Hoi Fritz,
Dank je.
Ik denk dat ik ook wel aantal reacties kan gaan verwachten. Laatst waren we er bij me moeder over bezig, over namen en dergelijke, en toen zei me stiefvader, het lijkt of jullie er al aan denken, ik had toen de wens wel maar mn vriend nog niet helemaal. ik denk dat ze wel even moeten slikken, maar vriendin van me vader weet het en zij staat er helemaal achter, en kan al niet wachten haha.
Maar het is onze keuze samen en ik weet dat we het goed gaan doen. Dat is het belangrijkste.
Ik zit nu ook met een tijdelijk contract, maar ik weet wel dat me baas erg tevreden over me is en hoopt op jarenlange samenwerking. Dus ik ben er niet echt heel bang voor dat het einde van contract zou kunnen zijn. En als het wel zo is, ja, dan is het zo en dan vinden we daar wel weer wat op.
Zekerheid is natuurlijk belangrijk, maar ik vind liefde, verantwoordelijkheid en dergelijke ook heel belangrijk als je een kind krijgt/hebt.
Ik vind het wel spannend hoor, nu in deze week dat ik eisprong heb, waarschijnlijk vandaag of morgen, haha dan ga je een hoop dingen voelen.
vanaf wanneer kan je dingen gaan voelen als je zwanger bent? alvoor je eigenlijk ongesteld zou moeten worden? of begint het vaak pas erna?
Hihi, ben hier helemaal een leek in, en heb echt geen idee wat ik kan gaan verwachten.
Groetjes Bloemetje.