Zwanger worden vanaf augustus 2017

Hier ook nog steeds geen rode duivels op komen dagen. Heb vanmorgen weer een test gedaan maar nogmaals negatief. Ik denk dat ik dus echt op mijn periode moet wachten helaas! 
Ben er hier inderdaad ook heel veel mee bezig nu en denk inderdaad niet dat dat mee helpt... 
Ik voel ook dingen die ik normaal nooit voel. Mijn lichaam lijkt me dus inderdaad in de maling te nemen. Bizar! 
Maar weer afwachten dus....
 
Ohhh wat spannend allemaal voor jullie zeg! Ik duim mee, hier duurt het nu nog een week voor mijn NOD. Maar verwacht er liever niet teveel van aangezien het de eerste maand is dus ook de eerste menstruatie weer na de pil.. En het is dan stiekem best lastig omdat je noet weet hoe je cyclus zal zijn!! Hihi.. Succes allemaal!!!
 
Mijn NOD moet vandaag beginnen, sinds gister geen buikkrampen meer gehad en de rode duivels zijn nog steeds niet opkomen dagen. Van mij mogen die lekker weg blijven haha. Als woensdag nog niet mijn NOD is geweest ga ik testen. Ik haat dat wachten grrrr.. 
maar wel blij dat ik van die kramen af ben. Geeft me toch iets van goede hoop. Maar je weet het natuurlijk nooit. Je lichaam kan je onswijs voor de gek houden. 
Ik hou jullie op de hoogte
 
Spannend Nina!!! Ik heb vanochtend zo'n early test van de kruidvat gedaan. Dit omdat ik totaal niet weet wanneer mijn NOD is, en je deze dus ook iets vroeger kan gebruiken (max 4 dgn). Een heel licht streepje kan natuurlijk meer betekenen.. op mijn bijsluiter stond dat ook! Over een paar dagen nog eens testen.. wellicht dat HCG dan is toegenomen. Ik hoop het voor je.
Maxime, ik hoop dat de duivels weg blijven. Ben heel benieuwd wat een test zal uitwijzen.
 
 
Hoi meiden,
Ik heb jullie berichtjes gelezen en herken er zoooveel in! 
Wij zijn 10 augustus gestopt met de pil en met de ovulatietesten kwam ik erachter dat ik mijn LH piek op dag 23 en 24 had (7 en 8 september. Rond deze dagen ook voldoende geklust. De eerste week erna merkte ik totaal niks, voelde me net als altijd. Een week na m'n eisprong kreeg ik plotseling last van bruine afscheiding en soms een veeg helder rood. Toen ook twee avonden best wel beroerd geweest, voelde me grieperig, steekjes onderin mijn buik, pijn in me rug en heel moe. Sinds vandaag gaat het weer wat beter en heb ik alleen nog last van af en toe wat afscheiding en ik word soms heel misselijk tijdens het eten, heb ook veel minder eetlust. 
Wat kan het toch frustrerend zijn om je eigen lichaam niet te begrijpen haha! Het ene moment denk ik dat er best een kans bestaan gezien de kwaaltjes en het andere moment voel ik me niet anders dan normaal. Ik veracht de 21e mijn NOD, dus probeer het testen nog even uit te stellen, voor zolang ik dat volhou haha! :D
 
Hopelijk hebben we allemaal snel wat meer duidelijkheid, wachten duurt langggg!!
 
Hi Sharrien, leuk dat je erbij bent! Je hebt veel eerste kwaaltjes als ik het zo hoor, spannend!! Ik vind het heel knap, ook van de andere meiden, dat jullie het test kunnen uitstellen. Ik ben veel te ongeduldig en dat kan juist leiden tot teleurstelling. Ik ga voor je duimen nog een paar dagen te gaan.
 
Welkom Sharrien! 
Bij mij is de eerste 'echte' menstruatie begonnen na het stoppen met de pil. Natuurlijk is het ergens jammer, maar toch ook weer niet. In ieder geval de bevestiging gekregen dat alles werkt ?. Op naar de volgende ronde!
 
Terug
Bovenaan