Zwanger worden / ovulatietesten

Hoihoi,
In verband met een wisselende cyclus zijn wij een aantal maanden geleden ook gestart met ovulatietesten ivm een wens voor een 2de kindje. Afgelopen maand de 3de keer. Het resultaat was vanmorgen een positieve zwangerschapstest ?  
Ik voel mijn eisprong, dacht ik. Bleek alleen niet te kloppen met de daadwerkelijk eisprong. Ik voelde het iig te laat. Ik heb de testen van clearbleu met de smiley gebruikt. Ik kijk me anders scheel op die streepjes.. hopelijk ook snel resultaat voor jou! 
Kus Sonja 
 
 
 
Hoi meiden,
Wat fijn dat jullie je ervaringen met mij willen delen. Ik heb de testen van sensitest. En ik test omdat ik inderdaad wil weten wanneer mijn eisprong is. Ze zeggen dat je beter wat minder kan seksen zodat de sperma van betere kwaliteit is dus proberen we nu om de dag niet te seksen. Heb tot nu toe bijna alle testen een heel licht streepje maar nog steeds geen knalstreep gevonden. Ik ben benieuwd. Deze cyclus test ik voor het eerst met ovulatietesten dus ik heb er nog geen ervaringen mee. Ik heb besloten om gewoon door te testen totdat ik een knalstreep vind. Als ik die niet vinden kan dan ga ik richting HA. 
Ik ben begonnen op dag 9 met 1 test per dag. Mijn vorige cyclus had 27 dagen maar die daarvoor 33 en die daarvoor 29. Het schommelt giga.
 
Wauw Sonja, dat is echt super nieuws! gefeliciteerd. 
Ik vind de clearbleu nog wel prijzig dus heb mijn hoop op de sensitest gevestigd. Testte jij 1 of 2 keer per dag?
Hoeveel dagen voor of na NOD heb je getest? ook met de clear blue?
 
@ Esman, dat is wel een mega lange cyclus.... Wat zegt de gyn daarvan? Heb je dat altijd al gehad? Mogelijk ook PCOS? 
 
Van morgen negatieve ovulatietest en vanavond positief... Maar Ben wel nieuwschierig wat de test morgenochtend zegt. Ik heb ook sensitest. Maar succes met klussen. 
 
Ik had altijd die van kruidvat die vond ik goed.en wil niet voor jullie negatief zijn maar de testen van sensitest waren bij mij niet goed gaven geen streepje aan en zo heel de cyclus gedaan in DE periode.en maand later de andere van kruidvat en die gaven wel duidelijk een streepje licht en toen weer donkerder. En nu inmiddels 11 mnd bezig en nog niks pffff
 
Succes hoor !!!
 
@beertje 87 >hmm 11 mnd is niet leuk, hopelijk is het deze ronde raak. @Sas kia, hoe heb jij je naam gewijzigd ;-) lukt mij niet..
Gisteravond een ovulatie met gelijke streepjes, dus geklust. Maar vanmorgen nog veel duidelijkere ovulatietest.. Wat vinden jullie vanavond weer? Mijn vriend ziet me aankomen.. Normaal doen wij het nooit zo veel haha. Niet dat het een straf is ofzo ;-) Dit is voor ons de 1e maand. Wel voor 3e kindje (4e zwangerschap). Maar heb eerder goede ervaring met ovulatietesten. Doordat ik spiraaltje heb laten verwijderen wilde ik weten wat mijn cyclus was, vandaar de testen. Maar denk wel dat ik deze blijf gebruiken totdat ik zwanger ben, al voel ik het wel mijn ovulatie. 
 
Kel is, er kwam ineens zo'n scherm met wijzigen. Ik heb tig keren via dat menu rechtsboven geprobeerd en toen dacht ik laat maar. Toen ik twee dagen later inlogde kon ik em wijzigen. Heel vaag
wat goed dat jij een positieve ovulatie test had. Welke dag van je cyclus had jij em? Ik dag 16 nog steeds niks. Vanaf dag 9 getest. Alle dagen heel mini licht streepje. Schiet niet op dus
 
groetjes
 
Terug
Bovenaan