Zwanger worden / ovulatietesten

Hallo allemaal,
 
Ook ik gebruik nu ovulatietesten na mijn miskraam. Ik test na mn werk rond 18:00.
ik gebruik de testen van sensitest maar ik vind geen enkele knaltest. Ik heb op dag 15 één keer een heel licht streepje gehad, daarna niets meer. Temp ging toen wel omhoog (en is nog steeds hoog). Ik vraag me nu af of ik wel ge-ovuleerd heb of dat de hormonen van slag zijn door de miskraam.
Een paar maanden terug, nog voor mn miskraam, heb ik clearblue getest. Ook daar geen positieve testen. 
Het is dat ik weet dat ik ovuleer maar ik vind dus nooit iets uit de testen. 
Succes allemaal! 
 
Ik heb dag 18 nog steeds geen resultaat.. temperatuur ook gemeten met sensitest meter maar schommelt veel te veel om iets aan af te lezen. 
Zit nu te tweifelen of ik langer door moet testen of dat t gewoon geen nut heeft. 
Heb wel na mijn menstruatie nog bloed gegeven (donor) maar dat zou toch geen invloed moeten hebben op n eisprong. 
 
 
 
Hmm, ja clearblue is toch wel een merk waarvan je wel wat van verwacht.. wel apart dat je geen piek vindt. Ik heb echt mijn piek gehad, maar kan pas vanaf 10 aug testen. Maar wil mezelf niet voor de gek houden, maar of ik heb schijn kwaaltjes of echte... alles stinkt, af en toe misselijk naar het eten en opgezette buik.. ik heb ook slijm gezien met een druppel roze erin.. maja ik denk dat bijna iedereen dit soort kwaaltjes heeft als je ermee bezig bent. Dat je jezelf onbewust voor de gek houdt ofzo.. zo jammer dat je het niet eerder kan testen haha. Ben benieuwd of er straks een aantal positieve zwangerschap testen zijn in deze groep.. wanneer is jullie NOD?
 
Hoi Kel lis,
 
Ik weet niet wanneer mijn NOD is. Ik heb een cyclus tussen 30 en 34 dagen. Dus ergens vanaf volgend weekend.
Maar dan heb ik er ook nog bij dat ik normaal pas ovuleer rond dag 20 en ik was dus in de veronderstelling dat mijn tijd van ovulatie tot aan NOD 10-12 dagen was. Dus mijn NOD kan nu ook eerder liggen als ik die 10-12 dagen aan zou houden ipv de "gebruikelijke" 14-15 dagen. Dan zou woensdag as uiterlijk mijn NOD zijn. 
het is best wel ingewikkeld allemaal! ;-) 
 
Kelis ik gebruik geen clearblue hoor. Heb gewoon van die sensitest staafjes. Net weer n test gedaan... nog steeds n heel licht streepje. 
superspannend voor jou!! Ga je ook eerder dan je nod testen of wacht je echt tot je nod? 
 
En marly rond dag 20??? Er is dus nog hoop voor mij ??
 
 
Phfoee, ik was serieus al van alles aan het opzoeken over te late eisprong... vraag me af of het innestelen dan wel goed gaat als je zo weinig tijd hebt tot aan je NoD
jij mag woensdag al testen dus... k zal voor je duimen!
 
 
Oeeehh wat spannend allemaal haha. Voor jullie ook spannend.. maar ik ga zeker te vroeg testen haha. Ik kan dat niet afwachten.. realiseer me heel goed dat het ook mis kan gaan.. ik heb die nieuwe van sensitest 6dagen voor NOD.. Lekker goedkoop ;-) kan ik vaak testen haha. 
 
Terug
Bovenaan