zwanger(worden)topic

Hoi,
Hier gaat alles goed! Ben nu 29 weken zwanger en de tijd vliegt nu echt... vind het soms bijna jammer dat het zo snel gaat.... over 9 weken kan het zomaar zo ver zijn, Skip en Bo zijn namelijk ook met 38 weken geboren. Spannend weer!
Het enige waar ik wel een beetje 'bang' voor ben, is een herhaling van de zomer 2006... 36 graden was het toen hier in Brabant... Maar tot nu toe kan ik de 'warmte' nog heel goed verdragen, gelukkig.
Gisteren hebben we nog een echo gehad, maar mevrouw liet zich niet bekijken, jammer! Ach ja, ergens rond 13 augustus weten we hoe ze er uit ziet.
Voor alle andere zwangeren, heeel veel succes!
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en ?

Hoi hoi,

Nu ik toch ingelogd ben, kan ik hier ook nog wel even een update-je geven!
Vandaag ook alweer 35.2 weken zwanger. Schiet alweer flink op! En ook letterlijk flink... soms zit die buikt toch in de weg hè? Maar heerlijk om diezelfde mega-buik ook volop in beweging te zien! Alleen in tegenstelling tot mijn buik, zal beebje niet erg groot zijn. Nu was Marly al niet groot, maar nu bij 32 weken kwam de gyn uit na metingen op een grootte van 25 weken!! Maar die kan niet meten volgens mij! De keer ervoor had hij ook de grootste moeite met metingen doen (beebje lag toen een aantal weken letterlijk dwars!). Hij was maar aan het draaien, drukken en vloeken... uiteindelijk heeft hij me doorgestuurd naar een andere gyn, toen de waardes die hij uiteindelijk uit kreeg, te klein zouden zijn. Afijn... na 3 uur wachten kon ik bij de andere gyn terecht en die deed het echt zo effies supermakkelijk en waardes waren niet eens zó afwijkend. Geloof net een weekje of zo achter op de werkelijke duur. En hij heeft de hele doorbloeding van placenta gecontroleerd, en die was prima! Dus gewoon een klein beebje! En dat was Marly ook. Mijn vk zegt overigens te voelen dat het kindje normale grootte heeft... we zullen het wel zien!!
Marly vindt het tot nu toe gelukkig nog allemaal helemaal leuk. Hopelijk blijft dit na de bevalling ook nog zo. We willlen haar graag zo lang mogelijk bij de bevalling laten zijn, tenminste, voor zover de bevalling gaat lijken op die van haar. Niks gecompliceerds en vrij snel. Lijkt ons geweldig dat ze er gelijk bij is. Maar dan ga ik haar eerst nog wel en beetje uitleggen wat ze kan verwachten en als het niet zou gaan, kan ze altijd nog opgehaald worden! Al ben ik toch een beetje aan het twijfelen over dit voornemen na vannacht... had behoorlijke buikkrampen (dacht effies dat het al begonnen was! ) Maar bleken de voorbodes van flinke diarree...Toen dacht ik dat ik het misschien toch niet zo prettig zou vinden als ik pijn heb dat Marly erbij is... Maar we zien het wel!
Geboortekaartjes zijn iig besteld, alleen het wiegje moeten we nog ophalen. Dan zijn we er (volgens mij, of vergeet ik nu weer iets met mijn zwangerschapsdementie???) klaar voor!
Beebje ook, want sinds 2 weken ligt  het toch met koppie naar benenden. En nu wel liggen blijven hè? haha

Groetjes Marloes mv Marly en ...   ???

ps laatste gedeelte was wel lastig tikken zeg! Toen het schrijfveld vol was, scrollde hij niet meer mee! Ik kon wel naar beneden scrollen om te kijken wat ik getikt had, maar tijdens het tikkne springt 'ie de hele tijd naar boven! Mega-irri zeg!! Hebben jullie dat ook wel eens? Heb ik nog nooit gehad!

OH... MAN!!!! Ik hoor jou geboortekaartjes zeggen.... En ik besef me dat ik daar nog helemaal niet eens aan gedacht heb deze keer! Komt waarschijnlijk omdat we nog niet eens een naam hebben voor Joep! Toch maar even onthouden nu en binnenkort eecht even wat boeken gaan halen geloof ik...

NAAM, whaaaaaaaaaaaaaa.... gek wordt ik er van, misschien kunnen we elkaar helpen????

Die van ons (jongen) moet aan zoveel eisen voldoen, whaha, dat tot nu toe alles afvalt. Pa wil graag een naam met 1 lettergreep en dan kom je snel op populaire namen uit en dat wil ik nu liever vermijden. Dan moet het er typografisch ook nog mooi uitzien en passen voor de initialen C.O. en passen bij Stijn, maar liever niet iets met een beginletter-S of ij-klank in het midden...

Op mijn lijstje staan Jochem, Olivier en Jasper maar die vind pa ècht niet leuk en hij heeft Tim, Luuk en Nick (valt te overwegen ;-)

Als het nou een meisje zou zijn dan was ik er allllll lang uit want ik ben helemaal verliefd op de naam Livia... misschien dat één van jullie die wilt adopteren, of komen er echt alleen nog maar jongetjes deze zomer?

Een naam ja.... Bij Thomas en Nina was 5 minuten werk, echt waar! Maar nu? We kijken elkaar aan en dan knikken we al van "nee, we hoeven er niet eens aan te beginnen want we komen er niet uit op dit moment..."
Gisteren was het de druppel voor mijn schoonmoeder, ahhahaha! Ik was gisteren nog even de hort weer op, en toen kwam ze speciaal even langs bij Gert-jan om te vertellen dat we het niet in ons hoofd moeten halen om dat kind werkelijk straks joep te gaan noemen, WHAHHAHA! Dat zou ze toch wel zó erg vinden, WHAHAHHA!
Maar helaas, we weten het echt nog niet! Ik vind nog steeds Max heel leuk, al vanaf de zwangerschap van Thomas... En Sep, sinds de zwangerschap van Nina...
En GJ bedenkt de meest horrible namen ter verbastering van Marieke, om mij te vernoemen, WHAHAHHA! Moet niet gekker gaan worden!

Liefs, Marieke

PS: vind de naam Olivier wel heel leuk!

GJ eet thuis straks, zal het hem eens voorleggen, maar ik vrees het ergste, WHAHAHHA! Zal hem dan ook eens vragen om een naam voor jullie te bedenken, WHAHAH!--------------- JOEP!

Oh hier ook drama met de namen. Pff hier gaan wij echt niet uitkomen!! Volgens mij zijn we er nog niet uit als de kleine geboren wordt! Heet het arme kind eerst bzn (baby zonder naam!!) Dat was bij mijn man ook zo toen hij geboren was. Zijn ouders zaten hevig te discuseren (schrijf ik dat wel goed??) over de naam. Want mijn schoonvader was toen met de naam Michaël gekomen maar dat was hij helemaal vergeten. Dus hadden ze mijn man maar weg gebracht en een bandje om zijn pols bzn hopman hahaha konden mijn schoonouders nog even de naam bedenken.

Maar manlief komt ook met namen die ik liever niet heb. Bv Maron voor een meisje en Simon voor een jongen mwa.

Terug
Bovenaan