A
Anoniem
Guest
Ohhh gezellig dat jullie gaan grillen Bloemetje. Wij hebben net lekker film gekeken, maar zit nu weer alleen. Net ff nieuwe wasmachine aangezet, dan toe ik toch nog iets nuttigs vandaag, hihih
Tja als je niet wist dat je biefstuk niet echt goed is, dan zou je hem ook eten en gebeurd er wellicht niks. Maar als ie goed gebakken is kun je het volgens mij wel eten hoor. Maar ja dan is het zo droog hè, hihi. En tja komt dat we nu van alles lezen enzo. Maar vroeger deden vrouwen dat volgens mij ook gewoon. Mijn vriend zei laatst nog, omdat ik niet zoveel koffie meer drink. Nou je denkt toch echt niet dat mijn moeder minder koffie heeft gedronken toen ze zwanger van mij was. En toen moest ik wel ff lachen, hihih. Kweet het niet, maar denk het niet. Ik wil die dingen wel vragen, maar ja dan weten ze dat we bezig zijn en krijg je maand naar maand natuurlijk vragen enzo. Tis nu nog lekker ons geheimpje. Heel lief hoor die bezorgdheid en vast goedbedoeld advies, maar heb liever niet dat er teveel op me gelet word.
Ik heb ook wel zin in biefstuk eigenlijk, hihih. Maar heb ik niet in huis en eet het eigenlijk ook niet. Gek is dat hè. Gelukkig lust ik sommige dingen al niet eens, die we eigenlijk niet mogen hebben. Filet Amercian maak je mij niet blij mee. Roken en drinken doe ik niet, dus dat scheeld. Maar ach we kunnen ons we heel veel verbieden, maar tis niet gezegd dat we daarmee sneller zwanger worden hoor. Ook een beetje genieten van het leventje, anders word alles zo'n obsessie denk ik.
Liefs Nathalie