Zwanger worden of niet?

Hoi,

spannende tijden voor jullie dus... Hoop dat je niet echt lang hoeft te wachten op "goed nieuws".

Ik denk niet dat het met mijn zware zwangerschap te maken heeft dat mijn kerel geen tweede wil. Dan zal het eerder komen dat we al vanaf dat Kyra 9 weken is met haar gezondheid lopen te tobben. Kyra heeft nu 4 x in het ziekenhuis gelegen. Dat is best pittig. Ze is zo om de twee weken ziek. Kan je vertellen dat dat geen pretje is!
Toen Kyra 9 weken was kreeg ze een nierbekkenontsteking. Toen heeft ze een week in het zh gelegen. Sindsdien is ze eigenlijk constant ziek. Dat vergt veel aanpassingsvermogen en ook een hoop geduld. 9 april heeft ze buisjes gekregen en haar neusamandelen zijn geknipt. De keren dat ze oorontsteking heeft gehad zijn voor mij al niet meer te tellen. Zelfs na haar buisjes nog. Afgelopen week heeft ze de laatste antibiotica gehad maar ze heeft nu weer koorts dus we wachten af.
Dit zou best een reden kunnen zijn. Hij praat verder niet.
Mijn mannetje wou eigenlijk in eerste instantie helemaal geen kinderen.
De komst van Kyra heeft hem wel erg veranderd. Hij is een heel leuke papa.  
Ik heb hem vanavond verteld dat ik hem wat wil vertellen alleen dat ik het niet zeg maar schrijf, omdat ik dan beter mijn gevoel kwijt kan. Ik hoop dat hij me dan iets geruster kan stellen want het is niet zo dat ik morgen al zwanger wil zijn.
Ik heb ook nog een spiraaltje dus die haal je ook niet zomaar weg.

Liefs,

Frieda

Jeetje mina !! Das idd niet niks....
Wat sneu voor de kleine meid en voor jullie natuurlijk ook! Is geen pretje dat je kindje zovaak in het ziekenhuis ligt !
Hopen dat het snel wat beter met haar gaat en jullie echt van elkaar kunnen genieten (doen jullie nu ook vast wel maar dan zonder strubbelingen)

Dus je hebt gezegd dat je wilt praten.. Goed idee van je om het dan op papier te zetten.   Als je je zo beter kunt verwoorden moet je dat zeker doen !
Ik hoop dat het goed voor je uitpakt!!

Hou je ons op de hoogte??? SUCCES MEID !!

@Frieda: pffff, heftig hoor, als je man niet wil... Zoals ik al zei, die kriebels kunnen zo sterk zijn! Goed van je dat je jouw gevoelens op papier zet, het lijkt me iets waar jullie het heel goed over moeten hebben, anders blijft het zo tussen jullie in staan. Succes!

@Bloemetje/MaikeSanne: ja, wachten is heel moeilijk, ik hou het nauwelijks vol, ha ha! En wat ik toen voelde? Mijn borsten, dat was het eerste. Die waren gespannen en gevoelig, vanaf mijn NOD. Vanaf 4,5 weken kwam daar frequent plassen bij en vanaf 5,5 weken werd ik ook misselijk en kon ik slecht eten. Lustte opeens niets meer, geuren waren heel erg sterk, ging over mijn nek van mijn eigen parfum, deo van mijn man... Echt bizar. Maar ja, zwanger zijn is zo'n persoonlijk en individuele ervaring, je kunt nooit voorspellen hoe het zal zijn. De mijne was in ieder geval erg zwaar, heb veel klachten gehad, met name maagzuur, bekkenpijn, rugpijn en extreme vermoeidheid. Op het einde ook hoge bloeddruk en zelfs in ziekenhuis opgenomen met pure uitputting. Het waren 9 maanden afzien, maar ik heb het zo weer over voor zo'n klein wondertje! Ik geniet zo van mijn zoontje...

