Zwanger worden van tweede kindje

Hoi Dames,
Ook wij zijn ook bezig met een 2e kindje. Onze dochter is in maart 2 geworden. In januari gestopt met de anticonceptie. Helaas nog niet positief getest maar we gaan er weer voor. Aankomende vrijdag zou ik mijn eisprong moeten hebben. Dus even spannend weer.
Veel succes allemaal en voor de dames die positief getest hebben gefeliciteerd
 
Beste Rosybo,
Wat erg van je miskraam. Mijn 1e zwangerschap was een missed abortion. Ik ben daarvan begin augustus gecurreteerd en begin november was ik zwanger. Het resultaat daarvan is gisteren 1 jaar geworden ;-). Ik heb een super zwangerschap gehad, maar wel met de angst dat het mis zou gaan. Zeker de 1e echo’s ging ik met knikkende knieën naar binnen.
April ben ik gestopt met de pil en inmiddels doe ik wekelijks acupunctuur en temperatuur ik. Volgende week maandag mijn NOD, maar heb al dagen gevoelige borsten. Aan de ene kant denk ik dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, maar anderzijds is mijn temperatuur daar niet hoog genoeg voor.
Vandaag maar weer een paar vroege zwangerschapstesten van Sensitest bestellen. De vorige keer ook 4 dagen voor mijn NOD positief getest.
 
Hoi dames, ik ben helaas eergisteren ongesteld geworden, dus op naar ronde 3. Was een flinke domper, want was al 3 dagen overtijd (dit komt nooit voor, dus begon steeds meer te denken dat het wel raak kon zijn). Maar goed! 
Wat een wisselende verhalen zeg, miskraam, missed abortion.. Heftig! Snap dat het dan extra spannend is (geweest) om er weer voor te gaan. 
Ik heb 14 augustus mijn eisprong en de 28e mijn nod, dus ik moet weer even afwachten.
 
Hoi dames,
Heftig hoor:-( de miskramen, leef zo met jullie mee!!
Ik heb een vraagje over het temperaturen. Hoe doen dullie dit? Kan je dit gewoon onder je arm met een termomether of moet dit op een andere manier :) 
@sanne1979: 
heb je positieve ervaring met acupunctuur? 
@flowermom:
wat vervelend dat je toch ongesteld bent geworden, je hoopt dan toch op het beste! Ik had de laatste cyclus ineens een hele korte, 7 dagen vroeger om precies te zijn.. de eerste 2 dagen heel licht, hoopte ergens een beetje op een innesteling, maar helaas:-(
deze ronde voor het eerst begonnen met ovulatietesten, maar Heb nog niks kunnen Bunsen helaas:-(
Groetjes Kim 
 
Hoi,
Mag ik ook met jullie meekletsen?
Heb een zoontje van bijna 4 en gaat dus ook bijna naar de basisschool. Bijna 2 weken geleden heb ik mijn spiraal er uit laten halen en als ik mijn gegevens van laatste bloeding invoer in de app dan zou ik vorige week mijn eisprong moeten hebben gehad. Denk ook dat dit wel klopt. Verwacht niet dat het al raak is deze keer maar als het goed is moet ik volgende week ongesteld worden als mijn lichaam het gelijk goed oppakt na de spiraal. We zullen zien :)
Vind het zwanger worden zelf wel erg spannend omdat mijn eerste zwangerschap heel erg heftig was en de bevalling ook niet helemaal ging zoals het zou moeten. Dat is misschien onder andere de reden waarom we er nu pas weer voor gaan. Heb ook een miskraam gehad met 9 weken voordat ik zwanger was van mijn zoontje maar toen gelukkig de maand erop gelijk weer zwanger. 
 
@sanne fijn om te horen dat het dus snel kan gaan na een miskraam .... 
 
gisteren een test gedaan maar negatief ? denk te vroeg getest ... vandaag uit nieuwsgierigheid een ovulatie test gedaan en daar weer een streepje ? een eisprong kan je geen twee keer hebben ... pff word gek van mezelf hahah
 
Goedenavond allemaal
Ik heb denk ik zaterdag mijn eisprong gehad. Had veel krampen in mn buik en de hele dag een dik en opgeblazen buik. Dus dacht wel dat dit een teken was van eisprong. 
Nu wachten tot 13 augustus of ik ongesteld word (had vorige keer een lange cyclus van 38 dagen.)  Heb nu wel elke ochtend last gehad van misselijkheid. Dit zou wel erg vroeg zijn of niet?
 
Hallo dames ! 
Ik sluit me ook aan mn zoontje js nu 20 maanden en zit nu ij ronde 2 bij mn zoontje 1,5 jaar geduurd oregelmatige cyclus na mn bevalling is mn cyclus regelmatig geworden nog steeds lang 39 dagen en heb zo geen geduld ?
 
wil iedereen heel veel succes wensen dag we allemaal maar snel zwanger mogen zijn 
 
liefs kel
 
Terug
Bovenaan