Zwanger worden of niet?

Hallo,

Ik ben 23 jaar en heb een zoontje van bijna 9 maand oud.

Wat je zegt over jaloers zijn. Dat komt me echt heel bekend in de oren.

Toen wij zwanger wouden raken zag ik opeens overal dikke buiken. Ook al toen we bezig waren met de gedachten dat een kindje heel welkom zou zijn.
Gelukkig hoefden wij niet te lang te wachten het was in 2x raak.

Mijn vriendin was ook jaloers op mij ( heeft ze me pas bekent ha haha). Zij moest nog even wachten die haar vriend was er nog niet aan toe . Inmiddels is ze ook zwanger.

Wij waren zelf de eersten die aan kindjes begonnen. Nu inmiddels is er 1 van de vier vriendinnen bevallen en nu ook hebben we de kriebels ( beginnen in Juni weer voor nummer 2) En weet je ik ben ook even weer jaloer geweest. Hoort erbij denk ik. En het domme ervan is je wilt het niet zijn.

Succes met het zwanger worden en ik hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn.

Groeten

Diarich

Hi Diarich, goed van je dat je dan kunt wachten tot juni. Nu nog aan de pil of al gestopt?
Je ziet nu met het mooie weer ook dat de mensen vrolijker zijn en lekker buiten zijn, dus dan vallen mama's met kleintjes en dikke buiken natuurlijk extra op, hihih.

Wens jullie veel geluk in juni!

Gr. Nathalie

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-04-2008 19:21:58'));

Hoi hoiii

Bedankt voor jullie reacties !!
Ik weet echt 100% zekr dat k een kindje wil. En mijn man ook..
Echt iedereen om mij heen is ineens zwanger !!   (je let er natuurlijk ook meer op..)
Ik denk idd dat het buikgriep is geweest want had meerdere dagen buikpijn (3 dagen, waarvan 2 erg)
Mijn laatste menstruatie begon op zaterdag 5 april j.l. dus het zou bijna weer zover moeten zijn.
Hoop dat ik dan weer een regelmatige menstruatie heb !!

Jeetje 2e keer al raak!! Super zeg ! Echt snel!
Maar wel knap dat je zegt dat je vanaf juni/juli begint aan een tweede ! Knap dat je zolang kunt wachten dan !!

Groetjes !!

ik zou er ook voor gaan, ik ben nu ook voor nr 2 aan het gaan, twijfelen is normaal dat doe ik nu ook wel eens, maar idd als je al die buiken ziet dan denk ik ook weer dat wil ik ook!
mijn zoon is bijna 2 en was vrij snel zwanger van hem, ronde 2 en niet een voor t echie zeg maar
succes!!

Hoi,

Ik betrap mezelf er op dat ik nu toch steeds meer met kinderen bezig ben..
Kijk op sites met kinderspul, en sneup heel wat af hier op het forum!   Erg interesant allemaal en leerzaam !!!

Nog een paar dagen en ik moet weer ongi worden.. Weet bijna wel zeker dat het deze keer niet "raak" is.   Mijn man en ik zijn beide niet zo fit geweest in de week voorafgaande de eisprong.. maar ja 1 keer kan genoeg zijn he ...
We wachten het af..

Vandaag hoorde ik dat mijn schoonzusje zwanger is! Zij waren er nog maar net mee bezig, wat niemand wist..     Erg leuk voor ze ! Alleen wel wat jalouzie... (gezonde jalouzie hoor).. Betrap me erop dat ik nu denk ja maar dat wil ik ook !!

En hoe gaat het met jullie??

Tja, al heb ik al een kindje en wilde ik lange tijd echt nog niet opnieuw zwanger worden, dan nog was ik jaloers op alle zwangeren, ha ha! (hoe krom kunnen die kriebels zijn...)
Nu ben ik er emotioneel helemaal klaar voor nummer 2, maar om praktische redenen moet ik nog een paar maandjes wachten (ga nu net met nieuwe baan beginnen). En toch zit ik nu hier al weer te neuzen omdat ik eigenlijk niet kan wachten... Sta weer stil voor winkels met positiemode, lees mijn ouders van nu in 1 ruk uit...
Als het gevoel er is, dan is het niet te negeren.

En 1 keer kan genoeg zijn idd. De maand dat ik zwanger werd (van nr 1) had ik een dienstblok van 3 weken, een periode waarin ik mijn man nauwelijks zie, omdat ik moest werken als hij in bed lag en andersom. Die maand hebben we dus echt maar 1 keer seks gehad, dat weet ik zeker, ik weet ook nog waar en wanneer, ha ha! (een vluggertje op de bank voordat ik moest werken ) En toch was dat blijkbaar op het juiste moment, want het was raak! Je weet het dus maar nooit...

Veel succes allemaal! Ik moet nog 2 menstruaties wachten en dan...

Jeetje wat knap dat je nog kunt wachten !!
Ik ben zelf vandaag met mijn schoonzusje naar babyspeciaalzaken geweest om even voor haar rond te neuzen.   Erg leuk !!   Ik moest me echt inhouden, haha
Niemand weet ook dat wij er mee bezig zijn, soms best wel moeilijk, daarom heerlijk dat je hier er over kunt "praten" .

Super dat je meteen de eerste keer zwanger was!!   Hopen dat dat strax bij de tweede ook zo is !     Heb je veel kwaaltjes ed gehad??

Hoi,

Kom ook maar even inbreken!
Als je eenmaal het idee hebt om zwanger te willen worden dan gaat dat inderdaad niet meer uit je hoofd. Hier hetzelfde "probleem". Ik zou heel graag weer zwanger willen zijn, ondanks dat mijn vorige zwangerschap ontzettend zwaar was, ik zou er zo weer voor gaan..... Als mijn mannetje dat tenminste ook zou willen. Hij wil namelijk niet! Voor geen goud. Hij laat zich liever "helpen" dan dat er nog een kleine komt.
Ik heb in februari daarom maar een spiraal laten zetten. Als het er dan toch niet van komt wil ik ook nergens aan hoeven denken. Dit is dan het makkelijkste!

Maar wat ik eigenlijk wil zeggen... Probeer te ontspannen en niet te veel aan zwanger zijn te denken. En ja ik weet dat het moeilijk is!

Groetjes,

Frieda
Mv Kyra 07-06-2007

Terug
Bovenaan