kenbaar te maken, net als bij Bloemetje, hihih. Wat fijn trouwens dat je baas zo mee leefd en alles goed geregeld is meis. Andere mensen hebben altijd makkelijk kletsen, totdat ze zelf met bekken of andere klachten komen te zitten. Je probeerd het, lukt het niet, nou dan kunnen ze toch niks zeggen? Je gezondheid, zwangerschap en kleine gaan voor hoor!

Dikke knuff voor Frieda en niet teveel hooi op je vork nemen dame!

Jazzie wat fijn dat alles zo goed gaat met jullie knulletje. Tja als jij moe bent of helemaal niet lekker is hij natuurlijk degene voor wie je door moet gaan en niet ff in bed kan kruipen. Petje af hoor.

Maike Sanne hoe is ie met jou meis? Stil aan het front.

En verder ben ik het vergeten, hihih.

Hier is vandaag ons nieuwe bed gekomen. Wat zullen wij vannacht heerlijk slapen. Teministe dat hoop ik. Vannacht zo raar gedroomd en hier ook slecht slapen enzo. Dus hopelijk lost een goed bed dit voor een deel een beetje op. Kijk nu al uit om naar bed te gaan, hihih.

Ik ga eens ff bedenken wat we vanavond gaan eten, heb nog geen idee. Ohh heb gisteren visschnitzels gekocht dus dat word het, en maak denk ik iets van aardappelen erbij, maar moet nog ff denken over de groente, heb niet zo;n trek. Maar ja mijn mannetje moet ook eten hè.

Hier maar eens licht aan doen, want tis zo donker, en had nog geen zin om op te staan, hihih

Liefs Nathalie

Hi,

Nathalie,
Jij moet ook goed eten he.
Je kan wel zien dat iedereen wel wat tegen zelfde probleempjes aanloopt.
Slecht slapen, moe, steken in de buik, geen trek om te eten, hehe maar dan van mannetjes horen, moet je wel doen. Hihi, lief dat ze allemaal zo bezorgd zijn.

En nieuw bed, ooh, heerlijk, haha, hoop dat je lekker slaapt. Als een roosje.
Zal wel ff wennen zijn nieuwe bed. Maar komt helemaal goed.

Ik heb hier sinds paar dagen erg veel jeuk op buik, zoveel dat het vervelend word en buik soms echt heel rood is, heb het ook op onderarmen en onderbenen.
Erg vervelend, en smeer creme, maar werkt niet echt.
Jullie tip?

Liefs

Bloem.. Waarschuw je vk.. Die prikken dan je leverwaarden. Als dat goed is dan is het gewoon zw-schaps jeuk. .heel vervelend.. weet er alles van.
Mentholgel 10! super spul.. als ik wakker werd snachts ging hubbie me er mee insmeren.. zalig.. werkt echt heel goed.

Nathalie! een nieuw bed? wat voor 1? nieuwe matrassen ook? welke? ben niet nieuwschierig.

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan