Zwanger worden of niet?

Ohhh gezellig dat jullie gaan grillen Bloemetje. Wij hebben net lekker film gekeken, maar zit nu weer alleen. Net ff nieuwe wasmachine aangezet, dan toe ik toch nog iets nuttigs vandaag, hihih

Tja als je niet wist dat je biefstuk niet echt goed is, dan zou je hem ook eten en gebeurd er wellicht niks. Maar als ie goed gebakken is kun je het volgens mij wel eten hoor. Maar ja dan is het zo droog hè, hihi. En tja komt dat we nu van alles lezen enzo. Maar vroeger deden vrouwen dat volgens mij ook gewoon. Mijn vriend zei laatst nog, omdat ik niet zoveel koffie meer drink. Nou je denkt toch echt niet dat mijn moeder minder koffie heeft gedronken toen ze zwanger van mij was. En toen moest ik wel ff lachen, hihih. Kweet het niet, maar denk het niet. Ik wil die dingen wel vragen, maar ja dan weten ze dat we bezig zijn en krijg je maand naar maand natuurlijk vragen enzo. Tis nu nog lekker ons geheimpje. Heel lief hoor die bezorgdheid en vast goedbedoeld advies, maar heb liever niet dat er teveel op me gelet word.

Ik heb ook wel zin in biefstuk eigenlijk, hihih. Maar heb ik niet in huis en eet het eigenlijk ook niet. Gek is dat hè. Gelukkig lust ik sommige dingen al niet eens, die we eigenlijk niet mogen hebben. Filet Amercian maak je mij niet blij mee. Roken en drinken doe ik niet, dus dat scheeld. Maar ach we kunnen ons we heel veel verbieden, maar tis niet gezegd dat we daarmee sneller zwanger worden hoor. Ook een beetje genieten van het leventje, anders word alles zo'n obsessie denk ik.

Liefs Nathalie

Hoi hoii

Nadat ik dit gister "geschreven"   had ben ik idd gesprek aangegaan met manlief..
Ik denk idd dat jullie gelijk hebben en het komt omdat ik meer zelfvertrouwen krijg maar dit niet gewend ben..
Heb namelijk de laatste 3 a 4 jaar eczeem gehad en de laatste twee jaar ook echt in gezicht !     Dus is nu heeeeel anders !!!
Dus ben zelf ook erg veranderd nu...

Maar goed.. zodra ik zon bui aan voel komen muk gewoon wegwezen haha !

Bedankt voor jullie reacties !
Maar eisprong nu al??   Dan moet je toch twee weken erna ongi worden??
En heb vrijdagavond nog getest met ovutest (denk toch nog maar s probere) en toen kreeg ik dus wel twee streepjes.. maar nog geen eisprong..

He meiden korte reactie ben net uit werk en we moeten gaan.. DOeii

Hoe reageerde je mannetje dat je met hem hebt gesproken? Goed van je hoor. En fijn dat je nu lekker in je vel zit.

Je hoeft niet persee 14 dagen na je 1e cyclus dag je eisprong te hebben hoor. Kan ook al iets eerder of zelfs later zijn. Die ovulatie testen met twee streepjes houd dat dan niet in dat je dan in vruchtbare dagen zin en bijna eisprong krijgt? En wat geeft ie dan aan als je eisprong hebt? En moet je dan niet aantal dagen achter elkaar testen?

Fijne avond nog meis! En jullie allemaal natuurlijk! =xXx= Nathalie

Ps. grrrr er zitten mij hier vliegen/muggen te betasten!

Hoii

Ik bedoel.. als je je ei hebt.. dan moet je toch 14 dagen daarna de rdtjes op bezoek hebben??
Als de test goed is dn moeten er twee streepjes zijn. Wanneer het ene streepje donkerder (of gelijk gekleurd is) dan het teststreepje dan heb je je ei..
Idd je moet eigenlijk iedere dag testen maar had zoiets van ja ik ga testen. Maaar toen werkte hij niet dus toen had ik weer zoiets van laat maar wacht nog wel paar maanden
Maar toen begon t toch weer te kriebelen dus maar ff testje gedaan
Weet niet of het dan nu betrouwbaar is hoor.. we zien wel!
Klussen zoiezo wel om de twee a drie dagen.. dus kansen genoeg

Zijn bij jou de rdtjes al minder??

