Zwanger worden of niet?

Hoi hoiii

Frieda.. Leuk !!   Wij waren gister 1 jaar "geregistreerd" als partners.
Ik zie het gewoon als trouwen
Wij hebben hiervoor gekozen toen we samen een huis kochten.   Ik vond dit wel erg belangrijk stel dat er iets met iemand van ons gebeurd...
Wij hadden beide 2 getuigen mee en zijn na die tijd (duurde hier maar kwartiertje) met onze getuigen ergens koffie/thee met gebak gaan eten.
Onze getuigen moesten daarna weer werken, dus zijn mijn "man"   en ik savonds samen uit eten geweest.     Hebben wel fotos gemaakt, altijd leuk om terug te zien
Vooral als je strax kids krijgt is het verstandig om het geregeld te hebben,
Wij hebben het op een doordeweekse dag gedaan, toen was het gemeetehuis gratis. Je betaald dan alleen voor het uittreksel vh bevolkingsregister en je krijgt een echt trouwboekje hihi.. erg leuk hoor !
Ook ik heb mijn man zn achternaam aangenomen.   En.. je kunt geregistreerd partnerschap altijd om zetten in "echt" trouwen ! Dus dat kan altijd nog

Hier gaat t goed ! Slik nog steeds mn pillen om n ongi regelmatiger te krijgen.
Zonet ging ik naar t toilet en had ontzettend veel slijm verlies (sorry dames voor de details) Kon het eigenlijk wel uit elkaar trekken..
Heeft dit iets te betekenen??????

Nou ik zal nog even op de wii fit en dan zo weer eventjes werken en dan heb ik mijn 10 dagen werken er op zitten !!!! NDan morgen lekker vrij... Heerlijk !

hoi,

maaike sanne, wat jij beschrijft kan betekenen dat je vruchtbare dagen eraan zitten te komen,
Dan heb ik ook van dat slijm wat je uit elkaar kan trekken, komen er draadjes?
Dan zou dat goed kunnen betekenen dat je eisprong eraan komt.
Maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet.

Liefs

Hi Meiden, hier was ik ook weer ff kort
Mijn nod blijkt 25 juli te zijn omdat ik op vrijdag ongi werd en 29 dagen is precies een maand verder dus dan word ik weer op vrijdag ongi en das dus 25 juli
Hier zou dit weekend mijn ei zijn, maar nog geen ei te bekennen en ook geen slijm
Ovulatietest was gisteren nog steeds negatatief, dus ik snap er niet zoveel van.
We wachten maar gewoon ff af hè, meer kunnen we niet doen.

Mijn vriend en ik hebben nog niks geregeld, maar gaan we zeker wel doen als ik zwanger mocht zijn. Hebben het daar nog niet zo over gehad. We zijn wel verloofd, en ik wacht nog op romantisch aanzoek van mijn mannetje, hihih.

Frieda heeft veel plezier met je mams vandaag, geniet er lekker van meis!

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Mitsj,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            17-07-08
Nathalie,24 jaar                        5e ronde- 1e kindje            25-07-08

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           09-08-08   (bij cyclus  42 dagen)

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het bankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Bloemetje,22jaar                      3e ronde -   1e kindje         09-07-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Momenteel is er helaas nog niemand zwanger, duimduimduim

Hoi hoii

Mijn ovu test gaf negatief aan.. dus weet t nie...
Bij 28 dagen is  mijn nod 24juli a.s
Had hier eigenlijk geen rekening mee gehouden, dus dan zou mn ei al geweest zijn toch??
Zou dan wel balen zijn want we hebben de afgelopen 5 dagen maar 1 keer geklust.. Andere keren was mijn man laat thuis en dan lag ik al te slapen of net anders om..
Maar ja.. 1 keer kan genoeg zijn he ;)
Maar idd.. was echt slijm wat je uit elkaar kon trekken.. is dat een teken dat je ei onderweg is???
Hmm.. word dan weer lastig want we slapen vanaf woendag tot zondag bij mn ouders in de acaravan... Gaan er ff paar dagen naar toe op vakantie...
Komt dan wel **** uit... Hm.. maar ff over nadenken..

