Hier nog zo'n zwangere muts!!
Nu alweer dik 26 weekjes!! Begint langzaam ergens op te lijken, haha!
En gelukkig gaat alles prima! Behalve mijn bekken, die voelt niet meer zo lekker. Heb dus ook maar een buikband aangeschaft. Hopelijk werkt dat iets. Morgen de eerste keer ermee werken. Gelukkig hoef ik wel nog maar 7 daagjes te werken, nog 3,5 week. Met 30 weken vind ik het dan genoeg geweest als fysio. Vooral huisbezoeken vallen me zwaar, lopen met oudjes ed.
Marly vindt het tot nu toe ook leuk! Als ze iemand met een baby ziet, zegt ze "mama ook baby in de buik!!". En ze geeft uit zichzelf kusjes en knuffeltjes aan mijn buik. Zó lief! Moest wel vorige week om haar lachen. Toen ik even weg wilde gaan met een vriendin (zij bleef thuis bij papa), vroeg ze of baby'tje ook mee ging? Euh...ja, die kan mama niet ff uit de buik halen!!
Marly krijgt een nieuw kamertje, die al bijna gebruiksklaar is. Als zij dan verhuisd is, kunnen we de babykamer in orde maken. Al is daar niet echt veel aan te doen. Die blijft grotendeels hetzelfde als bij Marly.
Alleen weer die naam hè.... pfff... wat is dat toch moeilijk!
We hebben nu een "voorlopige" naam. Wie weet, wordt 'm dat uiteindelijk ook. Was met Marly ook. Marly was ook maar de voorlopige naam totdat we de naam zouden vinden waarbij ik dacht "ja! dat is 'm!", maar helaas... die kwam niet! Dus zelfs toen ze al geboren was, twijfelde ik nog! Mijn man niet, die heeft toen de knoop doorgehakt en gezegd dat ze Marly heette! En nu vind ik het eigenlijk super! Dus denk dat ik gewoon nog wat aan de naam moet wennen.
Tot zover het update-je van deze kant!
Ow ja, volgende week vrijdag gaan we voor de pretecho!! Ben zó benieuwd!!!
Groetjes, Marloes mv Marly en "Mupje 2"