Mijn vriend wist niet wat me bezielde.. dat ik ineens zo gek deed..
Normaal heb ik zodra ik ongi word wel wat humeurwisselingen (hij weet precies wanneer de rdtjes mij gaan bezoeken ...) Maar dit had ik nog nooit eerder gehad zo heftig !!
Nou maar hopen dat t niet weer gebeurd !!

Liefs Maike Sannetje

Goed van je dat je met je vriend hebt kunnen praten.

Hier zijn de rd-tjes gelukkig minder. Vannacht had ik helemaal niet gevloeid.

Volgens mij worden we idd 14 dagen na vermoedelijke eisprong ongi, of niet natuurlijk, das wel te hopen, hihih. Maar als het daaraan ligt zoals je zegt dan kan het zijn dat je dus misschien eerder je cyclus hebt. Maar je eitje moet nog innestelen he, want zonder innesteling word je gewoon ongi. We gaan gewoon weer heel hard voor je duimen.

Liefs Nathalie

Hoi hoii

Dankje voor je reactie !!!   Nou ik wacht gewoon rustig af.. we zien het wel !!
Hoop natuurlijk dat het raak is, en zo niet dan ist niet anders...

Duim ook voor jullie allemaal !! Tis toch iedere maand weer spannend !!!
Zou super zijn dat we allemaal tegelijk zwanger zouden zijn hiih.. kunnen we dan weer verder kletsen hiihih..
Maar moet maar niet op de zaken vooruit gaan xxx

Ik ben heel toevallig ook weer ff online. Al lijkt het misschien of ik hier de hele dag zit, hihih. Maar dat is niet zo hoor. Ik heb de laatste was ff in de wasmachine, dus bijna alles is al schoon en droog, echt heerlijk.  Plantjes alweer water gegeven, dus die kunnen er ook ff tegen. Net alles hier ff lekker opgeruimd. Alleen erger ik me nog aan het zand in huis, maar dat komt morgen wel hoor. Ga nu niet meer stofzuigen. Heb een drukke week voor de boeg, dus allemaal ff plannen hoe ik het ga doen deze week.

Ja het is zeker spannend elke maand. Al moet ik zeggen dat ik het steeds meer op me af laat komen. Nu ronde 4 is anders dan ronde 1 en 2 hè, hihih. Ben nu kinderziekenhuis aan het kijken. Echt zielig die kleintjes die al zoveel hebben. Maar echt wat een schatjes af en toe. We zwijmelen gewoon af en toe lekker weg meis. Vanmorgen bevallingsverhalen gekeken, dan kan ik me bijna niet voorstellen dat ik dit in de toekomst ook mee maak. Dat lijkt allemaal nog zoooooooo ver weg. Kan me daar nog geen voorstelling van maken. Eerst maar eens zwanger mogen worden en dan hebben we nog 9 maanden om daar naar toe te leven hè.

Liefs Nathalie

hoi

maaike sanne, fijn dat je met je vriend hebt kunnen praten en eventjes hebt kunnen zeggen wat er was. wel zo fijn.

nathalie, weer veel therapie deze week. lastig dat zand, maar inderdaad het komt wel weer.

en inderdaad iedere maand is weer spannend. Hihi.

ik zat vanavond in auto op weg naar huis en kreeg me opeens zo een steken in me onderbuik en rechterkant van me buik. was echt niet fijn. maar ja, wat heeft dat weer te betekenen, heb donderdag vrijdag beste dagen gehad.maar ja, haha, we zien het wel, voelde me alleen ff zo beroerd.

nou dames. nog een fijne avond.

xx

Terug
Bovenaan