Zwanger worden of niet? Deel 3.

En over namen,
ik hou wel van namen zoals maxim, yuri, ... Maar dat vind vriendlief weer niet mooi.

Dus dat word nog een leuke klus, haha.

Liefs

Wordt leuk bloem! die commode is heel appart. dat zie je niet veel. mooi wit. en heel neutraal!
Wordt dan ook al heel wat echter! Nog ff en je beeb ligt er in..

Jazzie,
Dank je.
Ja, het is zo speciaal gevoel dat binnenkort ons kindje erin ligt.
Erg spannend is dat hoor. hihi.

fijne avond dames.

Hey kwebbelmeiden, ik kijk ff niet en jullie zitten de topic bijna vol te kletsen, hihih
Ik moet ff het nodige bij lezen hoor. Kweet niet of dat vandaag nog gaat lukken, want ben erg moe.

Zag foto's van bloemtje, mooi hoor meis! Kun je beetje bij beetje gaan aankleden hè.

Hier vandaag urine laten controleren, was allemaal goed. Ik moet rustiger aan doen van de vk. Houding afwisselen van zitten, bewegen en liggen. Vandaag eind gesprek gehad van fysiotherapie, dus hoe nu niet meer meerdere dagen per week naar het ziekenhuis voor revalidatie. Heerlijk!

Ik ga nog ff lezen hoe het met jullie gaat en klets morge nog wel ff verder.

Liefs Nathalie

Dat word morgen ff reagere, want ik lees wel, maar ik vergeet alles zo weer, beetje lastig dan hè. Maar morgen als ik helderder ben zal het vast goed komen, hahah

Weltrusten allemaal!

Dikke knufff Nathalie

Hi Nathalie,

Dank je, ja, en nu kan ik eens goed kijken welke spulletjes ik nog allemaal moet aanschaffen, eigenlijk hebben we de grootste dingen nu wel. Behalve kinderwagen die over een maandje komt.

Verder nog kleertjes, flesjes, handdoeken en washandjes, speelgoed.
Alleen kleertjes wil ik nog niet teveel kopen, en kopen als ik bevallen ben,maar dan echt jongens of meiden kleding, maar ja, hoe snel na je bevalling ben je weer op de been? Haha, ook moeilijk om in te schatten.
En, ook nog badje. Maar hoorde vriend dat misschien zn tante nog iemand wist die er eentje had. dus wachten we eerst dat even af.

Liefs

En nathalie,
Die steken, waar komt dat nu van? Omdat je te veel doet? Of van je bekken?
Hoop dat het met rustiger aan doen helpt.

Zo, ik ben vandaag weer thuis, vrijdag moet ik weer werken. Eventjes, vind het nu eigenlijk wel goed zo, want merk dat vandaag een mindere dag is. Dus wel fijn dat dit nu besloten is, en ik naar me lichaam kan luisteren, en ben erg blij met mn baas. die hier ook volledig achterstaat.

Liefs

Goedemorgen dames!

Hoop dat het helpt nath! iig fijn dat alles goed is.

Bloem.. TIP! maak een lijstje aan jongens en meisjes kleding die je leuk vind.. (Echt maatje 50) als je daar een setje of drie voor jongens op heb staan en een setje of 3 voor meisje. Dan kan je best beginnen.
Als je dat lijstje dan aan moeder/man/vriendin geeft na de geboorte kunnen hun precies datgene halen wat jij zo leuk vind.
En wacht ff met kijken naar kleertjes tot over 1,5 maand dan heb je de zomerkleding in de winkels. Dat heb jij nodig.

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan