Hoi meiden,
Ik heb jullie berichtjes gelezen en herken er zoooveel in!
Wij zijn 10 augustus gestopt met de pil en met de ovulatietesten kwam ik erachter dat ik mijn LH piek op dag 23 en 24 had (7 en 8 september. Rond deze dagen ook voldoende geklust. De eerste week erna merkte ik totaal niks, voelde me net als altijd. Een week na m'n eisprong kreeg ik plotseling last van bruine afscheiding en soms een veeg helder rood. Toen ook twee avonden best wel beroerd geweest, voelde me grieperig, steekjes onderin mijn buik, pijn in me rug en heel moe. Sinds vandaag gaat het weer wat beter en heb ik alleen nog last van af en toe wat afscheiding en ik word soms heel misselijk tijdens het eten, heb ook veel minder eetlust.
Wat kan het toch frustrerend zijn om je eigen lichaam niet te begrijpen haha! Het ene moment denk ik dat er best een kans bestaan gezien de kwaaltjes en het andere moment voel ik me niet anders dan normaal. Ik veracht de 21e mijn NOD, dus probeer het testen nog even uit te stellen, voor zolang ik dat volhou haha! 😀
Hopelijk hebben we allemaal snel wat meer duidelijkheid, wachten duurt langggg!!