Zwanger worden / ovulatietesten

Hier overigens ook eerste maand van derde kindje.
die andere twee kwamen zomaar. Bij de eerste bleek ik ineens 24 weken zwanger en de tweede kwam er zomaar achteraan. Sindsdien niks meer. Dus vandaar nu met ovulatietesten 
 
beertje balen dat t zo lang duurt. 11 maanden is niet niks. Hopelijk gaat t snel gebeuren! Bedankt voor de tip. Als ik deze maand m'n eisprong niet vind dan ga ik ook richting kruidvat. 
Groetjes
 
Hoi dames!
Na mijn miskraam (2e ronde na miskraam) gebruik ik ook ovulatietestjes. Normaal een cyclus van 35-50 dagen en nu op dag 12 al knal positief. Toen geklust dus hopelijk nog op tijd!
Ik gebruik de tests van zwanger en kids. Denk niet dat t heel veel uitmaakt met welke je test, ze moeten toch allemaal aan bepaalde voorwaarden voldoen volgens mij.
Als je vruchtbare dagen eraan komen kan je wel smorgens positief testen (niet met de ochtendurine) en smiddags veel minder positief. Dat was nl bij mij het geval. Ik heb iig de piek niet gemist. Hopelijk dus niet te laat en raak geschoten! 
 
Succes allemaal! Het blijft toch elke keer weer spannend!
 
Hoeveelste dag van mijn cyclus weet ik niet. Ik had mijn spiraaltje eruit laten halen en dat menstruatie op menstruatie. Om het te stoppen heb ik medicijnen gekregen, vandaar dat ik ovulatie testen gebruik. Om mijn cyclus te achterhalen. Ik weet nu in ieder geval dat ik ongeveer over 14 dagen mijn menstruatie moet hebben. Maar ovulatie testen maakt het wel spannender haha.
 
 
Hoi Mali Mali,
Je schrijft dat je geen ochtendurine mort gebruiken. Maar in de bijsluiter van de Kruidvat ovulatietest staat dat je ook niet kunt testen met urine die minder dan 4 uur in de blaas zit. Op welk moment van de dag testen jullie? Ik doe het namelijk wel in de ochtend omdat ik op mijn werk niet ga testen ;) en avonds denk ik te laat is of te vaak moet plassen.
Groetjes denise
 
Hoi Denise!
Ik weet niet zeker of het niet kan hoor! Heb dat ooit eens ergens gelezen en zolang het niet op de bijsluiter staat dan zal t ook niet zo zijn denk ik! 
 
Volgens mij moest je juist niet direct ochtendurine gebruiken. Omdat die te lang stil staat en n vals effect kan geven...
 
 
 
Ik heb gelezen dat LH pas in de ochtend wordt aangemaakt en t daardoor een negatieve test kan geven terwijl het LH die dag nog flink kan stijgen! 
 
 Haha tja ik heb gewoon getest met het 2e keer plassen, want sowieso hou ik 4 uur met mijn blaas niet vol. Anders kan ik nooit testen. Maar ik had duidelijk een piek, dus ik denk dat het principe is, beter safe than sorry...
 
 
Terug
Bovenaan