Hoe was jullie dag?
Lekker te shoppe geweest met je moeder Frieda?
En Bloemetje.. voel je je al wat beter?
Nathalie..Was het gisteravond gezellig bij je vrienden??

Hey dames!

Hier ben ik weer!

Druifje als eerst, vertel eens? Al tekenen van een ongi of nog steeds niet? Spannend zeg allemaal... Hopen dat je testen er vlug zijn! Het is je zo gegund meis!

Bloemetje, hoe gaat het met jou? Houd goede moed he! Het komt vast goed hoor!

Fritz, hoe was het op de Zwarte Markt met je moeder?

En Nathalie, hoe is het met jou??

Hier alles goed hoor, bedankt voor het vragen allemaal!
Heb donderdag of vrijdag mijn NOD. Bij cyclus 28 dagen donderdag, en bij 29 dan uiteraard vrijdag. Laatste keer was het 29 dagen, keer daarvoor 33 dagen en keer daarvoor 29 dagen en keer daarvoor 32 dagen. Niet echt heel erg regelmatig dus, maar ook niet vreselijk veel verschil. Dus ben benieuwd. Had van het weekend een paar steekjes in mn buik, maar weet niet of het op de 'goede' plek was. En ben soms bij vlagen kotsmisselijk, zat gister in kleermakerszit op de bank en bukte om wat dingen van de grond te pakken, en toen kreeg ik ineens die  steekjes. Ook niet echt een normale houding, maar ik zit wel vaker zo. Maar ook superdruk geweest met inpakken dus misschien ligt het er ook aan de stress ofzo. Heb niet veel hoop meer dat het op de normale manier goedkomt, maar we wachten af. Eerst maar ff verhuizen en dan verder zien!
Ik hoop deze week te horen te krijgen wanneer ik de sleutel ga krijgen!

Geniet van deze zonnige dag allemaal!

Groetjes,
Mitsj (en weer stond daar bijna mijn echte naam, hihi)

Groetjes,
Michelle

Hoi,

Mitjs,
Spannend, bijna nod, hoop voor je dat het raak is.
En horen wanneer je sleutel krijgt, oooh, spannend, hoop dat het niet te lang gaat duren.

Maaike sanne,
dat kan inderdaad je ei betekenen, maar dat kunnen we natuurlijk niet met zekerheid zeggen.

Nathalie,
hoe gaat het met jou?

Hier gaat het redelijk goed, alleen gister eens een serieus gesprek met
vriend aangeknoopt. Omdat ik laatste weken met wat in me hoofd
rondloop, waar ik het toch moeilijk mee heb.

Bijvoorbeeld dat ik gevoel heb dat vriendlief niet volledig achter onze
kinderwens staat. hij kan er soms zo koel over doen, dat ik dan denk,
wil je dit wel.

hij geeft aan het graag te willen maar dat ie bang is voor wat komen gaat.

Maar dat ie er wel verder mee door wil.

Ook zou ik ook graag wat geregeld hebben tussen ons, zeker als er
kinderen komen. Zo gaf hij aan dat nu nog niet te willen, en pas te
doen als we zwanger zijn. Dan zou hij graag voor de wet trouwen, verder
niets, nou ja, gelukkig, ik ook niet. hihi. voor de wet is voor mij
goed.

Ook gaf ik aan graag een hond te willen, en deze gaan we nu uitzoeken,
waarschijnlijk eentje uit asiel, maar wil wel graag eentje die met
kinderen om kan. En geen te grote, geen te kleine.

Dus, hier eventjes alles besproken, en ik voel me weer stukken beter.

Liefs.

Terug
Bovenaan