Hoi,

Frieda, erg fijn dat je baas erg blij voor je was en dat je er nog steeds werkt, ik hoop dat dat bij mij ook zo zal gaan, ze mogen je eigenlijk toch ook niet ontslaan met een halfjaar contract, met de reden dat je zwanger bent?
jammer dat je man het echt niet wil, hopelijk kan je er goed over praten met hem naar aanleiding van de brief die je hem gaat geven.
het is soms wel moeilijk denk ik dat hij er niet over praat. datzelfde probleem ook hier, mijn vriend is ook een hele moeilijke prater.

maike sanne, inderdaad, zelf weet je wel wanneer je eraan toe bent, me vriend pas deze maand, eerst wilde hij pas in augustus / september, hij weet dat ik dit erg graag wil, en nu zei hij van de week dat hij het nu wil proberen. Ben ik erg blij om, al ben ik erg benieuwd naar de reacties, er zullen vast een paar onaangename komen, het gekke is dat ik echt helemaal geen idee heb hoe mijn ouders zullen reageren.

karin, jammer dat je zo een zware zwangerschap hebt gehad, maar wel fijn dat je het er voor lief bijneemt voor zo een kleine wondertje, dat zou ik ook hebben.

hier enkel nog een bijkomend probleempje. ik heb reuma en hartritmestoornissen, ik neem nu medicijnen die niet erg veel kwaad kunnen tijdens eventuele zwangerschappen, enkel medicijnen voor mn hartritmestoornis wil ik graag vanaf. maar daar ben ik nu met bezig, de medicijnen voor mijn reuma kan ik jammer genoeg niet zonder.

nou dames, ik hoop dat het voor ons snel zover zal zijn.

Gr, bloemetje.

Hoi,

Gisteravond heb ik een mail gestuurd naar mijn mannetje... Zo hoefde ik er niet bij te zijn als hij ging lezen. Nou was ik gisteravond ook niet thuis toen hij zijn mail las.
Vanmorgen heb ik gevraagd of hij zijn mail had gelezen en dat had hij gedaan... Verder is er nog weinig over gezegd. Ben erg benieuwd wat hij er nou van vind.

Nu ik eigenlijk weer zo bezig ben met zwanger worden/zijn, ben ik hier eigenlijk niet weg te slaan... Hebben jullie dat ook?

Ik ga mijn kleine meisje maar even uit bed halen... (als ik toch geld zou krijgen voor de uren dat ze sliep...)

Liefs,

Frieda

Hoi Frieda,
Dat heb ik ook, ik ben hier niet weg te slaan sinds ik gisteren deze site heb gevonden,en mijn vriend en ik nu actief bezig zijn, haha.
Jammer dat je zo een korte reactie kreeg van je man. Hopelijk kunnen jullie er vanavond over praten.

Hoe gaat het met jullie kleine meisje? ze had weer koorts toch? hoe gaat het vandaag met haar?

ik zou vandaag via berekiningen op internet mijn eisprong krijgen, ik heb vanmorgen wel ff buikpijn gehad, ff steken en zo een ongesteldheidsgevoel? kan dat een eisprong zijn? of beeld ik het mezelf maar in? heb wel gevoel dat het gister ook al wat rommelde in me buik.

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat lopen. ik hoop dat het snel gaat lukken, ook al komt nu toch af en toe wel het gevoel van zal het wel lukken, ben ik er niet te jong voor? maar langs de andere kant ben ik weer zeer zeker dat ik een kind liefdevol kan opvoeden en dat ik dit erg graag wil.

Liefs Bloemetje.

Hoi hoii

Ja het kan idd wel je eisprong geweest zijn !
Zelf heb ik het ook gehad.. rond mijn eisprong had ik ook buikkrampen (en diarree)
Heb dit 3 dagen gehad !!   Ik dacht eerst aan buikgriepje maar hoorde toen dat het de eisprong kon zijn !!
Dus dat kan best bij jou ook het geval geweest zijn

@frida..   Wat raar dat je man er helemaal niks van zei..
Als ik jou was zou ik hem er toch naar vragen en zegge dat je t er over wilt hebben..
Zo kom je niet veel verder..
Maar toch ontzettend knap dat je het gedaan hebt zeg!!

K ben vandaag nog nie ongesteld... zoals de planning is morgen.. maar hoop t nie
Betrap me er op dat ik vaker dan normaal naar het toilet ga om te kijken of het er is of het uitblijft..

Hoi,

@bloemetje
Het kan inderdaad je eisprong zijn geweest!! Flink klussen dus de komende dagen :)
Hoop echt dat je snel zwanger bent, zou echt te gek zijn natuurlijk. Ik was gelijk zwanger van Kyra toen ik stopte met de pil dus wie weet.....

@Maike Sanne
Mijn kereltje en ik konden niet verder praten omdat mijn schoonvader er ook was. Hij is van veel dingen op de hoogte maar hij hoeft natuurlijk niet alles te weten.
Ik hoop wel dat we vanavond nog even kunnen praten. Hij zei later nog wel dat hij er over dacht dus misschien ben ik binnenkort wel een heeeele blije vrouw... of zoals sommige dat zeggen "meisje" haha

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan