Zwanger worden van tweede kindje

Hoi dames! 
Ik zal de stilte hier eens doorbreken, haha. Ik snap het niet meer.. Ik heb over het algemeen altijd een cyclus van rond de 30 dagen. Soms een dag meer of minder. Nu zit ik al op dag 33, vanmorgen getest maar was negatief. Zit mijn lichaam me nou zo voor de gek te houden? Ik had een latere eisprong (rond de 15e) dus wellicht dat dat meespeelt waardoor mijn menstruatie nog even op zich laat wachten. Maar het kan bijna geen toeval zijn dat nu ik probeer zwanger te worden, ik ineens de langste cyclus heb in ruim een jaar tijd. Herkent iemand dit? 
 
ik kom ook meedoen, zat ook in het andere topic.
ik zit nu in ronde 12, voor 2e kindje.
21 Augustus opvolgingsgesprek bij de fertiliteitsarts om te zien welke stappen ze zullen ondernemen.. spannend!
 
Hoi, ik doe ook mee:)
 
Weet sinds maandag dat ik zwanger ben van no 2. Ben nu dus ong 5 weken zwanger. Super spannend weer:)
Ik heb al een dochtertje van bijna 11 maanden oud. 
Was trouwens al zwanger bij ronde 2, super snel en niet verwacht nog ook.
Voor de zwangere dames, gefeliciteerd!!
 
Hallo allemaal! 
Ik praat graag mee met jullie! Zijn ook beZig voor een tweede :) soms houdt het me niet zo beZig en soms vind ik het weer heel spannend. Vooral tijdens de eisprong en dan het wachten of er wel of geen menstruatie volgt. Nu ronde 3. Vandaag mijn nod overigens.....but not, Niks nog.....
4 dagen geleden getest, negatief, en eergisteren ook een negatieve test. Ik blijf geloof ik nu maar gewoon rustig wachten..... 
Heb wel een cycles van 36 dagen , maakt  dat nog wat uit qua vruchtbaar zijn? Ik ben wel regelmatig en mijn app zei me dat ik rond de 12e juli een eisprong Zou hebben. 
 
Gefeliciteerd Annette ?
Wij zijn nu bezig met de 2e ronde. Had van de week m'n eisprong en we hebben daar natuurlijk gebruik van gemaakt.
Nu heb ik sinds gisteren een klein beetje slijmerig bloed in mn broekje, was maar een drupje en vanmiddag weer. En de hele tijd een opgezwollen buik. Ik had van de week een overwegend positief gevoel, die ik ook had 2 jaar geleden toen we het probeerde bij de eerste. Toen was dat na 7 maanden het geval. Zou het dit keer weer raak zijn? Het kan ook dat ik gewoon positief ben omdat ik zomervakantie heb en lekker vrij ben de komende 6 weken. Omdat het 2 jaar geleden ook in Juli was. 
Dus twijfel twijfel. En ik moet nog wachten tot 9 Augustus tot m'n NOD. Waarschijnlijk komt deze eerder omdat m'n vorige cyclus ook korter was. 
2 jaar geleden waren het weekend dat m'n NOD eigenlijk was bij vrienden te logeren. En toen werd ik dus niet ongesteld, terwijl ik er wel op gerekend had. Nu gaan we over 2 weken weer naar diezelfde vrienden. Het zal toch niet. Elke keer worden we eraan herinnert als we daar zijn.
Het is dus afwachten weer, en ik durf er eigenlijk niet op te hopen. Nog 2 weken wachten dus. 
 
Hallo. 
Wij zijn bezig voor een derde kindje. Mij. Jongste is 10 maanden. Ik ben pas 1 x ongesteld geworden en ben nu al bijna 3 wk overtijd maar echt niet zwanger (bloedtest huisarts)
Bij de 1e en 2e was het in 1 poging raak. Deze keer dus niet en ben nu al ongeduldig.. Hopelijk komt mijn menstruatie snel en kan ik een ronde verder. 
 
Hoi dames
ik ben voor het eerst op een forum maar zou graag mee willen praten met jullie .
wij zijn ook bezig met een tweede , onze dochter is nu net twee . Ik had in febr een mooie positieve test maar helaas op 23 april zagen wij twee legen vruchtzakje ?, na enige ellende van het ziekenhuis ben ik op 29 mei met spoed gecuretteerd omdat ik nog steeds heftig vloeide . 
Nu gelukkig na 5 weken weer een menstruatie en op 19 juli weer een ovulatie opgespoord dmv ovulatie testen van sensitest .
nu hopen dat het weer gelijk raak is ... aanstaande donderdag zou mijn nod moeten zijn ... ben zo benieuwd 
zijn er meerdere van jullie die ook een miskraam al gehad hebben ? 
Groetjes Sylvia 
 
Terug
Bovenaan